Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

valt er een beetje te recompen op epi? hierbij denk ik aan 2% vp wegwerken en zo'n 2kilo vvm winnen. of hebben jullie dan een beter alternatief qua ph/ds/oral stack

valt er een beetje te recompen op epi? hierbij denk ik aan 2% vp wegwerken en zo'n 2kilo vvm winnen. of hebben jullie dan een beter alternatief qua ph/ds/oral stack

Zeker. In die 2 weken dat ik het nam is mijn vet lager geworden en ben zwaarder geworden.

Ik bewaar de rest van mijn potje voor de cut.

Zeker. In die 2 weken dat ik het nam is mijn vet lager geworden en ben zwaarder geworden.

Ik bewaar de rest van mijn potje voor de cut.
Ah oke. En je gebruikte er niks naast? Kcal op +500?

Ik twijfel een beetje wanneer ik begin. Heb wat bloed laten testen voor iets wat hier buiten staat, maar m'n ALAT was 75. Iets verhoogd dus..

Ah oke. En je gebruikte er niks naast? Kcal op +500?

Ik twijfel een beetje wanneer ik begin. Heb wat bloed laten testen voor iets wat hier buiten staat, maar m'n ALAT was 75. Iets verhoogd dus..

Ik deed 1 week onder onderhoud en zag vet duidelijk zakken. 2e week was boven onderhoud. Zo ga ik straks weer doen, kuur in 2en delen bijv. eerst clean bulken 4 weken en dan 4 weken cals verlagen om droger te eindigen.

Waar koop je nu nog goede EPI jongens?

Gisteren epi besteld, ben van plan max 6 weken 45mg te gaan nemen. Heb on cycle support welke ik vanaf a.s zondag ga `preloaden` en door zal nemen de gehele cycle. Is het verstandig deze ook nog in de PCT te gebruiken? Ik weet dat mensen het sowieso zonde van het geld vinden maar daar kijk ik eigenlijk niet naar. Als PCT heb ik de natty test booster van XXL en clomid voor 10 dagen op 25mg.Taurine achter de hand. Ik wil wat vet kwijt en wat meer definitie, alle massa die ik erbij pak is mooi meegenomen. Twijfel of ik op onderhoud zal eten zonder cardio, of +500 met 4/5x per week cardio. Ook lees ik veel tegenstrijdige berichten omtrent de cardio. Op US boards wordt veel cardio op rustdagen op lege maag (met whey bcaa) aangeraden. Zelf dacht ik aan langzame cardio na KT en rustdagen ook echt rusten aangezien de epi wel wat vocht zal onttrekken en kans op blessures wat groter wordt.

Ik deed 1 week onder onderhoud en zag vet duidelijk zakken. 2e week was boven onderhoud. Zo ga ik straks weer doen, kuur in 2en delen bijv. eerst clean bulken 4 weken en dan 4 weken cals verlagen om droger te eindigen.

Dus 8 weken op de Epistane [emoji15]

Dus 8 weken op de Epistane [emoji15]

Ja op 2 caps denk ik. Of alleen 4-6 weken van de 8. Ik wil ook 8 weken Test E prikken op 350mg ongeveer. Heb nog een vailtje liggen.

Ik moet het nog een keer goed uitwerken ;)

Edit: heb nog 90 caps epi dis dat wordt waarschijnlijk 6 weken op 2 caps per dag.

Laatst bewerkt:
Vandaag zit ik in de helft van week 5 van mijn triumphalis kuur. Eerste week op 45 mg,daarna op 60 mg. Ik had uitgerekend dat na iets meer dan 6 weken de 2 potjes op zouden zijn, wat na een herberekening niet het geval is.eerder iets meer als 7 weken, dit is zeker te veel van het goede?

Jwsupplements heb ik zelf ervaringen mee, powermyself(iets in die zin) schijnt goed te zijn en kan je met Paypal betalen

powermyself vindt ik persoonlijk een aanrader, groot assortiment, degelijk qua prijs, heb zelf vorige week vrijdag nog een bestelling geplaatst, gisteren alles netjes ontvangen :)

@Pumpie zei jij nou dat Epistane heel veel op Tren leek? Tren in pilvorm? [emoji50]

@Pumpie zei jij nou dat Epistane heel veel op Tren leek? Tren in pilvorm? [emoji50]

Ja, dat zei ik.

Droge massa, snelle gewichtstoename, vet% lager, acne, kracht toename, snel herstel tussen setjes, minder goed slapen.

Allemaal kenmerken die ik ook had bij tren. Oftewel het spul is sterk androgeen.

Na 2 weken ben ik d'r al mee gestopt dus kan er niets over zeggen op langere termijn. Tren staat natuurlijk ook bekend om zijn zweten. Daar had ik nog geen laat van ma 2 weken. Maar epi heeft wel zeker kenmerken van tren

Ep15tane 2 weken 15 mg ed daarna 4 weken 30 mg ed. Nakuren met nolva of clomid?
Een lever support.

Thoughts?

Een lever support.

Thoughts?

Een lever support.

Thoughts?

1e keer dat je iets gebruikt?

Vind 15mg persoonlijk wat laag. Zou op 30 beginnen en eventueel verhogen naar 45mg.

Lever support is maar mijn mening weg gegooid geld.

1e keer dat je iets gebruikt?

Vind 15mg persoonlijk wat laag. Zou op 30 beginnen en eventueel verhogen naar 45mg.

Lever support is maar mijn mening weg gegooid geld.
Zou de 1e keer worden inderdaad. 15 mg eerst omdat ik wil kijken hoe ik er op reageer, heb vroeger altijd een boel puistjes op m'n rug gehad en ben door jou verhalen bang dat ik dat weer krijg met gebruik van ep15tane.

Lever support weggegooid geld omdat? Miss iets anders wat leverschade tegen kan gaan?

Lever support weggegooid geld omdat? Miss iets anders wat leverschade tegen kan gaan?

Omdat het niet of nauwelijks ooit aangetoond is dat deze middeltjes werken tegen leverschade.

Wat beter doen: geen alcohol en geen drugs (eigenlijk hele jaar door, of met mate)

Je lever kan best wat hebben, ik wad vorige naar 7-8 maanden On met o.a. Tren. 5 weken na de kuur heb ik een bloedtest gedaan en lever was gewoon in orde.

Omdat het niet of nauwelijks ooit aangetoond is dat deze middeltjes werken tegen leverschade.

Wat beter doen: geen alcohol en geen drugs (eigenlijk hele jaar door, of met mate)

Je lever kan best wat hebben, ik wad vorige naar 7-8 maanden On met o.a. Tren. 5 weken na de kuur heb ik een bloedtest gedaan en lever was gewoon in orde.
Oke dan neem ik dat er gewoon niet bij. Wel omega 3 caps (doe ik altijd al). Nakuur 2 weken nolva of clomid op hoeveel mg?

Terug
Naar boven