MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ep15tane 2 weken 15 mg ed daarna 4 weken 30 mg ed. Nakuren met nolva of clomid?
Een lever support.

Thoughts?

15 Mg per dag heeft geen effect. Zonde van je geld en lever.
Als je met beleid wilt beginnen aan een cycle, doe dan 4 weken 30mg per dag.
Ik heb als pct 14 dagen 25 Mg Clomid gedaan.

15 Mg per dag heeft geen effect. Zonde van je geld en lever.
Als je met beleid wilt beginnen aan een cycle, doe dan 4 weken 30mg per dag.
Ik heb als pct 14 dagen 25 Mg Clomid gedaan.
Heb je zelf ook 4 weken 30mg gedaan? Wat was je doel, wat heeft her opgeleverd en wat heb je vastgehouden?

Heb je zelf ook 4 weken 30mg gedaan? Wat was je doel, wat heeft her opgeleverd en wat heb je vastgehouden?

Er staan veel nuttige dingen in de vorige pagina's.

Ik heb 30/45/45/45/45/60 geprobeerd. Derde en vierde week soms een dag over geslagen omdat de sides echt niet te harden waren. Kuur echter niet stop gezet. Laatste week zelfs 60 omdat ik het toen goed kon handelen en mijn verloren dagen wilde inhalen.
Clean bulk. 5 kilo. Drie kilo over na een maand. Maar ben nu ook vet aan het verliezen, dus heel lastig inschatten.

Ik heb 30/45/45/45/45/60 geprobeerd. Derde en vierde week soms een dag over geslagen omdat de sides echt niet te harden waren. Kuur echter niet stop gezet. Laatste week zelfs 60 omdat ik het toen goed kon handelen en mijn verloren dagen wilde inhalen.
Clean bulk. 5 kilo. Drie kilo over na een maand. Maar ben nu ook vet aan het verliezen, dus heel lastig inschatten.
Sides niet te harden in de zin van?

Denk je niet dat het verstandiger had geweest om laatste 2-3 weken nog wat te cutten ipv nu natty?

Denk je niet dat het verstandiger had geweest om laatste 2-3 weken nog wat te cutten ipv nu natty?

Klopt. Slechte timing.
Maar ik wil gewoon ietsjes droger m'n volgende cycle in. Ik ben niet diep aan het cutten of zo. Volgende keer moet ik dit beter plannen. Maar hey... Het was m'n eerste kuur na zo'n 12 jaar natty. Al doende leert men.. [emoji45]

Klopt. Slechte timing.
Maar ik wil gewoon ietsjes droger m'n volgende cycle in. Ik ben niet diep aan het cutten of zo. Volgende keer moet ik dit beter plannen. Maar hey... Het was m'n eerste kuur na zo'n 12 jaar natty. Al doende leert men.. [emoji45]
Was verder niet als commentaar bedoelt hoor, haha. Ben zelf bezig met epi en sta op 11%. Twijfel zelf om de laatste 3 weken gewoon drastisch mn kh te droppen en nog ff wat droger te worden

Zou ik niet doen als je op 11 staat. Juist in de laatste weken van de Epi cycle vliegen de droge kilo's er aan.
Ben overigens benieuwd naar je ervaring met Epistane. Gains and sides.

Hier even een korte update van mijn epi cycle. Eerste paar dagen 30mg gedaan, en nu al 2 weken op 45mg. Gewicht was 97kilo, is nu rond de 102 kilo. Zie zelf in de spiegel nog weinig verandering, heb het gevoel alsof het 5kilo vocht is en de rest in mn benen zit qua vet en massa. Ik slaap slecht, maar ben wel de hele dag een beetje suf. Het hindert mn workouts niet echt als zijnde vermoeidheid. Merk nu al droge gewrichten, en ik twijfel of ik nou echt last heb van backpumps, of dat het gewoon een doffe spierpijn is van de squat en deadlift PR´s die ik zet. Ook merk ik af en toe een zeurend gevoel rechts onder mn borstkas, waar mn ribben eindigen. Geen idee of dit op mn leven kan duiden? Als ik zo weinig verschil in de spiegel blijf zien twijfel ik om de laatste 2 weken flink te cutten met cardarine wat ik nog heb staan, maar weet niet of dit wel verstandig is..

Wat voor dieet zouden jullie aanraden om te recompen met epi? Ik heb in t verleden gecut op 2500kcal maar heb nu wel wat meer massa. Vvm is rond de 90kg, 1,92m lengte en redelijk actief leven. Ik zat zelf te denken aan 3000kcal waaruit 90gr vet, 270gr kh en 270gr eiwit. Na de workouts nog wat cardio. Ohja nog 2 weken cardarine over wat ik erbij wil gebruiken.

Ik ben me al een tijdje aan het inlezen over sarms en prohormonen en toen kwam ik bij Cardarine waar jullie het nu over hebben.
Ik begrijp dat dit allemaal geen 'normale' supplementen zijn maar Cardarine is anders word gezegd. Ze zeggen dat het niet echt een 'sarm' is maar dat het verkocht word onder sarms.

Nou was ik benieuwd of iemand Cardarine gebruikt heeft voor het cutten en wat de side effect en resultaten waren.
Is Cardarine nou wel of niet hormonaal?

Ik ben me al een tijdje aan het inlezen over sarms en prohormonen en toen kwam ik bij Cardarine waar jullie het nu over hebben.
Ik begrijp dat dit allemaal geen 'normale' supplementen zijn maar Cardarine is anders word gezegd. Ze zeggen dat het niet echt een 'sarm' is maar dat het verkocht word onder sarms.

Nou was ik benieuwd of iemand Cardarine gebruikt heeft voor het cutten en wat de side effect en resultaten waren.
Is Cardarine nou wel of niet hormonaal?

https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-grote-sarms-topic.385307/

Out of stock

Ik heb jullie mening nodig over een ph cycle die ik samengesteld heb. Mijn hoofddoel is massa behoud met veel vet verlies.
Omdat het vooral alleen om massa behoud gaat en vet verlies doseer ik laag:
Verder had ik van big cat, die eerder in dit topic postte vernomen dat 300mg het maximale was dat hij zou aanraden.

Week 1,2 : 200mg 11-oxo per dag
Week 3, 4, 5 : 300mg 11-oxo per dag
Week 1, 2, 3, 4: 50mg 6-bromo
Week 5: 100mg 6-bromo
Week 6, 7, 8: Clomid 50-50-25

Wat is jullie mening?

En nog een vraag. Ik wil echt diep cutten en sinds de ph's massa behouden, zal dit ook massa kunnen behouden bij een deficit van 1250-1500 cal i.p.v de gebruikelijke 500 cal?

Ik heb jullie mening nodig over een ph cycle die ik samengesteld heb. Mijn hoofddoel is massa behoud met veel vet verlies.
Omdat het vooral alleen om massa behoud gaat en vet verlies doseer ik laag:
Verder had ik van big cat, die eerder in dit topic postte vernomen dat 300mg het maximale was dat hij zou aanraden.

Week 1,2 : 200mg 11-oxo per dag
Week 3, 4, 5 : 300mg 11-oxo per dag
Week 1, 2, 3, 4: 50mg 6-bromo
Week 5: 100mg 6-bromo
Week 6, 7, 8: Clomid 50-50-25

Wat is jullie mening?

En nog een vraag. Ik wil echt diep cutten en sinds de ph's massa behouden, zal dit ook massa kunnen behouden bij een deficit van 1250-1500 cal i.p.v de gebruikelijke 500 cal?

Ik ben geen expert maar 3 weken clomid?? Zover ik weet heeft 6-bromo sowieso geen effect op een dosering lager dan 150mg en ook 11-oxo op 300mg of lager zal geen potten breken. Meestal wordt dit gebruikt tijdens een pct na een PH of als bridge. Ik zou er niet teveel van verwachten en die clomid lijkt me nogal overkill. But again, ik ben geen expert.

Ik ben geen expert maar 3 weken clomid?? Zover ik weet heeft 6-bromo sowieso geen effect op een dosering lager dan 150mg en ook 11-oxo op 300mg of lager zal geen potten breken. Meestal wordt dit gebruikt tijdens een pct na een PH of als bridge. Ik zou er niet teveel van verwachten en die clomid lijkt me nogal overkill. But again, ik ben geen expert.
Hmm oke. Ik wou de bromo gebruiken als ondersteuning en om eventueel conversie naar oestrogeen te voorkomen. Ik zag Amerikaanse fora dat ter ondersteuning van een ander prohormone 50 tot100mg per dag genoeg was. Maar goed. Wat je zei, misschien toch die oxo minimaal op 300mg doen. PCT wil ik sws doen met een serm, just to be safe. Misschien 25-25-12.5 mg dan? De tabs zijn breekbaar dus..

Terug
Naar boven