Ik ga binnenkort ook maar eens epi in huis halen en een 5-weken kuur beginnen.
Tot nu toe heb ik dit voorgenomen:
Epi doseringen 45/45/45/60/60
Nakuur 10/14 dagen clomid 25mg en evt ostarine 15/20mg 10/14 dagen aangezien ik die nog heb liggen
2 visolie caps p/d
Taurine 4gr per dag achter de hand voor backpumps
Eventueel meidoornbes/kinderaspirine ivm bloeddruk
Mijn doel is bulken. Ik zal aan het begin van deze kuur op 8-9% staan bij een gewicht van 92-93kg. Ik wil bulken op de eerste week 4200kcal en kijken wat het doet, dan evt verhogen naar 4500kcal
Ik ben me nog aan het inlezen over livercare maar denk niet dat ik dit zal aanschaffen. Eventueel tips of aanvullingen?
Epi wordt trouwens van OL
Oh btw, ik ben 23 dus mijn leeftijd zit ook al goed.
Ik las ergens in een stickie dat het tijdens orals afgeraden wordt om vitamine supplementen te nemen ivm extra belasting op de lever? Als dit zo is zal ik ook stoppen met het nemen van Orange triad..
Tot nu toe heb ik dit voorgenomen:
Epi doseringen 45/45/45/60/60
Nakuur 10/14 dagen clomid 25mg en evt ostarine 15/20mg 10/14 dagen aangezien ik die nog heb liggen
2 visolie caps p/d
Taurine 4gr per dag achter de hand voor backpumps
Eventueel meidoornbes/kinderaspirine ivm bloeddruk
Mijn doel is bulken. Ik zal aan het begin van deze kuur op 8-9% staan bij een gewicht van 92-93kg. Ik wil bulken op de eerste week 4200kcal en kijken wat het doet, dan evt verhogen naar 4500kcal
Ik ben me nog aan het inlezen over livercare maar denk niet dat ik dit zal aanschaffen. Eventueel tips of aanvullingen?
Epi wordt trouwens van OL
Oh btw, ik ben 23 dus mijn leeftijd zit ook al goed.
Ik las ergens in een stickie dat het tijdens orals afgeraden wordt om vitamine supplementen te nemen ivm extra belasting op de lever? Als dit zo is zal ik ook stoppen met het nemen van Orange triad..