XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Lijkt me dat alle klonen uitverkocht staan bij predator. Enkel Havoc voor de Amerikaanse klanten niet.
De PH's zijn in de VS blijkbaar aan het verdwijnen. De grote bedrijven zijn zo goed als allemaal gestopt met de productie. Enkel de 'vage' kleine merken blijven over.

Predatornutrition heeft blijkbaar toch nog een batch van Reversitol v1 kunnen vinden. Wordt ook al een tijd niet meer gemaakt in de VS.
Ik heb nooit gesnapt waarom het zo een populair product is voor de pct. Het is zowat een samenraapsel van alle andere otc-pct ingredienten. En dan nog in een prop. blend.

Ja, toen ik wou bestellen stond er nog een kloon online. nu is ie weg.
Probeer ik wel op 1 van de andere sites.

Het kriebelt zo erg he, ik wil het gewoon eens proberen.

Ja, toen ik wou bestellen stond er nog een kloon online. nu is ie weg.
Probeer ik wel op 1 van de andere sites.

Supplements365 heeft chaparral labs epi ook niet meer in stock, en het komt ook niet meer terug. Net een mail gekregen van de eigenaar.

Ik wilde Epi gebruiken als kickstart bij mijn test-cycle. Zal waarschijnlijk toch terug voor winstrol gaan. Valt wel tegen, want de prijs die ik voor winstrol moet betalen ligt een pak hoger dan 1 potje chaparral epi.

Misschien toch eens op zoek gaan naar een nieuwe leverancier voor
test-e en winstrol.

Lijkt me dat alle klonen uitverkocht staan bij predator. Enkel Havoc voor de Amerikaanse klanten niet.
De PH's zijn in de VS blijkbaar aan het verdwijnen. De grote bedrijven zijn zo goed als allemaal gestopt met de productie. Enkel de 'vage' kleine merken blijven over.

Predatornutrition heeft blijkbaar toch nog een batch van Reversitol v1 kunnen vinden. Wordt ook al een tijd niet meer gemaakt in de VS.
Ik heb nooit gesnapt waarom het zo een populair product is voor de pct. Het is zowat een samenraapsel van alle andere otc-pct ingredienten. En dan nog in een prop. blend.

Lees net op de FB-pagina van Predatornutrition dat Havoc vanaf maandag terug beschikbaar is! Bij powersupplements enkele weken geleden nog epi xtreme kunnen bemachtigen, was dus nog net bij de gelukkigen :)

P-plex zie ik helemaal niet meer staan bij predatornutrition weet iemand waarom die er uit is?

P-plex zie ik helemaal niet meer staan bij predatornutrition weet iemand waarom die er uit is?

Er staan wel nog wat andere klonen tussen, pheravol bijv.
CEL is al een tijdje gestopt met de productie van PH's (net al iForce).
En beiden zullen uitverkocht zijn en waarschijnlijk niet meer terug komen. Tenzij ze bij predator nog ergens een lading kunnen overnemen.

Maar er zijn nog wel een paar phera-klonen op de markt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.147
Supplements365 heeft chaparral labs epi ook niet meer in stock, en het komt ook niet meer terug. Net een mail gekregen van de eigenaar.

Ik wilde Epi gebruiken als kickstart bij mijn test-cycle. Zal waarschijnlijk toch terug voor winstrol gaan. Valt wel tegen, want de prijs die ik voor winstrol moet betalen ligt een pak hoger dan 1 potje chaparral epi.

Misschien toch eens op zoek gaan naar een nieuwe leverancier voor
test-e en winstrol.

Tja voor een potje winny ben je toch ook al snel 50 a 60,- kwijt in tegenstelling tot 35,- voor een potje epi.

Er staan wel nog wat andere klonen tussen, pheravol bijv.
CEL is al een tijdje gestopt met de productie van PH's (net al iForce).
En beiden zullen uitverkocht zijn en waarschijnlijk niet meer terug komen. Tenzij ze bij predator nog ergens een lading kunnen overnemen.

Maar er zijn nog wel een paar phera-klonen op de markt.

Ok, heeft dus niks met het product zelf te maken. Thnx

Kheb epi liggen en dacht aan kuurtje

week 1: 20 20 30 30 30 30 30
week 2: 40 40 40 40 40 40 40
week 3: 40 40 40 40 40 40 40
week 4: 40 40 40 40 40 40 40
week 5: 40 40
En vanaf dan Pct nakuur, l-arginine en l-ornithine en creatine.

Ik heb tot en met week ik heb in totaal 1110mg liggen :P Dusja denk dat ik de juiste optelsom heb gemaakt. de l-arginine en l-ornithine neem ik omdat ik ze nog staan heb van een soort stack pack en kdenk dat ik ze maar best opneem na mijn kuur kan mss voor minime meerwaarde zorgen.

Heeft iemand bemerkingen of ander voorstel?

Of zou ik beter de 30 mg 1 week langer doortrekken?

Kheb epi liggen en dacht aan kuurtje

week 1: 20 20 30 30 30 30 30
week 2: 40 40 40 40 40 40 40
week 3: 40 40 40 40 40 40 40
week 4: 40 40 40 40 40 40 40
week 5: 40 40
En vanaf dan Pct nakuur, l-arginine en l-ornithine en creatine.

Ik heb tot en met week ik heb in totaal 1110mg liggen :P Dusja denk dat ik de juiste optelsom heb gemaakt. de l-arginine en l-ornithine neem ik omdat ik ze nog staan heb van een soort stack pack en kdenk dat ik ze maar best opneem na mijn kuur kan mss voor minime meerwaarde zorgen.

Heeft iemand bemerkingen of ander voorstel?

Voor mij persoonlijk was 40mg de dosis waarop epi het effectiefste was.
Maar als het je eerste cycle is, dan zou je misschien beter 2 weken op 30mg doen. En dan zien of de sides meevallen en dan verhogen.

Maar l-arginine, l-ornithine en creatine is geen nakuur.

vandaag m-drol besteld. Wou eerst epi maar is toch hopeloze zoektocht geworden. Wil er in november mee beginnen. Wordt beetje zoeken naar goeie cycle. Maar er zijn op het forum interessante logs

vandaag m-drol besteld. Wou eerst epi maar is toch hopeloze zoektocht geworden. Wil er in november mee beginnen. Wordt beetje zoeken naar goeie cycle. Maar er zijn op het forum interessante logs

Bij powermyself.com is Iron Labs Epi vandaag terug beschikbaar.

M-drol is wel van een ander niveau als epi.

Voor mij persoonlijk was 40mg de dosis waarop epi het effectiefste was.
Maar als het je eerste cycle is, dan zou je misschien beter 2 weken op 30mg doen. En dan zien of de sides meevallen en dan verhogen.

Maar l-arginine, l-ornithine en creatine is geen nakuur.
Ja kweetwel das gwn ter ondersteuning mijn nakuur bestaat uit estrodex die ik bestelde via predatornutrition :)

Ja kweetwel das gwn ter ondersteuning mijn nakuur bestaat uit estrodex die ik bestelde via predatornutrition :)

Estrodex is gewoon I3C en Trans-Resveratrol . Eventueel wel een deftige aanvulling van een ander otc-pct product. Maar zeker geen pct op zichzelf.

Als je toch otc wil gaan, zou ik toch op zijn minst een aromatase inhibitor nemen (iets met 6-oxo, 6-bromo,of ATD in). En persoonlijk zou ik daarnaast ook nog een goede testbooster gebruiken.

Estrodex is gewoon I3C en Trans-Resveratrol . Eventueel wel een deftige aanvulling van een ander otc-pct product. Maar zeker geen pct op zichzelf.

Als je toch otc wil gaan, zou ik toch op zijn minst een aromatase inhibitor nemen (iets met 6-oxo, 6-bromo,of ATD in). En persoonlijk zou ik daarnaast ook nog een goede testbooster gebruiken.
Heeft epistane dan zo'n inpact op uw lichaam? OP vlak van gyno, libido, ... . Of zijn er mensen die er helemaal niets van merken?

Heeft epistane dan zo'n inpact op uw lichaam? OP vlak van gyno, libido, ... . Of zijn er mensen die er helemaal niets van merken?

Het is een oral steroid, en zeker niet het mildste. Er zijn zeker mensen die epi gebruiken en perfect herstellen zonder pct. Maar waarom zo een risico nemen. Als je pech hebt is je libido voor een paar weken (of maanden) helemaal weg of krijg je gyno, enz..
Ik zelf zou epi nooit gebruiken zonder SERM (nolva, clomid) als pct. Maar als je toch een otc-pct wil doen, gebruik dan een AI met daarnaast een complete testbooster.

Lees dit eerst eens door en vooral het gedeelte over PCT:

[Link niet meer beschikbaar]

Tja voor een potje winny ben je toch ook al snel 50 a 60,- kwijt in tegenstelling tot 35,- voor een potje epi.

5à 6weken epi (40mg/50mg) zou me 50€ kosten- 2*Iron Labs Epi (180cps)
5à 6weken winny (50mg)kost me 100€ -2 *100 tabs

Prijs van winny en test-e is hier dan ook nog eens omhoog gegaag.

Maar ik zal net als Brian wel niet dicht genoeg bij het vuur zitten.
Ik zie ook wel dat anderen het een stuk goedkoeper aanbieden.

Terug
Naar boven