Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
epi is leuk als kickstart :-) en hop die spuit er in..Gisteren gestopt met epi, vandaag pct begonnen. Troep. Kom m'n nest niet uit, alleen om te kotsen. Hele dag moe, geen zin om te eten of trainen, gewrichten pleuren eruit. Nu m'n lichaam bij laten komen en de spuit erin zodra ik op mezelf woon
Gisteren gestopt met epi, vandaag pct begonnen. Troep. Kom m'n nest niet uit, alleen om te kotsen. Hele dag moe, geen zin om te eten of trainen, gewrichten pleuren eruit. Nu m'n lichaam bij laten komen en de spuit erin zodra ik op mezelf woon
20mg/250mg?Hahaha. Ja herkenbaar. Wat een kwelling waren die epistane sides.
Ik doe nu een Anavar Test E cycle, en de sides daarvan zijn echt niet te vergelijken met Epi. Wel wat acne helaas.
Ik moet wel bekennen dat epi echt een veel hardere look geeft dan de Test Anavar kuur.
Yes
Zonde man.Gisteren gestopt met epi, vandaag pct begonnen. Troep. Kom m'n nest niet uit, alleen om te kotsen. Hele dag moe, geen zin om te eten of trainen, gewrichten pleuren eruit. Nu m'n lichaam bij laten komen en de spuit erin zodra ik op mezelf woon
Ja, waarom niet. Ik vraag mij af of het echt de moeite is om een nakuur te doen na 4 weken epigebruik. Je hebt er trouwens al 10 dagen opzitten wat na zo' n licht kuurtje al voldoende zou kunnen zijn.Wat zouden jullie qua pct aanraden na 4 weken epi op 45mg? Voel me bar slecht, nog slechter dan op de epi. Plan was 10dagen 20mg nolva en 10 dagen 10mg. Zou het kwaad kunnen om na de 10 dagen 20mg gewoon te kappen en te herstellen? Merk eigenlijk niks negatiefs aan libido enzo
Ja zou ik dan zeker doen.Wat zouden jullie qua pct aanraden na 4 weken epi op 45mg? Voel me bar slecht, nog slechter dan op de epi. Plan was 10dagen 20mg nolva en 10 dagen 10mg. Zou het kwaad kunnen om na de 10 dagen 20mg gewoon te kappen en te herstellen? Merk eigenlijk niks negatiefs aan libido enzo
Gisteren gestopt met epi, vandaag pct begonnen. Troep. Kom m'n nest niet uit, alleen om te kotsen. Hele dag moe, geen zin om te eten of trainen, gewrichten pleuren eruit. Nu m'n lichaam bij laten komen en de spuit erin zodra ik op mezelf woon
Ik zag id spiegel weinig massa verschil, maar was toch van 97 naar 102kg ongeveer gegaan in die 4 weken. Vraag me af hoe lang ik nu off zal blijven voordat ik een korte anavar op z'n Cools doeBalen dat het niet goed bevallen is qua sides.
Hoe waren de gains verder?
Ik begin volgende week ook weer aan een test cycle met epi kickstart.
Op zich is vier weken onderdrukking door een ph natuurlijk doorgaans niet zo "zwaar"Ik zag id spiegel weinig massa verschil, maar was toch van 97 naar 102kg ongeveer gegaan in die 4 weken. Vraag me af hoe lang ik nu off zal blijven voordat ik een korte anavar op z'n Cools doe
Ja ik wilde sowieso bloed trekken voor ik weer wat pak. Even kijken hoe dat werkt buiten de huisarts omOp zich is vier weken onderdrukking door een ph natuurlijk doorgaans niet zo "zwaar"
Ik heb dus echter ervaren, aan de hand van bloed te hebben laten trekken, dat de onderdrukking van epi voor mij zwaarder was dan m'n eerste test kuur.
Je had toch een dip? Misschien straks bloed laten trekken?
Ik zag id spiegel weinig massa verschil, maar was toch van 97 naar 102kg ongeveer gegaan in die 4 weken. Vraag me af hoe lang ik nu off zal blijven voordat ik een korte anavar op z'n Cools doe
Zal zo eens even zoeken wat het exact was want hield het wel iedere dag bij. Starte volgens mij op 96,7kg 11,5% en na 3 weken zat ik al op 102kg en 11,5%. Wel iets vet erbij dus. Daarna nog een week volgens mij op onderhoud en bleef op gewicht en werd ietwat droger, maar kan ook zijn door aanpassing in voeding dat ik wat minder vocht vasthield rond m'n buik en daarom abs er beter uitkwamen, heb op dat moment niet meer gemeten. Vind het gewoon vreemd dat ik zelf haast niks in de spiegel zag. Heb maar 10 dagen nolva op 20mg gedaan omdat ik daar ook zo ziek van werd, of op dat moment nog steeds zo beroerd van de epi voelde. Gains zitten er iig nog aan -1kg. Ben wel op onderhoud gebleven.5 kilo is wel echt goed in 4 weken. Toevallig nog vet% laten meten? Of wat zegt de spiegel mbt vet%
Op welke dosis zat je ?
PCT nakuur?Ik had graag gestart ook met epi en dan pct nakuur.
Ben 21 jaar, 1m86, ik weeg 89kg en heb iets van 13% vet. Hoeveel zou ik kunnen nemen om te beginnen en voor hoelang?
Eventueel ook een betrouwbare site waar te kopen?
Heb al veel revieuws gelezen maar tis altijd verschillend en moeilijk om ergens van uit te gaan.
Alvast bedankt!