Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik vind het zelf de beste oral die ik geprobeerd heb. Massawinst was zowat hetzelde als winstrol maar ik had duidelijk meer krachtwinst. Maar ik werd er wel niet droger van, hield er zelfs wat vocht op vast.
Lethargy heb ik nooir veel last van bij korte cycles.

Ga je voor een echte bulk of meer een recomp?
Bulk, maar was een halve week terug een paar daagjes behoorlijk ziek, zie duidelijk dat bij m'n abs meer definitie is gekomen.
Klint goed, alleen de moeheid is een vervelende side maar kan geen kwaad als je training er niet onder lijd. Ben me vorige cycle met Epi een week eerder gestopt dan gepland omdat ik gewoon zo suf was dat ik zelfs in de gym geen zin had om wat te doen en wou ook geen energizers nemen ivm bloeddruk.
Dat gevoel idd, gelukkig heb ik weinig moeite om alsnog te gaan trainen, aangezien ik bijna nooit een training oversla dus is het enigzins routine, moe of niet.. daarna voel ik me sowieso beter.

Goed punt, mijns inziens niet. Na 1 kuur denk ik dat je alles kwijt bent, als je meerdere keren kuurt blijft er wss wel een deel zitten. Veel mensen die 1 keer kuren, kuren daarna ook nog omdat het effect van kuren toch een soort van verslavend effect geeft.

Idd, Het lijkt me ook best lastig voor je motivatie als je ineens kwa kracht en gains omhoog schiet en het paar maanden later weer afzakt.

Idd, Het lijkt me ook best lastig voor je motivatie als je ineens kwa kracht en gains omhoog schiet en het paar maanden later weer afzakt.

Ik verlies uiteindelijk na elke cycle wel een gedeelte van mijn gains. zeker niet alles en ook niet onmiddellijk. Maar ik heb het moeilijk om even gedisciplineerd te eten en te trainen als tijdens een cycle.

Tijdens een korte oral kuur win je in het beste geval een paar kg en dan moet er niet veel voorvallen om het grootste gedeelte van je gains te verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
dag 4: vanaaf 10mg epi en 10mg m-drol ingenomen uurtje voor trainen, dit resulteerde in een letterlijk zieke pomp! Alles staat keihard, zag er bruut uit in de spiegel en cycle is nog maar net begonnen whehe.

dag 4: vanaaf 10mg epi en 10mg m-drol ingenomen uurtje voor trainen, dit resulteerde in een letterlijk zieke pomp! Alles staat keihard, zag er bruut uit in de spiegel en cycle is nog maar net begonnen whehe.

Ik ben benieuwd hoe je erover 4 weken bij staat. Ik reageerde ook gruwlijk op die epi :D.

Ben zelf zwaar aan de twijfel als ik nou wel zou beginnen of niet, laatste keer slechte ervaring gehad.

Ik ben benieuwd hoe je erover 4 weken bij staat. Ik reageerde ook gruwlijk op die epi :D.

Ben zelf zwaar aan de twijfel als ik nou wel zou beginnen of niet, laatste keer slechte ervaring gehad.

Gewoon doen en nolva bij de hand houden voor als je weer gyno verschijnselen krijgt.

Gewoon doen en nolva bij de hand houden voor als je weer gyno verschijnselen krijgt.

Ik heb 100 stuks Tamoxifen ( nolva ) hier liggen :D en Clomid :P

Alleen mijn eerste keer begon ik: 40 mg voor 6 weken. ging perfect!
Laatste begon het klote te gaan bij 30 mg, maar nam ik altijd 20mg in de begin van de avond. Misschien is dat het probleem geweest ofzo?

En zo ja als ik weer gevoelige tepel krijg, direct nolva in nemen? en de hoeveelheid?

Ik heb 100 stuks Tamoxifen ( nolva ) hier liggen :D en Clomid :P

Alleen mijn eerste keer begon ik: 40 mg voor 6 weken. ging perfect!
Laatste begon het klote te gaan bij 30 mg, maar nam ik altijd 20mg in de begin van de avond. Misschien is dat het probleem geweest ofzo?

En zo ja als ik weer gevoelige tepel krijg, direct nolva in nemen? en de hoeveelheid?

Zodra je wat voelt gewoon 10mg nolva 1x daags.

Daar heb ik zo geen antwoord op, zou je eventueel in de aas sectie kunnen vragen die hebben daar wat meer weet van neem ik aan.

Jij hebt zeker al vaker epi kuurtje gedraaid? had jij veel last van kracht verlies? ik had wel wat maar niet extreem veel ofzo, terwijl maatje van me dat wel had.

Jij hebt zeker al vaker epi kuurtje gedraaid? had jij veel last van kracht verlies? ik had wel wat maar niet extreem veel ofzo, terwijl maatje van me dat wel had.

Heb in maart/april 5 weken 40mg gedaan nette winst in kracht en massa. Van beide wel wat verloren maar zeker niet alles. Moet wel zeggen dat ik ook geen serm gebruikt heb maar gewoon wat OTC PCT producten. Voor deze kuur heb clomid en pct assist dus hoop wel een groot deel te behouden.

Heb in maart/april 5 weken 40mg gedaan nette winst in kracht en massa. Van beide wel wat verloren maar zeker niet alles. Moet wel zeggen dat ik ook geen serm gebruikt heb maar gewoon wat OTC PCT producten. Voor deze kuur heb clomid en pct assist dus hoop wel een groot deel te behouden.

Dus net zoals ik 40mg. Direct of opgebouwd? wat was jou winst? die van mij zo rond de 2,5 kilo

Ochtend? of voor het slapen gaan? ( gyno ontwikkeld zich voornamelijk in de nacht heb ik begrepen )

Als je net een paar weken geleden echt last had van beginnende gyno (wat wij moeilijk kunnen inschatten), dan zou ik van de epi afblijven.
Die paar kg winst is zo een risico niet waard imo.

Is sowieso niet slim om al terug met epi te beginnen, ook al ben je na 2weken gestopt.

nolva voor het slapen gaan. Snachts heb je de grootste piek testosteron.

Dit is zowat het meest idiote PH/DS product dat ik al ooit tegen gekomen ben:

MegaPlexx:

Supplement Facts:

Serving Size:1 Capsule
Servings Per Container: 84

17b-hydroxy-2a, 17b-dimethyl-5a-androstan-3-1-azine 10mg

13ethyl-3-methoxy-gona-2-5diene-17one 22.5mg*
2a,17a-dimethyl-17a-hydroxy-5a-androstan-3-one 7.5mg*
4-chloro-17a-methyl-androst-1,4-ene-3,17-diol 15mg*
Milk Thistle Powder and NAC 100mg*

Other Ingredients
Maltodextrin,Cilicone Dioxide,Gelatin

*Daily Value Not Established

PLEASE READ LABEL CAREFULLY

Suggested Use:
Take one capsule 3 times per day for 4 weeks. Allow at least 30 days before restarting this product

Een stack van Superdrol, Dymethazine, P-mag en MAX LMG.
en ..100mg Milk Thistle (lol)

Schandalig dat zoiets bestaat.

ik wil m! hahaha

Dit is zowat het meest idiote PH/DS product dat ik al ooit tegen gekomen ben:

MegaPlexx:

Supplement Facts:

Serving Size:1 Capsule
Servings Per Container: 84

17b-hydroxy-2a, 17b-dimethyl-5a-androstan-3-1-azine 10mg

13ethyl-3-methoxy-gona-2-5diene-17one 22.5mg*
2a,17a-dimethyl-17a-hydroxy-5a-androstan-3-one 7.5mg*
4-chloro-17a-methyl-androst-1,4-ene-3,17-diol 15mg*
Milk Thistle Powder and NAC 100mg*

Other Ingredients
Maltodextrin,Cilicone Dioxide,Gelatin

*Daily Value Not Established

PLEASE READ LABEL CAREFULLY

Suggested Use:
Take one capsule 3 times per day for 4 weeks. Allow at least 30 days before restarting this product

Een stack van Superdrol, Dymethazine, P-mag en MAX LMG.
en ..100mg Milk Thistle (lol)

Schandalig dat zoiets bestaat.

Tsjonge jonge wat een markt. Waar gaat dit heen, ik nodig iedereen dit NIET te proberen als je lever en je hormoon spiegel je waardig is.

Gaat erg ver een stack met 4 zware PH. Puur winst bejag van de fabrikant, owja het is slecht voor de lever daarom hebben we er 100mg mariadistel aan toegevoegd dat helpt lol.

Terug
Naar boven