Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

epi supprest testosteron na een aantal weken. Tr3st verhoogt dit weer voor zover ik weet. Het nadeel ervan is wel dat Tr3st weer andere bijwerkingen met zich meebrengt, zoals aromatising/gevoelige tepels.

Onzin.

Een AAS of prohormoon kan je eigen test niet verhogen.

Mensen die goede epistane logs, het liefst met before/after pics kennen? De meeste logs die ik lees zijn zonder foto's dus de resultaten kunnen makkelijk gelogen zijn, of ze zijn niet afgemaakt..

Mensen die goede epistane logs, het liefst met before/after pics kennen? De meeste logs die ik lees zijn zonder foto's dus de resultaten kunnen makkelijk gelogen zijn, of ze zijn niet afgemaakt..

Ik ga geen log bijhouden en ook geen foto's, maar zal waarheidsgetrouw resultaten posten. Ik ben nog maar net beginnen maar merk het wel al. Kracht is omhoog net als uithoudingsvermogen . Buik is zeker platter terwijl de weegschaal iets meer aangeeft, ongeveer 1 kilo( morgen vroeg ff wegen weer). Voeding is 300 cals onder onderhoud ongeveer.

Ik ga geen log bijhouden en ook geen foto's, maar zal waarheidsgetrouw resultaten posten. Ik ben nog maar net beginnen maar merk het wel al. Kracht is omhoog net als uithoudingsvermogen . Buik is zeker platter terwijl de weegschaal iets meer aangeeft, ongeveer 1 kilo( morgen vroeg ff wegen weer). Voeding is 300 cals onder onderhoud ongeveer.
Ah oke, ik ben wel benieuwd naar je resultaten! Is dit je eerste kuur? En je pakt gewoon nolva als pct, geen livercare en al die gein?

Ah oke, ik ben wel benieuwd naar je resultaten! Is dit je eerste kuur? En je pakt gewoon nolva als pct, geen livercare en al die gein?

Nee niet eerste kuur. Dit jaar al 7 maanden on geweest febr t/m juli.

Nakuur altijd clomid. Nolva alleen in geval can gyno. Daar zijn beide producten voor bedoeld dus zo gebruik ik ze ook.

Liver care is onzin.

Update: zojuist gewogen op lege maag..... +2kg! En abs komen beter door. Ik maak mij geen illusies. Dit kan niet alleen spiermassa zijn. Misschien ook betere doorbloeding in de spieren (spieren ogen voller en spieren spannen harder aan bij flexen) of intramusculair vocht.

Voeding is gegarandeerd iets onder onderhoud. Ga vanaf nu voeding verhogen.

Training gaan echt lekker! Ik voel dat ik weer AAS door mij aderen heb stromen ;)

Laatst bewerkt:
Nee niet eerste kuur. Dit jaar al 7 maanden on geweest febr t/m juli.

Nakuur altijd clomid. Nolva alleen in geval can gyno. Daar zijn beide producten voor bedoeld dus zo gebruik ik ze ook.

Liver care vind ik onzin.

Update: zojuist gewogen op lege maag..... +2kg! En abs komen beter door. Ik maak mij geen illusies. Dit kan niet alleen spiermassa zijn. Misschien ook betere doorbloeding in de spieren (spieren ogen voller en spieren spannen harder aan bij flexen) of intramusculair vocht.

Voeding is gegarandeerd iets onder onderhoud. Ga vanaf nu voeding verhogen.

Training gaan echt lekker! Ik voel dat ik weer AAS door mij aderen heb stromen ;)
Fixed ;)

Update.
Dag 11 is aangebroken. Merk dat mijn aders op m'n armen veel meer zichtbaar zijn en zie ik ineens aders die ik nog nooit heb gezien bij mezelf:p Ook als ik niet aan het trainen ben zijn ze ineens opgepompt. Spieren voelen voller en harder aan als normaal. Gewicht is van 87,5KG -> 89,3KG +1,8KG erbij dus. Gewogen met minder eten op als normaal. Gisteravond 2 complimentjes gehad in de gym en dat doet me goed. Kwa kracht merk ik dat ik veel meer kan pakken. In mijn armen heb ik continu een soort spanning gevoel/opgepompt gevoel is dit normaal?

Laatst bewerkt:
Thanks voor de updates tot zover ;)

Update.
Dag 11 is aangebroken. Merk dat mijn aders op m'n armen veel meer zichtbaar zijn en zie ik ineens aders die ik nog nooit heb gezien bij mezelf:p Ook als ik niet aan het trainen ben zijn ze ineens opgepompt. Spieren voelen voller en harder aan als normaal. Gewicht is van 87,5KG -> 89,3KG +1,8KG erbij dus. Gewogen met minder eten op als normaal. Gisteravond 2 complimentjes gehad in de gym en dat doet me goed. Kwa kracht merk ik dat ik veel meer kan pakken. In mijn armen heb ik continu een soort spanning gevoel/opgepompt gevoel is dit normaal?

Je kunt je eigen beter smorgens wegen na opstaan en na ochtend urine. Dan heb je altijd gelijke voorwaarden.

Mijn armen voelen inderdaad okk meer opgepompt dan anders. Harder ook wanneer aangespannen. Harder aangespannen dan normaal.

Hieruit begrijp ik dat jij livercare wél nuttig vind? Ik lees zoveel tegenstrijdige berichten. Vaak wordt er ook gezegd dat het wel wat doet, maar de werking van de PH/DS weer remt?
Over het remmen van een ph kan ik niets onderbouwd zeggen.
Maar ik heb bij de kuren die ik gedaan heb, 1 keer geen en twee keer wel lever support gebruikte. In het midden van alle kuren een bloedtesten gedaan.
Met support zat ik midden in de referentiewaarden. Zonder, zat ik daar boven. Niet ver boven (60iu/l), maar desalniettemin.
Zonder zal je lever uiteindelijk wel herstellen als je het niet te gek maakt, dus ik begrijp het als men het zonder doet. Maar, helemaal na mijn uitslagen, doe ik niet meer zonder.

Laatst bewerkt:
Maar ik heb bij de kuren die ik gedaan heb, 1 keer geen en twee keer wel lever support gebruikte. In het midden van alle kuren een bloedtesten gedaan.
Met support zat ik midden in de referentiewaarden. Zonder, zat ik daar boven. Niet ver boven, maar desalniettemin.
Zonder zal je lever uiteindelijk wel herstellen als je het niet te gek maakt, dus ik begrijp het als men het zonder doet. Maar, helemaal na mijn uitslagen, doe ik niet meer zonder.
Wat zijn dan wel werkende liver support producten? Want dat lijkt ook weer een discussie op zich te zijn, niet?

iemand een idee hoelang epi traceerbaar is in het bloed?
En clomid

Laatst bewerkt:
clomid 2 maanden van wat ik vind epi is niet veel over te vinden

Met support zat ik midden in de referentiewaarden. Zonder, zat ik daar boven. Niet ver boven, maar desalniettemin.
1. Heb je dezelfde hoeveelheid van hetzelfde middel van hetzelfde merk genomen?
2. Indien ja, zal je kuur in combinatie met leversupport ook minder opgebracht hebben want je lever heeft een deel van het middel vlugger afgebroken. Kun je evengoed niet kuren want je neemt iets in en vraagt dan aan je lichaam om het vlugger te elimineren. Die middelen worden juist zo gemaakt omdat ze niet te vlug zouden afgebroken worden omdat je er anders niets aan hebt.
3. Je zegt het zelf dat je maar iets boven de refwaardes zat. Wat is het probleem dan. Zelf al zat je veel hoger, dan nog herstelt een lever zich gemakkelijk omdat het maar tijdelijk is.

Als je een product neemt en je neemt er iets anders bij om dat product vlugger af te breken zodat het veel van zijn werking verliest, waarom neem je dan dat product?
Misschien kun je beide bloedwaardes eens geven zodat we kunnen vergelijken om te zien of het verschil wel significant is.

Laatst bewerkt:
Wat zijn dan wel werkende liver support producten? Want dat lijkt ook weer een discussie op zich te zijn, niet?
Cools heeft er een prima topic over.

Ik heb 1 keer een combinatie van phospatidylcholine, vit c ascorbaat en beta glucaan genomen.
De tweede keer de liver & organ bescherming van Rich Piana 5%.

Ben nu aan week 4 van de pct begonnen.

-2kg, betekend dat er nog altijd + 6 over zijn gebleven. Kracht blijft wonderbaarlijk lang aanwezig. Na de triumphalis vorig jaar voelde ik me na 2 weken echt slap. Nu krijg ik hetzelfde gewicht nog altijd verplaatst, met hier en daar een herhaling minder dan wel. Zeker niet zo een grote rebound als gedacht, maar nog niet te vroeg juichen, misschien val ik nog wel iets meer terug.

Update: ben nu 1 week bezig op 45 Mg epi. 1 smorgens 1 smiddags en 1 voor slapen gaan.

Gewicht: +2,3kg en vet/vocht% is lager, abs komen beter door. Het zal ook deels extra doorbloeding zijn van spiermassa of intramusculair vocht. Maar dit resultaat had ik echt niet verwacht! Loving this stuff! Tot zover geen bijwerkingen.

Trainingen gaan heerlijk. Eerst flinke beentraining en daarna nog afmaken met 5-6 setjes leg press. Daarna met gemak de gym uitwandelen en volgende dag nauwelijks spierpijn. Nice!!

Kracht is ook al omhoog, met name in mijn benen.

Voeding zat ik eerst onder onderhoud en nu 300 cals erboven ongeveer. Ik ga voeding nog iets meer verhogen om te kijken wat dit brengt. Daarbij hou ik wel mijn vet% in de gaten.

Update: ben nu 1 week bezig op 45 Mg epi. 1 smorgens 1 smiddags en 1 voor slapen gaan.

Gewicht: +2,3kg en vet/vocht% is lager, abs komen beter door. Het zal ook deels extra doorbloeding zijn van spiermassa of intramusculair vocht. Maar dit resultaat had ik echt niet verwacht! Loving this stuff! Tot zover geen bijwerkingen.

Trainingen gaan heerlijk. Eerst flinke beentraining en daarna nog afmaken met 5-6 setjes leg press. Daarna met gemak de gym uitwandelen en volgende dag nauwelijks spierpijn. Nice!!

Kracht is ook al omhoog, met name in mijn benen.

Voeding zat ik eerst onder onderhoud en nu 300 cals erboven ongeveer. Ik ga voeding nog iets meer verhogen om te kijken wat dit brengt. Daarbij hou ik wel mijn vet% in de gaten.
gaat super dus! :-)

Terug
Naar boven