XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik ga binnenkort ook maar eens epi in huis halen en een 5-weken kuur beginnen.
Tot nu toe heb ik dit voorgenomen:
Epi doseringen 45/45/45/60/60
Nakuur 10/14 dagen clomid 25mg en evt ostarine 15/20mg 10/14 dagen aangezien ik die nog heb liggen
2 visolie caps p/d
Taurine 4gr per dag achter de hand voor backpumps
Eventueel meidoornbes/kinderaspirine ivm bloeddruk
Mijn doel is bulken. Ik zal aan het begin van deze kuur op 8-9% staan bij een gewicht van 92-93kg. Ik wil bulken op de eerste week 4200kcal en kijken wat het doet, dan evt verhogen naar 4500kcal

Ik ben me nog aan het inlezen over livercare maar denk niet dat ik dit zal aanschaffen. Eventueel tips of aanvullingen?
Epi wordt trouwens van OL
Oh btw, ik ben 23 dus mijn leeftijd zit ook al goed.

Ik las ergens in een stickie dat het tijdens orals afgeraden wordt om vitamine supplementen te nemen ivm extra belasting op de lever? Als dit zo is zal ik ook stoppen met het nemen van Orange triad..

Heeft iemand ervaring met acne door epi?

Ik neem al roa op dit moment vanwege acne na mijn laatste kuur. Ik merk nu met epi dat mijn acne iets meer wordt.

Beetje of veel?

Trok het (pas) na de kuur weg?

Fucked up man, twijfel sterk om nu al te kappen met Epi.
Ik had het een beetje. Pas in de nakuur werd het erg. Mar dat kwam door de nolva. Dus daarna alleen nog clomid gebruikt.

Ik had het een beetje. Pas in de nakuur werd het erg. Mar dat kwam door de nolva. Dus daarna alleen nog clomid gebruikt.

Ik had het bij test primo niet. Toen cruise met test. Daarna blast met test - tren en toen begon de ellende en met name in nakuur (met clomid)

Nu met epi weer, dus ik denk dat epi toch behoorlijk androgeen is. Bepaalde bronnen bewaren van niet. Maar gezien mijn ervaring met androgenen zegt mij dat epi behoorlijk androgeen is. Ook gezien de droge massa.

Wat denken jullie van het gebruik van de volgende cycle care tijdens 6 weken epistane
http://www.jwsupplements.co.uk/cycle-care/
SERVING SIZE: 60 Capsules
TUDCA 25mg
Androsta-3,5-diene-7,17-dione 25mg
ZMA 137.50mg
Hawthorn Berry 150mg
Celery Seed 37.50mg
Saw Palmetto 110mg
N Acetyl L Cysteine 50mg
Milk Thistle 100mg
Pantothenic Acid(vit B-5) 5mg

En deze dan ook in nakuur gebruiken, en een week ´preloaden`?

Ik had het bij test primo niet. Toen cruise met test. Daarna blast met test - tren en toen begon de ellende en met name in nakuur (met clomid)

Nu met epi weer, dus ik denk dat epi toch behoorlijk androgeen is. Bepaalde bronnen bewaren van niet. Maar gezien mijn ervaring met androgenen zegt mij dat epi behoorlijk androgeen is. Ook gezien de droge massa.
Die mening deel ik

Wat denken jullie van het gebruik van de volgende cycle care tijdens 6 weken epistane
http://www.jwsupplements.co.uk/cycle-care/
SERVING SIZE: 60 Capsules
TUDCA 25mg
Androsta-3,5-diene-7,17-dione 25mg
ZMA 137.50mg
Hawthorn Berry 150mg
Celery Seed 37.50mg
Saw Palmetto 110mg
N Acetyl L Cysteine 50mg
Milk Thistle 100mg
Pantothenic Acid(vit B-5) 5mg

En deze dan ook in nakuur gebruiken, en een week ´preloaden`?
Beetje laag gedoseerd op bepaalde ingrediënten om goed werkzaam te zijn.

Wat raad jij zelf aan dan? Het leek me handig om bij dezelfde shop te halen als waar ik mn epi wil halen, maar sta open voor suggesties!
Nou, voor mij werkte liver and organ defender van Rich Piana dus wel goed. Gewoon bij XXL te halen.
@Gingerbreadman: had jij ook zo'n gele pis tijdens epi?
Staat me nog wel iets van bij ja. Maar geel is niet erg. Zolang het maar niet diep oranje of bruin ofzo wordt.

Staat me nog wel iets van bij ja. Maar geel is niet erg. Zolang het maar niet diep oranje of bruin ofzo wordt.

Bij orals is het sowieso wel iets geler dan bij injects natuurlijk.

Wat mij betreft is epi bijna gelijk aan tren ace maar dan in een pilletje. Zit nu op +3kg in 1,5 week tijd (moet wel toegeven dat ik een paar maanden terug na mijn kuur wat kilo's ben verloren, 3 kilo om exact te zijn en die zijn nu weer terug). Snelle droge massa, acne, geen vocht, gele pis, androgeen. Allemaal zaken die het doen lijken op tren ace.

Ik twijfel nog wel om al te kappen met epi. Acne is het mij niet waard. Ik zit al aan de roa en wil mijn acne niet erger maken. Ik kijk het nog ff een weekje aan en dan beslis ik wat ik ga doen.

Bij orals is het sowieso wel iets geler dan bij injects natuurlijk.

Wat mij betreft is epi bijna gelijk aan tren ace maar dan in een pilletje. Zit nu op +3kg in 1,5 week tijd (moet wel toegeven dat ik een paar maanden terug na mijn kuur wat kilo's ben verloren, 3 kilo om exact te zijn en die zijn nu weer terug). Snelle droge massa, acne, geen vocht, gele pis, androgeen. Allemaal zaken die het doen lijken op tren ace.

Ik twijfel nog wel om al te kappen met epi. Acne is het mij niet waard. Ik zit al aan de roa en wil mijn acne niet erger maken. Ik kijk het nog ff een weekje aan en dan beslis ik wat ik ga doen.
Klote om te horen man..
Hoop dat het stabiliseert voor je.

Begin januari zou ik willen beginnen met triumphalis 6 weken op 60 mg(eerste week 45 denk ik). Nu heb ik vorig jaar 5 weken op epi gyno overgehouden aan men linker tepel. Nu heb ik hier wel wat schrik voor dat het erger word,of ook aan men rechter tepel. Iets wat ik extra zou kunnen doen? Dezelfde vraag had ik toen destijds ook gesteld en toen werd geadviseerd hcg mee te laten lopen. Aromasin tijdens mee laten lopen zou geen zin hebben,omdat de gyno niet tijdens de kuur kwam,maar erna.
Iemand suggesties ?

Normaal krijg je van epi toch geen gyno ? Of zie ik dit verkeerd ?

In je pct komt t in veel gevallen volgens mij voor door een "rebound". Kwam gisteren een site tegen waar ze adviseerde om de epi af te bouwen om die rebound te voorkomen. Geen idee of het effect zal hebben..

Normaal krijg je van epi toch geen gyno ? Of zie ik dit verkeerd ?
Er zijn gevallen bekend dat het gyno veroorzaakt. De mogelijke oorzaak is de omzetting naar pheraplex. Inferieure epi dus.
Een ai mee laten lopen kan je doen.. Maar is het gediagnostiseerde gyno of denk je dat het gyno is? Ik had namelijk ook puffy nippels op epi, maar dat trok weer weg.

Ik ben officieel vandaag gestopt met epi. Ik wil eerst van mijn acne af. Deze 1,5 week ben ik 2,7 kilo aangekomen terwijl vet% lager is. Sit bewijst voor mij dat epi erg sterk spul is. Of gewicht behouden blijft gaan we nog zien. Misschien over een paar maanden nog eens proberen als mij roa kuur erop zit.

Ik ga geen nakuur doen. Misschien week clomid op 25 Mg voor de zekerheid

Terug
Naar boven