MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Is het dan toch beter om uw dosseringen te gaan verdelen over de dag bij epistane? Khad onlangs nog gehoord dat je epistane het best nam 2 uur voor slapen gaan.

ik heb hier al eens over gepost, maar nu is het ook beschikbaar:

http://www.predatornutrition.com/pd-triazole-90-caps.cfmµ

Als het werkt zoals de eerste testresultaten aantonen, is het een interessant product om te gebruiken in je pct of tijdens bepaalde cycles.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Is het dan toch beter om uw dosseringen te gaan verdelen over de dag bij epistane? Khad onlangs nog gehoord dat je epistane het best nam 2 uur voor slapen gaan.

Zeker zo goed mogelijk verdelen over de hele dag, niet in 1 keer in nemen. Sommige mensen nemen het liever niet vlak voor ze naar bed gaan, omdat het de slaap negatief kan beïnvloeden. Ik persoonlijk had daar gen last van.

Updates over kuurtjes?

kan OP (original poster) dit even in zijn schrijfsel op de 1e blz plakken:

Class I | Stage 1 – Anabolic Compounds
These are compounds that are non-methylated (liver friendly)

Compound Names(s) Notes
Furazadrol / Furaguno / Winadrol / Winabol Non-Methylated, great cutter and stacker.
Propadrol Non-Methylated, solid cutter and stacker.
11-OXO / 11-Test Non-Methylated, stellar cutter, cortisol control.
BOLD / EQ-PLEX Non-Methylated, solid bulker, increases appetite.

Class II | Stage 2 – Anabolic Compounds
The following compounds are methylated therefore liver protection is required

Compound Names(s) Notes
Halodrol / H-Drol / Halo-D Methylated, great multipurpose compound.
Promagnon/ P-Mag Methylated, comparable to H-Drol, better bulker.
Protodrol Methylated, recent to market, solid cutter/recomp.
Class III | Stage 3 – Anabolic Compounds

These compounds are for advanced users that have previously completed 2-3 successful cycles, side effects are more common

Compound Names(s) Notes
Tren (and clones) non-Methylated, great recomp/bulker.
Epistane / Havoc Methylated, great cutter, estrogen control.
M-1,4ADD Methylated, great bulker, wet gains.
Max LMG (and clones) Methylated, great bulker, wet gains.
Dymethazine Methylated, bulker, comparable to SD.
Class IV | Stage 4 – Anabolic Compounds

Compounds in this category will produce rapid gains, however come with significant risk of side effects

Compound Names(s) Notes
Pheraplex Methylated, great bulker, wet gains.
Superdrol / S-Drol / M-Drol Methylated, great bulker, very potent.
Mass Tabs Methylated, contains superdrol.

p-plex bijna een week bezig nu.
sides:
- lethargy
- slaap problemen
- agressief
- bloeddruk voel ik, is ook omhoog gegaan
overige:
- gewicht weet ik nog niet, meet ik aan het eind van de kuur(donderdag was het 121.3)
- bf is iets gezakt, zie iets meer definitie
- krachtstats iets omhoog (mbp/bench + 5kg), rest nog hetselfde.. vindt ik overigens ook weird, heb dat met die vorige epistane kuurtjes ook gehad dat mbp + bench snel omhoog gingen en de rest van de oefeningen verwaarloosbaar.

p-plex bijna een week bezig nu.
sides:
- lethargy
- slaap problemen
- agressief
- bloeddruk voel ik, is ook omhoog gegaan
overige:
- gewicht weet ik nog niet, meet ik aan het eind van de kuur(donderdag was het 121.3)
- bf is iets gezakt, zie iets meer definitie
- krachtstats iets omhoog (mbp/bench + 5kg), rest nog hetselfde.. vindt ik overigens ook weird, heb dat met die vorige epistane kuurtjes ook gehad dat mbp + bench snel omhoog gingen en de rest van de oefeningen verwaarloosbaar.

Valt wel tegen als je na 1 week al zo een sides hebt.
Had je daar bij andere cycles ook al last van?

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

@ergonomic,

Heel die tabel van tunedsports is nogal vaag.
Niet compleet en ook over de indeling vat te discussiëren.

Zo zou ik Dymethazine absoluut niet in dezelfde categorie als epi/havoc zetten.

Iemand dit merk al geprobeerd?
http://www.ironlabs.co.uk/

Laatste keer dat in de UK was gemerkt dat het zeer populair aan het worden is. Ze maken blijkbaar alleen PH's of supps die daarmee te maken hebben. Hun prijzen zijn echt opmerkelijk laag, de goedkoopste die ik al gezien heb. Ondermeer bij powermyself zijn ze al verkrijgbaar.

Al zou het wel niet de eerste keer zijn bij een Brits merk dat er iets scheelt aan de producten.

die superdrol is wel raar gedoseerd met 5mg.

Bekjam, pak jij ook een nakuur met nolva, of pak je wat anders?

Laatste keer dat in de UK was gemerkt dat het zeer populair aan het worden is. Ze maken blijkbaar alleen PH's of supps die daarmee te maken hebben. Hun prijzen zijn echt opmerkelijk laag, de goedkoopste die ik al gezien heb. Ondermeer bij powermyself zijn ze al verkrijgbaar.

Al zou het wel niet de eerste keer zijn bij een Brits merk dat er iets scheelt aan de producten.

epi xtreme :eyebrow:

Laatst bewerkt:
tsja, in princiepe kost die superdrol dus het dubbele van wat er staat.

tsja, in princiepe kost die superdrol dus het dubbele van wat er staat.

Ja eigenlijk wel. Maar bij superdrol kan je nog een deftige cycle doen met met 90caps van 5mg. Zo heeft fusion supplements ook een superdrol-clone met 60caps van 10mg. Wat op zich handiger is als je maar 1cycle doet van 3weken.

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

De epi is blijkbaar toch 10mg per capsule. Maar is wel nogal vaag als de info op hun site over zo iets fout is. Ik zou toch maar bij de bekendere merken blijven als ik jou was.
Maar het is wel goed dat er wat Britse bedrijven uitkomen met PH's en pct-prducten. Want is Amerkia zijn ze ofwel verboden ofwel worden ze uit productie gehaald.

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Het valt me op dat predatornutrition de laatste tijd niet echt meer zo
up-to-date is als een paar jaar geleden.
Hun assortiment (PH's/DS) is beperkter, zowel qua compounds als merken. Ze hebben bijna geen voordelige stacks meer. En hun prijzen zijn ook niet meer de beste.

wat is eigenlijk de beste site prijs/kwaliteit dan? ik dacht altijd dat dat predatornutrition was? voor havoc/epi/..

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb me toch maar een potje lean extreme aangeschaft voor tijdens pct. De detox one ben ik al aant pre loaden.

wat is eigenlijk de beste site prijs/kwaliteit dan? ik dacht altijd dat dat predatornutrition was? voor havoc/epi/..

Gewoon even vergelijken, er is niet 1 site die echt het goedkoopste is. Als je Havoc van RPN wil, dan is er waarschijnlijk niet zo veel verschil (misschien 1 of 2 pond).
Maar sommige clones ( iron labs, chapparal..) zijn wel een pak goedkoper. Die van chapparal labs heeft bijv 120cpas per potje.
Supplements365.com en powermyself.com hebben een ruimere assortiment qua merken en compounds dan predatornutrition.

En ook eens kijken naar de verzendkosten en niet naar de prijs in euro, want die is dikwijls fout..

Ik heb zelf nog niet besteld bij 1 van deze shops. Enkel bij predatornutrition en bodyactiveonline. Predatornutrition is nog steeds een uitstekende webshop, maar hun aanbod is er gewoon op achteruit gegaan.

http://www.supplements365.com/

Ja ken dat merk, volgens mij het enige bedrijf dat methyl 1T heeft. Kijk maar naar de ingrediënten 17aa testosteron aka methyltest. Ik koop die shit niet maar was best verbaasd dat een bedrijf het nog durft in assortiment te hebben! Ik had overigens de dosis ook niet gezien, toch niet zo heel goedkoop als ik dacht. http://www.ironlabs.co.uk/Methyl1T(1670703).htm

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven