wantmore
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het dan toch beter om uw dosseringen te gaan verdelen over de dag bij epistane? Khad onlangs nog gehoord dat je epistane het best nam 2 uur voor slapen gaan.
p-plex bijna een week bezig nu.
p-plex bijna een week bezig nu.
sides:
- lethargy
- slaap problemen
- agressief
- bloeddruk voel ik, is ook omhoog gegaan
overige:
- gewicht weet ik nog niet, meet ik aan het eind van de kuur(donderdag was het 121.3)
- bf is iets gezakt, zie iets meer definitie
- krachtstats iets omhoog (mbp/bench + 5kg), rest nog hetselfde.. vindt ik overigens ook weird, heb dat met die vorige epistane kuurtjes ook gehad dat mbp + bench snel omhoog gingen en de rest van de oefeningen verwaarloosbaar.
Pas na een week of 2/3 kreeg ik last van krampjes en pijntjes.. dus ja is idd een tegenvaller.Valt wel tegen als je na 1 week al zo een sides hebt.
Had je daar bij andere cycles ook al last van?

Heb pas een speciaal havoc/epi topic aangemaakt, search: havoc en je vindt het welpost daar je post nog eens
beter dan pure havoc/epi info daar staat
Iemand dit merk al geprobeerd?
http://www.ironlabs.co.uk/
Laatste keer dat in de UK was gemerkt dat het zeer populair aan het worden is. Ze maken blijkbaar alleen PH's of supps die daarmee te maken hebben. Hun prijzen zijn echt opmerkelijk laag, de goedkoopste die ik al gezien heb. Ondermeer bij powermyself zijn ze al verkrijgbaar.
Al zou het wel niet de eerste keer zijn bij een Brits merk dat er iets scheelt aan de producten.

Inderdaad, was me nog niet opgevallen. de epi is blijkbaar ook 5mg.
Dan zijn de prijzen niet zo geweldig.

tsja, in princiepe kost die superdrol dus het dubbele van wat er staat.
wat is eigenlijk de beste site prijs/kwaliteit dan? ik dacht altijd dat dat predatornutrition was? voor havoc/epi/..
Iemand dit merk al geprobeerd?
http://www.ironlabs.co.uk/
Laatste keer dat in de UK was gemerkt dat het zeer populair aan het worden is. Ze maken blijkbaar alleen PH's of supps die daarmee te maken hebben. Hun prijzen zijn echt opmerkelijk laag, de goedkoopste die ik al gezien heb. Ondermeer bij powermyself zijn ze al verkrijgbaar.
Al zou het wel niet de eerste keer zijn bij een Brits merk dat er iets scheelt aan de producten.