Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
valt er een beetje te recompen op epi? hierbij denk ik aan 2% vp wegwerken en zo'n 2kilo vvm winnen. of hebben jullie dan een beter alternatief qua ph/ds/oral stack
Ah oke. En je gebruikte er niks naast? Kcal op +500?Zeker. In die 2 weken dat ik het nam is mijn vet lager geworden en ben zwaarder geworden.
Ik bewaar de rest van mijn potje voor de cut.
Ah oke. En je gebruikte er niks naast? Kcal op +500?
Ik twijfel een beetje wanneer ik begin. Heb wat bloed laten testen voor iets wat hier buiten staat, maar m'n ALAT was 75. Iets verhoogd dus..
Jwsupplements heb ik zelf ervaringen mee, powermyself(iets in die zin) schijnt goed te zijn en kan je met Paypal betalen
Ik deed 1 week onder onderhoud en zag vet duidelijk zakken. 2e week was boven onderhoud. Zo ga ik straks weer doen, kuur in 2en delen bijv. eerst clean bulken 4 weken en dan 4 weken cals verlagen om droger te eindigen.

Jwsupplements heb ik zelf ervaringen mee, powermyself(iets in die zin) schijnt goed te zijn en kan je met Paypal betalen

Ik heb er toevallig ook een week of anderhalf geleden besteld en gisteren binnen gehadpowermyself vindt ik persoonlijk een aanrader, groot assortiment, degelijk qua prijs, heb zelf vorige week vrijdag nog een bestelling geplaatst, gisteren alles netjes ontvangen![]()
@Pumpie zei jij nou dat Epistane heel veel op Tren leek? Tren in pilvorm? [emoji50]
Ep15tane 2 weken 15 mg ed daarna 4 weken 30 mg ed. Nakuren met nolva of clomid?
Een lever support.
Thoughts?
Zou de 1e keer worden inderdaad. 15 mg eerst omdat ik wil kijken hoe ik er op reageer, heb vroeger altijd een boel puistjes op m'n rug gehad en ben door jou verhalen bang dat ik dat weer krijg met gebruik van ep15tane.1e keer dat je iets gebruikt?
Vind 15mg persoonlijk wat laag. Zou op 30 beginnen en eventueel verhogen naar 45mg.
Lever support is maar mijn mening weg gegooid geld.
Lever support weggegooid geld omdat? Miss iets anders wat leverschade tegen kan gaan?
Oke dan neem ik dat er gewoon niet bij. Wel omega 3 caps (doe ik altijd al). Nakuur 2 weken nolva of clomid op hoeveel mg?Omdat het niet of nauwelijks ooit aangetoond is dat deze middeltjes werken tegen leverschade.
Wat beter doen: geen alcohol en geen drugs (eigenlijk hele jaar door, of met mate)
Je lever kan best wat hebben, ik wad vorige naar 7-8 maanden On met o.a. Tren. 5 weken na de kuur heb ik een bloedtest gedaan en lever was gewoon in orde.