Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

• Topic Starter Topic Starter
Update: Eetlust is minder als normaal, heb gewoon geen trek! Ik eet daarom ook niet meer als normaal maar pak er wel 200gram Complex carb gainer bij. wat toch goed is voor 800kcal extra. Daarbij pak ik ook nog een halve liter matrix 5.0 per dag Dus krijg iig wel voldoende carbs en eiwitten naar binnen.

Update: Eetlust is minder als normaal, heb gewoon geen trek! Ik eet daarom ook niet meer als normaal maar pak er wel 200gram Complex carb gainer bij. wat toch goed is voor 800kcal extra. Daarbij pak ik ook nog een halve liter matrix 5.0 per dag Dus krijg iig wel voldoende carbs en eiwitten naar binnen.

Moet wel genoeg zijn om het maximum eruit te halen.

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

ff vraagje tussendoor! wanneer nemen jullie taurine? voor trainen? of gewoon sochtends?

Maakt niet echt uit volgens mij. Je kan het voor de training nemen of 's avonds (het zou een goede invloed hebben op je slaap).
Ik heb zelf nooit echt last gehad van backpumps.

Dat had ik in het weekend ook heel erg, heb zelfs een halve maaltijd weggegooid omdat ik kotsneigingen kreeg.

Haha kotsneigingen door eten, nog noooit van gehoord :O

Voor de mensen die dol zijn op Epistane cycle verhalen:

Ik ben nu 16 dagen into een 4 weekse cycle (20/30/40/40). Het gaat allemaal erg goed op wat kleine sides na (lichte hoofdpijn, lichte back pump). Ik ben gister begonnen met 40mg per dag. Ik weeg me op ieder einde van de week en er zit nu al 3,3kg aan. Dit terwijl ik merk dat vooral mijn borst, schouders en armen een stuk droger worden. Ik zal na mijn cycle een compleet verslag posten.....

Strongmen hebben blijkbaar een grotere eetlust dan bodybuilders.
Heb een tijdje in een gym getraind in de UK waar ook wel wat strongmen kwamen, en die kregen toch wel wat eten weg in korte tijd.
Engelsen zijn sowieso goed in hun bordje leeg eten. ;)
Voor de mensen die dol zijn op Epistane cycle verhalen:

Ik ben nu 16 dagen into een 4 weekse cycle (20/30/40/40). Het gaat allemaal erg goed op wat kleine sides na (lichte hoofdpijn, lichte back pump). Ik ben gister begonnen met 40mg per dag. Ik weeg me op ieder einde van de week en er zit nu al 3,3kg aan. Dit terwijl ik merk dat vooral mijn borst, schouders en armen een stuk droger worden. Ik zal na mijn cycle een compleet verslag posten.....
Goed bezig, vooral dat je ook droger aan het worden bent. :thumbup:

Als ik tijdens een cycle niet veel honger heb, grijp ik ook al eens naar een vloeibare maaltijd. CCG is zo een uitstekend product, ik heb hem ook al gebruikt. Of gewoon brinta, waxy maize, whey, olijfolie met water of melk.

Zal wel fout zijn van ons om naar maaltijdvervangers te grijpen. Want in verschillende posts op het forum lees ik dat het onmogelijk is om massa op tebouwen zonder strict voedingsschema met de juiste E/K/V-verhouding :)

Wederom een ziekelijke pomp tijdens mijn Tri+Bi training, gewichten gaan al wat makkelijker dan anders. Ben nu een week ON. Nog 3 weken te gaan...

Tuurlijk maar cijfers bevestigen wat je ziet en dat lijkt me toch ook leuk...

In het geval van zwaarder worden maar toch ook droger ogen is de weegschaal net zo'n goede vriend als de spiegel, I totally agree :)

Maar het kan ook anders. De spiegel zegt positief, de weegschaal zegt negatief. Tóch kan je dan nog de gains van je leven maken.

De weegschaal geeft vaak een heel vertekend beeld. De spiegel nooit.

Maar in jouw geval gaat het wel heel erg lekker ;) 3.5kg zwaarder, maar tóch droger ogen is geweldig.

Wederom een ziekelijke pomp tijdens mijn Tri+Bi training, gewichten gaan al wat makkelijker dan anders. Ben nu een week ON. Nog 3 weken te gaan...

Nice beast, keep us posting :cool:

Als ik tijdens een cycle niet veel honger heb, grijp ik ook al eens naar een vloeibare maaltijd. CCG is zo een uitstekend product, ik heb hem ook al gebruikt. Of gewoon brinta, waxy maize, whey, olijfolie met water of melk.

Zal wel fout zijn van ons om naar maaltijdvervangers te grijpen. Want in verschillende posts op het forum lees ik dat het onmogelijk is om massa op tebouwen zonder strict voedingsschema met de juiste E/K/V-verhouding :)

och ja. moet eerlijk zeggen dat ik flink bijkom op redelijk korte tijd wanneer ik 3 X per dag een shake maak met 40gr whey, 100 gr havermout (kan je best 't poeder nemen van XXL), 2 lepels peanut butter en 500ml melk. om de kcal nog te verhogen kan je idd mss nog wat olijfolie toevoegen. heerlijk om te drinken :-)

Hoelang moet je nog Bekjam?
En hoe staat het er nu voor?

Terug
Naar boven