Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Even een vraagje:

Ik ben bezig met een epistane cycle (20-30-40-40) en ben nu in week 2 (eerste week van de daadwerkelijke epistane inname). Ik ben maandag begonnen met 10mg in de ochtend en heb dinsdag ook 10mg in de ochtend genomen en 10mg voor de training (13:30 uur). Deze week neem ik tot en met zondag 20mg per dag. Op trainingsdagen 10mg in de ochtend en voor de training ook 10mg, en op rustdagen 10mg in de ochtend en 10mg in de avond.

Als ik aankomende maandag op 30mg per dag over ga, dan ben ik van plan om op trainingsdagen 10mg in de ochtend te nemen en 20mg voor de training. Op rustdagen neem ik de 30mg verspreid over de dag. Is dit de beste manier? Ik lees namelijk verschillende dingen...

Een goed antwoord is karma....

Laatst bewerkt:
Je kunt het gewoon verdelen het heeft imo geen nut om het voor de training te nemen gewoon s'ochtends s'middags s'avonds. En voor de training een pre workout of waar je baat bij hebt. Of wat jij fijn vind, het is iig niet iets waar jij je zorgen over moet maken

Als je het verdeelt zou ik het verdelen in .. x 20mg. 10mg wordt imo weinig van opgenomen. Een groot deel wordt afgebroken door de lever waardoor er hooguit de helft nog overblijft in je bloed. Ik weet niet de halfwaarde van epi maar als dit +/- 12 uur is zou je de helft dus kunnen innemen sochtends en de andere savonds.

Als je het verdeelt zou ik het verdelen in .. x 20mg. 10mg wordt imo weinig van opgenomen. Een groot deel wordt afgebroken door de lever waardoor er hooguit de helft nog overblijft in je bloed. Ik weet niet de halfwaarde van epi maar als dit +/- 12 uur is zou je de helft dus kunnen innemen sochtends en de andere savonds.

Heb je bronnen waarin dat vermeld staat?
Want halfwaarde van epi ligt rond +/- 6 uur.

Laatst bewerkt:

Heb je bronnen waarin dat vermeld staat?
Want halfwaarde van epi ligt rond +/- 6 uur.

Je kunt het gewoon verdelen het heeft imo geen nut om het voor de training te nemen gewoon s'ochtends s'middags s'avonds. En voor de training een pre workout of waar je baat bij hebt. Of wat jij fijn vind, het is iig niet iets waar jij je zorgen over moet maken

Het bovenstaande gelezen te hebben kom ik met een voorstel:

-Week 2 (20mg per dag)
08:00 10mg - 20:00 10mg

-Week 3 (30mg per dag)
08:00 10mg - 16:00 10mg - 24:00 10mg

-Week 4+5 (40mg per dag)
08:00 20mg - 16:00 10mg - 24:00 10mg

Geen rekening houdende met trainings- en rustdagen

Het bovenstaande gelezen te hebben kom ik met een voorstel:

-Week 2 (20mg per dag)
08:00 10mg - 20:00 10mg

-Week 3 (30mg per dag)
08:00 10mg - 16:00 10mg - 24:00 10mg

-Week 4+5 (40mg per dag)
08:00 20mg - 16:00 10mg - 24:00 10mg

Geen rekening houdende met trainings- en rustdagen

Dus jij wilt 10 mg voor het slapen gaan innemen?
Waarom niet gewoon bijv om: 18.00 20mg in nemen?

Kan iemand iets meer over 11-oxo vertellen?
Is het te stacken of is het only ook al goed genoeg?
Wat doet het precies qua kracht en cortisol? Want het is een cortisol blocker, loop je de hele dag "happy stressloos" rond ofzo dan?
En veel sides gehad?

Wil er zelf iets mee cutten, puur omdat ik hem nog thuis heb staan.

Laatst bewerkt:
Wat is de reden dat jullie naar die dure prohormonen grijpen het werkt niet of bijna niet.
Geef je geld lekker uit aan goeie whey, bcaa en voeding.

Wat is de reden dat jullie naar die dure prohormonen grijpen het werkt niet of bijna niet.

Wat een vergelijking.
Ik denk niet dat jij weet wat prohormonen zijn. Eten en whey hebben toch niks met hormonale producten te maken. De prohormonen waarover het hier in dit topic gaat zijn gewoon 'oral steroids', en ze werken zeker. Niet zo effectief als de meeste injects, maar dat is een andere discussie.

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Wat doet het precies qua kracht en cortisol? Want het is een cortisol blocker, loop je de hele dag "happy stressloos" rond ofzo dan?
En veel sides gehad?

De dosis die je moet nemen om er standalone veel van te merken is redelijk hoog (600mg minimaal). Is dus meer een stacker.

Oke, ik dacht aan de varianten testo endo sting, jungle warfare .
Heb niet hele topic gelezen, mijn excuses.

Dus jij wilt 10 mg voor het slapen gaan innemen?
Waarom niet gewoon bijv om: 18.00 20mg in nemen?

Om dichtbij de halveringstijd te blijven. Er vanuitgaande dat de halveringstijd 6 uur is, neem ik in de week vanaf 30mg per dag dus iedere 8 uur minimaal 10mg...

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Niet geschoten is altijd mis zeg ik maar. Ik ben nu 5 dagen bezig met een epi cycle en er zit al ruim een kilo aan. Maar het zal inderdaad niet bij iedereen dezelfde uitwerking hebben...

En veel sides gehad?

Dit zijn wat topics over 11-oxo uit de Q&A-sectie met Patrick Arnold. Degene die 11-oxo (en nog een reeks andere PH's uitgebracht heeft). Staat wel wat info in.

http://www.prohormoneforum.com/q-patrick-arnold/29084-11-oxo.html
http://www.prohormoneforum.com/q-patrick-arnold/32672-11-oxo-would-yeild-best-results.html

http://www.prohormoneforum.com/q-patrick-arnold/32523-how-11-oxo-actually-works.html

http://www.prohormoneforum.com/q-patrick-arnold/32243-11-oxo.html

Heren,
zoals ik al zei. En zoals het is met alles wat je inneemt van 10mg blijft in je bloed niks over. Kijk bijvoorbeeld naar methyl B12 tabs. Die nemen ook heel slecht op, de enige B12 waar je wat van voelt en merkt is injectie B12. De lever breekt een heel groot deel af. Je kunt beter elke keer dat je inneemt 20mg innemen. Het heeft een halfwaarde van 6 uur lees ik net, dan komt het ook mooi uit.

• Topic Starter Topic Starter
Heren,
zoals ik al zei. En zoals het is met alles wat je inneemt van 10mg blijft in je bloed niks over. Kijk bijvoorbeeld naar methyl B12 tabs. Die nemen ook heel slecht op, de enige B12 waar je wat van voelt en merkt is injectie B12. De lever breekt een heel groot deel af. Je kunt beter elke keer dat je inneemt 20mg innemen. Het heeft een halfwaarde van 6 uur lees ik net, dan komt het ook mooi uit.

En met M-drol dan. Daar heb je aan 20mg genoeg, zou je ook alles in 1x moeten nemen?

Heren,

Dus ik kan (in deze week van 20mg per dag) beter in één keer 20mg nemen dan 2 keer 10mg? En volgende week dan (30mg per dag), ook dus in één keer? Dat is het beste? :rolleyes:

De laatste 2 weken van de cycle (40mg per dag), 20mg 'sochtends en 20mg 's avonds. Daar kan ik inkomen...

En met M-drol dan. Daar heb je aan 20mg genoeg, zou je ook alles in 1x moeten nemen?

Ik zou dat ook wel willen weten. Misschien heeft Stefan84 daar wat concrete info over. Het zal wel kloppen want veel van die orals worden inderdaad slecht opgenomen.Maar hoe zit het dan met compounds die minder potent zijn en dus hoger gedoseerd, waar je dus bijv 100mg per dag van moet nemen?

Brian,de halfwaardetijd van m-drol is 8u, dus 2*10mg lijkt mij beter.

Ik zou dat ook wel willen weten. Misschien heeft Stefan84 daar wat concrete info over. Het zal wel kloppen want veel van die orals worden inderdaad slecht opgenomen.Maar hoe zit het dan met compounds die minder potent zijn en dus hoger gedoseerd, waar je dus bijv 100mg per dag van moet nemen?

Brian,de halfwaardetijd van m-drol is 8u, dus 2*10mg lijkt mij beter.

Dat heeft te maken met het eindproduct maar niet met de methyl verbinding. 20mg m-drol is genoeg, daar wordt wss als je het in 2 x 10mg verdeelt de helft van opgenomen. 10mg in het totaal dus. Daar heb je met m-drol al resultaat mee. Maar met epistane als je 4 x 10mg inneemt en dus een totaal van 20mg binnenkrijgt niet. Dat dien je hoger te doseren.

Het gaat om de piek van testosteron je creëert, als die hoog en geleidelijk is voor een langetijd ga je massa aanbouwen, eerder niet. Met 2 x 20mg creeer je een betere en langere piek dan telkens 10mg, die voor 5mg wordt opgenomen.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Dus ik kan (in deze week van 20mg per dag) beter in één keer 20mg nemen dan 2 keer 10mg? En volgende week dan (30mg per dag), ook dus in één keer? Dat is het beste? :rolleyes:

De laatste 2 weken van de cycle (40mg per dag), 20mg 'sochtends en 20mg 's avonds. Daar kan ik inkomen...

20mg is te weinig man, voel je niks van. Ik snap het wel, eerste cycle, je wilt voorzichtig doen, niet te snel veel innemen etc etc, 20mg is te weinig imo. Deed bij mij iig helemaal niks.

Laatst bewerkt:
Dat heeft te maken met het eindproduct maar niet met de methyl verbinding. 20mg m-drol is genoeg, daar wordt wss als je het in 2 x 10mg verdeelt de helft van opgenomen. 10mg in het totaal dus. Daar heb je met m-drol al resultaat mee. Maar met epistane als je 4 x 10mg inneemt en dus een totaal van 20mg binnenkrijgt niet. Dat dien je hoger te doseren.

Het gaat om de piek van testosteron je creëert, als die hoog en geleidelijk is voor een langetijd ga je massa aanbouwen, eerder niet. Met 2 x 20mg creeer je een betere en langere piek dan telkens 10mg, die voor 5mg wordt opgenomen.

Duidelijk. Heb ik weer iets bijgeleerd vandaag.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

20mg is te weinig man, voel je niks van. Ik snap het wel, eerste cycle, je wilt voorzichtig doen, niet te snel veel innemen etc etc, 20mg is te weinig imo. Deed bij mij iig helemaal niks.

Hoe doe je dat dat als je 30mg per dag neemt?

Aan de dosering is nu niks meer te doen. Ik ga maandag over op 30mg per dag en die 2 weken daarna neem ik dus 40mg per dag.

Duidelijk. Heb ik weer iets bijgeleerd vandaag.

Bij kuren heb je eigenlijk simpel gezegt 1 doel: zo snel mogelijk een piek creeeren en deze zo lang als je kuurt stabiel houden. Daarom praat men over half waarde en heb je producten zoals sustanon. Die hebben snelle esters waardoor je snel een piek krijgt en daarmee je kuur (oftewel massa bouwen) sneller aanslaat.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Hoe doe je dat dat als je 30mg per dag neemt?

Aan de dosering is nu niks meer te doen. Ik ga maandag over op 30mg per dag en die 2 weken daarna neem ik dus 40mg per dag.

Bij 30 zou ik persoonlijk, 10mg een keer innemen ergens op de dag en 20mg voor het trainen. Dan train je met een pomp, dat vond ik het fijnst. Het komt helaas niet altijd perfect uit.

Terug
Naar boven