Ah een kenner!Ja, neem die Butplug er eens uit als je gaat zitten![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah een kenner!Ja, neem die Butplug er eens uit als je gaat zitten![]()

Update: Eetlust is minder als normaal, heb gewoon geen trek! Ik eet daarom ook niet meer als normaal maar pak er wel 200gram Complex carb gainer bij. wat toch goed is voor 800kcal extra. Daarbij pak ik ook nog een halve liter matrix 5.0 per dag Dus krijg iig wel voldoende carbs en eiwitten naar binnen.
ff vraagje tussendoor! wanneer nemen jullie taurine? voor trainen? of gewoon sochtends?
Dat had ik in het weekend ook heel erg, heb zelfs een halve maaltijd weggegooid omdat ik kotsneigingen kreeg.Update: Eetlust is minder als normaal, heb gewoon geen trek! Ik eet daarom ook niet meer als normaal maar pak er wel 200gram Complex carb gainer bij. wat toch goed is voor 800kcal extra. Daarbij pak ik ook nog een halve liter matrix 5.0 per dag Dus krijg iig wel voldoende carbs en eiwitten naar binnen.
Dat had ik in het weekend ook heel erg, heb zelfs een halve maaltijd weggegooid omdat ik kotsneigingen kreeg.
Haha kotsneigingen door eten, nog noooit van gehoord :O
Dan eet je te weinig.Haha kotsneigingen door eten, nog noooit van gehoord :O

Engelsen zijn sowieso goed in hun bordje leeg eten.Strongmen hebben blijkbaar een grotere eetlust dan bodybuilders.
Heb een tijdje in een gym getraind in de UK waar ook wel wat strongmen kwamen, en die kregen toch wel wat eten weg in korte tijd.

Goed bezig, vooral dat je ook droger aan het worden bent.Voor de mensen die dol zijn op Epistane cycle verhalen:
Ik ben nu 16 dagen into een 4 weekse cycle (20/30/40/40). Het gaat allemaal erg goed op wat kleine sides na (lichte hoofdpijn, lichte back pump). Ik ben gister begonnen met 40mg per dag. Ik weeg me op ieder einde van de week en er zit nu al 3,3kg aan. Dit terwijl ik merk dat vooral mijn borst, schouders en armen een stuk droger worden. Ik zal na mijn cycle een compleet verslag posten.....
Update: Eetlust is minder als normaal, heb gewoon geen trek! Ik eet daarom ook niet meer als normaal maar pak er wel 200gram Complex carb gainer bij. wat toch goed is voor 800kcal extra. Daarbij pak ik ook nog een halve liter matrix 5.0 per dag Dus krijg iig wel voldoende carbs en eiwitten naar binnen.

Goed bezig, vooral dat je ook droger aan het worden bent.![]()

Dank je man, alhoewel ik dat pas zeker weet in week 5 als mijn vp weer gemeten wordt. Maar de spiegel is veelbelovend![]()

Tuurlijk maar cijfers bevestigen wat je ziet en dat lijkt me toch ook leuk...

3.5kg zwaarder, maar tóch droger ogen is geweldig.Wederom een ziekelijke pomp tijdens mijn Tri+Bi training, gewichten gaan al wat makkelijker dan anders. Ben nu een week ON. Nog 3 weken te gaan...

Als ik tijdens een cycle niet veel honger heb, grijp ik ook al eens naar een vloeibare maaltijd. CCG is zo een uitstekend product, ik heb hem ook al gebruikt. Of gewoon brinta, waxy maize, whey, olijfolie met water of melk.
Zal wel fout zijn van ons om naar maaltijdvervangers te grijpen. Want in verschillende posts op het forum lees ik dat het onmogelijk is om massa op tebouwen zonder strict voedingsschema met de juiste E/K/V-verhouding![]()