Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

ik heb hier nog cycle assist + advanced PCT + liver detoxifier staan weet nie of er mensen in geintereseerd zijn? heb het zelf toen gekocht voor me volgende cycle maar die is nooit gekomen zijn gewoon nog nieuw, potjes zitten allemaal nog afgesloten.
zonde om het weg te gooien dus als ik er iemand blij mee kan maken pm ff
stuur het met plezier op :) alles voor 30€ ofzo geen idee meer wat de nieuwprijs was

Laatst bewerkt:
heb beetje rondgekeken op een site en vertaalt via een site zover t duidelijk was;)
maar dan denk ik dat ik tog voor H-drol ga als 1ste prohormoon..zoals ik beetje las moet je daar wel aantal kilo spiermassa mee pakken en je vetpercentage wat omlaag mee gaan..en kracht winst ook volges mij..bijwerkingen viel ook mee volges mij..is er anders geen product voor tegen de bijwerkingen?
wil deze H-drol trouwens gaan bestelle: http://www.predatornutrition.com/pd-h-drol-60-caps.cfm
1 potje moet ik een maand mee kunnen doen dus..
als ik over een paar maanden een x weer prohormoon product wil pakken en iets waar je goed wat massa mee kan pakken wat raad je dan aan?kan ik dat ook meteen bestelle al..
mooi zo dat t nie door douane word gecontroleerd!kan er ook geen gezeik mee krijgen..

@ tonymontana je weet dus niet zeker dat het niet gecontroleerd word he kerel, de kans is alleen heel klein. het mooie van predatornutrition is dat er geen bedrijfs naam op het paketje staat maar alleen een adress als afzender. bij bb.com staat het er levens groot op.

Laatst bewerkt:
Ben totaal niet up to date wat ph's betreft, waar kopen jullie die zoal tegenwoordig? Ik zie hier wat links maar wat is de in z'n totaliteit gezien goedkoopste site?

@ tonymontana je weet dus niet zeker dat het niet gecontroleerd word he kerel, de kans is alleen heel klein. het mooie van predatornutrition is dat er geen bedrijfs naam op het paketje staat maar alleen een adress als afzender. bij bb.com staat het er levens groot op.

okee en wat zijn de gevolgen als ze t net wel controleren?;)
nog een vraagje trouwes,hoe zit t met alcohol en prohormonen?en is er ook een product tegen bijwerkingen?

okee en wat zijn de gevolgen als ze t net wel controleren?;)
nog een vraagje trouwes,hoe zit t met alcohol en prohormonen?en is er ook een product tegen bijwerkingen?

vast een boete ofzo, weet ik veel. maar even het tweede, je hebt je helemaal niet ingelezen kerel! :eek:

Beste gebruikers:D,

Ik heb zelf ook nog wat in
ZMA capsules van Bulkpowders. 300 capsules van 500 mg. Ongeopend/nieuw. Kostte 29.99 pond. Voor 25 euro doe ik dit weg.

Reden dat ik het weg doe: kans is vrij groot dat ik deze vakantie met naalden aan de slag ga:D. Ik wil eigenlijk gewoon een test kuurtje erin rammen.

Ik kan het natuurlijk gewoon (verzekerd) laten verzenden. PM mij maar als je interesse hebt.

Heb je n pm gestuurd;)

Let ook op het verschil wat de pond volgens de bank kost en volgens paypal. Daarom gebruik ik mijn creditcard, je wordt afgezet door de wisselkoers. Maar ja paypal is wel makkelijk en veilig en dat heeft een prijs.

---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------

nog een vraagje trouwes,hoe zit t met alcohol en prohormonen?

NIET doen!!! 1. alcohol gaat ook via je lever net als die orals combi is teveel voor die lever. Net als paracetamol en andere pijnstillers. 2. waarom neem je een PH? Ik om optimaal 7 dagen per week maximaal te groeien, als je daarvan dagen katabool laat zijn door drank is dat zonde. Een kwestie van houding/attitude ook, je gaat niet 100% voor je doelen. PH's zijn niet zo gezond, je gebruikt ze 4-6 weken. Heb je de dicipline niet om dan niet te drinken neem die PH's dan niet! Waarschijnlijk heb je met eten/trainen en rust die discipline dan ook niet en doe je het allemaal maar half.

niet doen!!! 1. Alcohol gaat ook via je lever net als die orals combi is teveel voor die lever. Net als paracetamol en andere pijnstillers. 2. Waarom neem je een ph? Ik om optimaal 7 dagen per week maximaal te groeien, als je daarvan dagen katabool laat zijn door drank is dat zonde. Een kwestie van houding/attitude ook, je gaat niet 100% voor je doelen. Ph's zijn niet zo gezond, je gebruikt ze 4-6 weken. Heb je de dicipline niet om dan niet te drinken neem die ph's dan niet! Waarschijnlijk heb je met eten/trainen en rust die discipline dan ook niet en doe je het allemaal maar half.

+1

---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------

NIET doen!!! 1. alcohol gaat ook via je lever net als die orals combi is teveel voor die lever. Net als paracetamol en andere pijnstillers. 2. waarom neem je een PH? Ik om optimaal 7 dagen per week maximaal te groeien, als je daarvan dagen katabool laat zijn door drank is dat zonde. Een kwestie van houding/attitude ook, je gaat niet 100% voor je doelen. PH's zijn niet zo gezond, je gebruikt ze 4-6 weken. Heb je de dicipline niet om dan niet te drinken neem die PH's dan niet! Waarschijnlijk heb je met eten/trainen en rust die discipline dan ook niet en doe je het allemaal maar half.

[/QUOTE]
doe t ook niet alleen wou alles effe zeker weten voor ik ging bestelle..de maand juni word iig een alcoholoze maand;)thanks iig!me voeding is iig goed..na hier op t forum goed gelezen te hebben..

is er toevallig nog iemand bezig met een kuurtje op dit moment? logjes zijn altijd leuk om te lezen imo

havoc is lekker idd.

clein heeft 2 potjes 1 pot heb je genoeg aan niet vechten jongens

1 pot is een cycle van 4 weken op 30mg, die cycle heb ik gedaan met epistane, was erg mild. Wou nu wel wat hoger gaan zitten :)

kennen jullie T-911? is pct waar ik veel op amerikaanse fora over zie.. maar hier precies niet te koop? of zit ik fout?

Nee is niet te koop in Nederland, wordt dus importeren via bb.com
Het wordt inderdaad wel gebruikt, maar waarom niet gewoon een advanced pct bijvoorbeeld?

Ik heb met mijn cycle een pct gedaan met Diesel test hardcore van Get Diesel, was ik ook erg tevreden over.. Heb het potje niet eens op hoeven te maken..

kent een van jullie Natadrol van LG? staat op predatornutrition als nieuwe prohormoon maar het word bij bodyenfitshop ook gewoon verkocht.

Terug
Naar boven