XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Bij 30 zou ik persoonlijk, 10mg een keer innemen ergens op de dag en 20mg voor het trainen. Dan train je met een pomp, dat vond ik het fijnst. Het komt helaas niet altijd perfect uit.

En met 40mg per dag dus in de ochtend 20 en in de avond 20? Nog onderscheid maken tussen trainings- en rustdagen?

Dus inprincipe wat ik zei alleen met 10 erbij :P

• Topic Starter Topic Starter
@ Stefan. Hoe zou je de M-drol doseren waneer je max 20mg zou nemen? Alles in 1x een uur voor de training of verspreid over de dag. Wil er zoveel mogelijk profijt van hebben en als er dan maar totaal 10mg opgenomen word zullen de gains daar ook naar zijn denk ik.

@ Stefan. Hoe zou je de M-drol doseren waneer je max 20mg zou nemen? Alles in 1x een uur voor de training of verspreid over de dag. Wil er zoveel mogelijk profijt van hebben en als er dan maar totaal 10mg opgenomen word zullen de gains daar ook naar zijn denk ik.

Stefan zal zelf ook wzel antwoorden, maar dit schreef hij in een eerdere post:

"20mg m-drol is genoeg, daar wordt wss als je het in 2 x 10mg verdeelt de helft van opgenomen. 10mg in het totaal dus. Daar heb je met m-drol al resultaat mee. Maar met epistane als je 4 x 10mg inneemt en dus een totaal van 20mg binnenkrijgt niet. Dat dien je hoger te doseren"

Als je daar bij neemt dat de halfwaardetijd van m-drol 8uur is. En de oral bioavailability iets hoger is als bij epi. Zou ik 20mg verspreiden over 2 dosissen. Want 24u geen inname lijkt mij te lang (bij een compaund met een half-life van 8u) Als je op 30mg komt kan je eventueel wel 1x20mg en 1x10mg doen.
Wel geen idee of dat de sides en de belasting op je lever dan verhoogd.

Stefan zal zelf ook wzel antwoorden, maar dit schreef hij in een eerdere post:

"20mg m-drol is genoeg, daar wordt wss als je het in 2 x 10mg verdeelt de helft van opgenomen. 10mg in het totaal dus. Daar heb je met m-drol al resultaat mee. Maar met epistane als je 4 x 10mg inneemt en dus een totaal van 20mg binnenkrijgt niet. Dat dien je hoger te doseren"

Als je daar bij neemt dat de halfwaardetijd van m-drol 8uur is. En de oral bioavailability iets hoger is als bij epi. Zou ik 20mg verspreiden over 2 dosissen. Want 24u geen inname lijkt mij te lang (bij een compaund met een half-life van 8u) Als je op 30mg komt kan je eventueel wel 1x20mg en 1x10mg doen.
Wel geen idee of dat de sides en de belasting op je lever dan verhoogd.

Helemaal goed, bedankt :) Als je 20 of 40mg ergens van per dag inneemt is dit niet het totaal wat ook in je bloedbaan terecht komt. Zeker de helft gaat verloren in je lever, je lever doet immers goed zijn werk wat hij moet doen. Met m-drol heb je dus aan 20mg al genoeg, bij epi zou ik het houden op 2 x 20mg per dag, verdeeld over 6-8 uur.

Laatst bewerkt:
Status: ON cycle. Net de 1e 20mg epi ingenomen, woensdag gooi ik de M-drol erbij.

m-drop epi stack? ben benieuwd, suc6.

Status: ON cycle. Net de 1e 20mg epi ingenomen, woensdag gooi ik de M-drol erbij.

M-drol = superdrol, niet?

Hopelijk heb je dezelfde resultaten als een kerel in de gym bij me. Denk dat die op 3 weken zeker 4% in vet gedaald was en op hetzelfde gewicht gebleven.

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Op Mdrol only weliswaar.

en dan ook een aangepast cut dieet? of gwn bulk?

Even een tip voor mensen die Epi doen of nog willen doen: 20mg een uur voor je trainig zorgt voor een duidelijke toename in pomp en kracht.

P-plex kicked in als een mofo, ben nu ruim een week bezig op 30mg.
- toename agressie
- krampen in schouders en benen
- lethargy
- krachttoename
- iets droger

Hell yes.. voelde me echt gaar vandaag, maar de training was gruwelijk.
Merk wel dat het wat langer duurt dan epi voordat het spulletje z'n werk doet, maar dit spul is net een tikkie sterker.

Hey Jongens,

Ik heb 6 maanden geleden een Epi kuurtje gedaan: 40 mg voor 6 weken. Nakuur Nolvadex en Clomide. Alles ging perfect, knalde echt als en malle:D.

Alleen nu heb ik nog en epi kuurtje geprobeerd! ik begon met 20 mg eerste week en 2é week begon ik met 30mg. Na ongeveer 3 dagen begon mijn borst gevoelig te raken en begon er iets te groeien:|. Ik ben gestopt met de kuur, ik had even geen nolva bij de hand want dat was nog onderweg ( stom maar vorige kuur ging ook perfect. Even nieuwe leverancier zoeken die ander is zo traag! ). Uiteindelijk is het knobbeltje van zelf weg getrokken.

Nu is mijn vraag: Hoe kan het mogelijk zijn dat ik bij mijn 2é kuur wat eigenlijk in de begin fase was, ontwikkelde naar een ramp?

Ik heb hier nog Epi, nolva en clomide liggen. Ik wil eigenlijk heel graag weer beginnen maar heb en bittere nasmaak nog in mijn mond. Kan ik Nolva ook eventueel gebruiken tijdens de kuur? of wat zijn mijn opties wat hier betreft.

Bedankt alvast!

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

En met 40mg per dag dus in de ochtend 20 en in de avond 20? Nog onderscheid maken tussen trainings- en rustdagen?

- toename agressie
- lethargy
- krachttoename
- iets droger

Merk wel dat het wat langer duurt dan epi voordat het spulletje z'n werk doet, maar dit spul is net een tikkie sterker
.

Ik drukte na 1,5 week 5 kilo ( beide kanten ) meer. Jammer dat ik moest stoppen :mad:

Laatst bewerkt:
Ik heb 6 maanden geleden een Epi kuurtje gedaan: 40 mg voor 6 weken. Nakuur Nolvadex en Clomide. Alles ging perfect, knalde echt als en malle:D.

Alleen nu heb ik nog en epi kuurtje geprobeerd! ik begon met 20 mg eerste week en 2é week begon ik met 30mg. Na ongeveer 3 dagen begon mijn borst gevoelig te raken en begon er iets te groeien:|. Ik ben gestopt met de kuur, ik had even geen nolva bij de hand want dat was nog onderweg ( stom maar vorige kuur ging ook perfect. Even nieuwe leverancier zoeken die ander is zo traag! ). Uiteindelijk is het knobbeltje van zelf weg getrokken.

Nu is mijn vraag: Hoe kan het mogelijk zijn dat ik bij mijn 2é kuur wat eigenlijk in de begin fase was, ontwikkelde naar een ramp?

Altijd moelijk om te oordelen over iets als (mogelijke) gyno over het internet.
Maar ik betwijfel om het echt gyno was. Het is niet abnormaal dat je tepels reageren tijdens je cycle. Sowieso niet slim om al te beginnen zonder dat je nakuur al gearriveerd was, maar dat weet je zelf ook wel.

Sommige mensen nemen een AI tijdens hun cycle om gyno te voorkomen.
Maar je er zelf van overtuigd bent dat het echt gyno was dan zou ik wegblijven van hormonale producten. Want dan ben je er duidelijk vatbaar voor.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

- toename agressie
- lethargy
- krachttoename
- iets droger

Merk wel dat het wat langer duurt dan epi voordat het spulletje z'n werk doet, maar dit spul is net een tikkie sterker.

Ik vind het zelf de beste oral die ik geprobeerd heb. Massawinst was zowat hetzelde als winstrol maar ik had duidelijk meer krachtwinst. Maar ik werd er wel niet droger van, hield er zelfs wat vocht op vast.
Lethargy heb ik nooir veel last van bij korte cycles.

Ga je voor een echte bulk of meer een recomp?

- toename agressie
- lethargy
- krachttoename
- iets droger

Klint goed, alleen de moeheid is een vervelende side maar kan geen kwaad als je training er niet onder lijd. Ben me vorige cycle met Epi een week eerder gestopt dan gepland omdat ik gewoon zo suf was dat ik zelfs in de gym geen zin had om wat te doen en wou ook geen energizers nemen ivm bloeddruk.

Hey hallo.
ik lees hier veel over epistane en havoc en vraag me toch echt af of je de massa na 3 aand nog steeds hebt of dat het wegzakt en of je na zo een kuur naturel nog wel makkelijk gaat groeien.

p.s. Ben zelf nog niet van plan om het te nemen maar misschien ooit in de toekomst wel.

Hey hallo.
ik lees hier veel over epistane en havoc en vraag me toch echt af of je de massa na 3 aand nog steeds hebt of dat het wegzakt en of je na zo een kuur naturel nog wel makkelijk gaat groeien.

p.s. Ben zelf nog niet van plan om het te nemen maar misschien ooit in de toekomst wel.

Goed punt, mijns inziens niet. Na 1 kuur denk ik dat je alles kwijt bent, als je meerdere keren kuurt blijft er wss wel een deel zitten. Veel mensen die 1 keer kuren, kuren daarna ook nog omdat het effect van kuren toch een soort van verslavend effect geeft.

Hey hallo.

Massa bleef bij mij toch, ligt aan de voeding en je trainingsintensiteit imo.
Net na men epistane kuurtje ziek geworden terugval gehad. En uiteindelijk kan ik zeggen dat ik toch 2kg zuiver gegained heb op Epi :)

Terug
Naar boven