Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja behoorlijk, was vannacht met het vliegtuig neergestort op een andere planeet ergens aan zee en toen hebben m'n broertje en ik een jointje gerookt met uitkijk op een in de fik staand KLM toestel.Hebben jullie ook van die rare dromen waneer je ON bent? Ik heb super gave dromen, zelfs over dames whehe.
Bedoel je de dosis of het gewicht?
Binnen x aantal weken ga ik me nog eens aan een ph cycle wagen. Heb nog twijfels over welke combo, maar geraak er wel uit.
P-plex (wet en methyl.) / X-tren of Bold 200 (dry en non methyl.)
H-drol (wet en methyl.) / X-tren of Bold 200 (dry en non methyl.)
Zou de Bold sowieso wel doortrekken tot 6 à 8 weken.
X-tren is mss niet de beste keuze -> prolactine
Comment altijd welkom. Btw, niet men eerste ph.
Binnen x aantal weken ga ik me nog eens aan een ph cycle wagen. Heb nog twijfels over welke combo, maar geraak er wel uit.
prolactine hoef je op die doseringen van x-tren niet bang voor te zijn. De opname van x-tren is enorm slecht omdat het geen methyl is.
Als je een combo doet om droog te worden met goede kracht zou ik zoiezo voor h-drol gaan icm x-tren. Beide hebben dezelfde streef naar eindresultaat, nm droog worden. P-Plex is toch een anabool voor massa en droog ben ik er iig nooit van geworden.
@ Stefan84 & WillyW
Bedoeling is toch wel wat massa te gainen. Cutten is op dit moment niet van toepassing. P-plex leek me een goede massbuilder, maar dan idd met de kans dat je tamelijk wat vocht vasthoudt. Ben eigenlijk op zoek naar 2 ph's die op dat gebied synergetisch werken.
Dat gaat bij mij altijd gepaard met veel maagzuuraanvallen, zit nu maar 500 kcals boven onderhoud en de Rennies zijn niet aan te slepen.

I will, rond het weekend ben ik klaar voor de PCT iig.@ bekjam ok, ben benieuwd wat je eind resultaat zal zijn. Hou ons op de hoogte aub.

oppassen als ik ergens ga zitten vooral bij een harde ondergrond, anders sta ik meteen weer.. neem aan dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel.![]()