XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Er zijn gevallen bekend dat het gyno veroorzaakt. De mogelijke oorzaak is de omzetting naar pheraplex. Inferieure epi dus.
Een ai mee laten lopen kan je doen.. Maar is het gediagnostiseerde gyno of denk je dat het gyno is? Ik had namelijk ook puffy nippels op epi, maar dat trok weer weg.
Check ff prive bericht Gingerbreadman

Ja ben er mee naar de dokter geweest. Ik heb aan men linker tepel zowel gyno als puffy nipple.maar het puffy opzich heb ik al heel lang en de gyno een jaar.de gyno is echter niet zichtbaar en dit wil ik zo houden.
Is het mogelijk op rebound gyno bij triumphalis? Ik kom niet echt iets tegen, wat wel bij epi het geval is.

Laatst bewerkt:
Ik lees nu toch ook erg veel goede reviews over thriumph ipv epi om te bulken. Ik twijfel nog. Wil het rond april gaan gebruiken en het zou mooi zijn als ik met een niet al te hoog vp uit de cycle kom. Is er hier iemand die beide producten gebruikt heeft en de voor en nadelen tov elkaar kan uitleggen? Kom veel tegenstrijdige berichten ook tegen.

Heb nog een aantal vragen over Epi

- Gaat je libido omlaag/weg tijdens kuur/nakuur ?
- Is nakuur echt noodzakelijk of kan het eventueel met testboostertje ook goed komen?
- Wat is eerder aan te raden, 4, 5 of 6 weken?

tnx bij voorbaat

- Is nakuur echt noodzakelijk of kan het eventueel met testboostertje ook goed komen?

tnx bij voorbaat

Spreek niet uit ervaring maar van wat ik heb gelezen is libido erg persoonlijk maar lees van veel mensen dat t na 3 weken vd kuur wel minder wordt. Tis gewoon een aas dus serm is nodig, en 4/5/6 weken ligt denk ik aan de sides die je gaat krijgen en moet je zelf aanvoelen.

tnx bij voorbaat

Ja, nakuur is te adviseren. Test booster werkt niet!!

Zonder nakuur komt je eigen test aanmaak ook goed maar duurt een stuk langer en grote kans dat je veel van je gains weer kwijtraakt.

Dus haal gewoon clomid ergens. Clomid is bij uitstek bedoeld voor nakuur. Na mijn laatste keer had ik ook clomid genomen en waren mijn bloedwaarden 2 maanden na de kuur alweer bijna goed (let op: ik was 7 maanden On met AAS)

Okee...

Vandaag heb ik de tweede week van mijn Ep15tane only cycle achter de rug. Het plan is de standaard 30.45.45.45.45.45 cycle met als pct Clomid 12 dagen 50.

Ik ben zo'n 1.5/2kg aangekomen. Vooral de eerste dagen waren indrukwekkend. Alles werd harder en groter. In verhouding tot de eerste week, vond ik de tweede week, gek genoeg, wat minder spectaculair.
Al met al toch redelijke gains gemaakt.

Ik ben er nog niet uit of ik de dosering moet opschroeven, week vijf 60 en dan stoppen of gewoon zes weken op 45.

Sides: slechte nachtrust (ondanks overdag doseren). Acne builen begin week twee, dat ging snel weer weg. En mijn ellebooggewrichten zijn erg stroef en pijnlijk.

Btw. Mijn eerste 'kuur' na jaaaaaaaren natty.

Ik zit weer op 30mg na een dag overslaan.
Koortsachtige toestanden. Duizelig. Hoofdpijn. Geen eetlust.
Wel enorme gains. LoL.

Gains die ik zie in de spiegel en qua kracht, pumpie. En weer wat aangekomen.
Dus duizeligheid en dergelijke gaan over? Dan zet ik het nog even door. Deze week is echt niet te harden. Heb overigens geen last van lethargie.

Gains die ik zie in de spiegel en qua kracht, pumpie. En weer wat aangekomen.
Dus duizeligheid en dergelijke gaan over? Dan zet ik het nog even door. Deze week is echt niet te harden. Heb overigens geen last van lethargie.
Ja. Je kan het zien als een vorm van "Test flu"

Vriend van me heeft een tijdje geleden een potje Olympus Labs Eliminate besteld, maar uiteindelijk niets mee gedaan. Toen ik zei dat ik me in prohormomen aan het verdiepen was en wellicht van plan ben een Epistane cycle te doen, vroeg hij of ik interesse had om dit potje (goedkoop) over te nemen. Wat doet Eliminate precies (naast het onderdrukken van oestrogeen aanmaak), en hoe heeft dit effect naast een PH als Epistane?

Volgens het label (en uitleg hier) kan dit product prima als zowel on-cycle support als PCT worden gebruikt. Wat zouden jullie aanraden om hiermee te doen? Naast een Epistane cycle te laten lopen, of als PCT?

Altijd clomid als nakuur of anders nolva.

In dat spul van je maat zit de werkzame stof Arimistane. Qua naam lijkt dit op Arimidex. Ik weet niet of het hetzelfde of soortgelijk spul is maar arimidex wordt in ieder geval nooit gebruikt om na te kuren.

Epistane zorgt niet voor stijging oestrogeen (je word en eerder droger van) , dus on cycle heb je het sowieso niet nodig.

Laatst bewerkt:
Altijd clomid als nakuur of anders nolva.

Epistane zorgt niet voor stijging oestrogeen (je word en eerder droger van) , dus on cycle heb je het sowieso niet nodig.
Mocht het ooit zover komen, ga ik zeker Clomid gebruiken. Genoeg topics hier te vinden waarin het belang van de werking van Clomid naar voren komt.
Wat adviseer jij als on-cycle support bij Epistane dan?

Mocht het ooit zover komen, ga ik zeker Clomid gebruiken. Genoeg topics hier te vinden waarin het belang van de werking van Clomid naar voren komt.
Wat adviseer jij als on-cycle support bij Epistane dan?

Ik neem zelf nooit on cycle support. Te weinig bewijs dat het nut heeft. Naar mijn mening is het geld klopperij.

Ik neem zelf nooit on cycle support. Te weinig bewijs dat het nut heeft. Naar mijn mening is het geld klopperij.
Alright, interessant. Zie overal wel een verschil in mening met betrekking tot on-cycle support. Paar pagina's terug werd er ook gesproken over een artikel hierover van een andere user hier. Even terugzoeken.

Edit: Een topic van @Cools . Iemand snel een linkje? :D
Kwam nog een goede link met wat basis-info mbt cycle support/pct enzo tegen; https://prohormoneshelp.wordpress.com/
Is dat een betrouwbare bron?

Laatst bewerkt:
Op engelstalige boards zie ik vaak ook dat geadviseerd word om DHEA/ Dermacrine mee te laten lopen tegen lethargy. Iemand van jullie daar ervaring mee?

Terug
Naar boven