XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Zijn producten als Alphamax en Activate Xtreme goede alternatieven om eigen testosteron weer op te krikken na epi kuur? Of is clomid veel beter?

Wat zijn de ingrediënten van deze 2 producten? Linkje?

Ik zou altijd voor clomid gaa . Daar is clomid voor ontworpen en al jaren in gebruik en onderzocht.

Die andere producten zijn voor mensen die geen toegang hebben tot echte clomid.

Wat zijn de ingrediënten van deze 2 producten? Linkje?

Ik zou altijd voor clomid gaa . Daar is clomid voor ontworpen en al jaren in gebruik en onderzocht.

Die andere producten zijn voor mensen die geen toegang hebben tot echte clomid.

Ik zie het al: zijn kruiden extracten. Zal weinig tot niks doem voor je test aanmaak.

Ok. Thanks!

Zijn beide van JW. Ik heb daar ook epistane gehaald, dus had wel een beetje vertrouwen in pct's van JW.

Hoe word ik dan een mens dat toegang heeft tot Clomid? :)

Zojuist net mijn pakketje uit Engeland mogen ontvangen met epi & trest. Eerste cap epi al gelijk ingenomen en kan niet wachten om te beginnen met gainen:)

Zojuist net mijn pakketje uit Engeland mogen ontvangen met epi & trest. Eerste cap epi al gelijk ingenomen en kan niet wachten om te beginnen met gainen:)

Lekker man. Hou je ons een beetje op de hoogte hier? Hoe ziet je kuur en nakuur eruit?

Mijn bestelling is vanmorgen verzonden uit UK :D

Lekker man. Hou je ons een beetje op de hoogte hier? Hoe ziet je kuur en nakuur eruit?

Mijn bestelling is vanmorgen verzonden uit UK :D

Mijn cycle kan je vinden op pagina 342 van dit topic. Kwa nakuur heb ik nog geen schematje gemaakt maar ik heb wel Aromasin & Chlomid achterhand. Als ik een schematje heb gefixt dan post ik deze ook wel ff. En ik houd jullie op de hoogte;)

Mijn cycle kan je vinden op pagina 342 van dit topic. Kwa nakuur heb ik nog geen schematje gemaakt maar ik heb wel Aromasin & Chlomid achterhand. Als ik een schematje heb gefixt dan post ik deze ook wel ff. En ik houd jullie op de hoogte;)

Alleen clomid als nakuur. Aro alleen in geval van gyno.

Dan komt het goed!

Wat doe tr3st precies?

Zijn producten als Alphamax en Activate Xtreme goede alternatieven om eigen testosteron weer op te krikken na epi kuur? Of is clomid veel beter?
Dat zijn producten waarvan niets bewezen is. Ze zijn uitgevonden door slimme reclamejongens die weten dat de naieve bodybuilders daar veel geld gaan aan besteden. Van clomid is het wel bewezen behalve indien de oorzaak primair hypogonadisme is.

Hoe zit het nu precies met het verboden worden van ph's? Een tijd geleden had ik hier iets van gelezen in dit topic, maar dit is al een tijdje geleden.

Update:
Dag 6 van mijn cycle. Heb nu 6 dagen epi gepakt op 30mg en 4 dagen trest op 50mg.
Gewicht is van 87,5KG -> 88,9KG = +1,4KG.
De afgelopen 3 dagen ben ik een beetje grieperig/verkouden en sinds woensdag heb ik een nieuwe baan wat in de eerste dagen toch een beetje spannend is en meer energie vereist als normaal. Na de krachttraining pak ik nu standaard ff wat cardio erbij omdat ik wat droger uit de kuur wil komen. Ik merk dat mijn broek klein beetje ruimer zit in de taille en ik zie er wat voller uit. Dat ik dit al bereikt heb met de opbouwende dosis is boven mijn verwachtingen. Let's make some gainz!

Terug in na 4 weken rust, of was het 3? ;)

Cycle 4tabs tr3st/ 4 tabs epi p/d

Ha! Net lekker getraind! 2e dag met epi op 45mg. Ik neem 30mg pre-workout en de andere 15mg later/eerder afhankelijk van hoe laat ik train op de dag

Placebo effect of niet maar na goede beentraining waarbij de gewichten omhoog vlogen, nog cardio gedaan zonder probleem.

Ik begin deze 1e week op onderhoud qua voeding.

Laatst bewerkt:
De prohormoon versie is toch echt niet hetzelfde. Trestolone Acetate injects zijn echt een stuk sterker
Ah oké, is logisch natuurlijk. In hoeverre verschillen deze 2 van elkaar, puur uit interesse?

Wat zorgt ervoor dat lethargie vaak niet voorkomt als je epi + tr3st combineert?

epi supprest testosteron na een aantal weken. Tr3st verhoogt dit weer voor zover ik weet. Het nadeel ervan is wel dat Tr3st weer andere bijwerkingen met zich meebrengt, zoals aromatising/gevoelige tepels.

Terug
Naar boven