AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Uhh ja... Dat is ****ing prijzig :D

vandaag m-drol besteld. Wou eerst epi maar is toch hopeloze zoektocht geworden. Wil er in november mee beginnen. Wordt beetje zoeken naar goeie cycle. Maar er zijn op het forum interessante logs

Al een idee hoe je PCT eruit zal zien?

Al een idee hoe je PCT eruit zal zien?

Neen, daarvoor ga ik nog wat rondkijken. Of kan je direct iets aanraden? feit is wel dat ik indien nodig aan nolva kan geraken.

Ter info: voor de eerste maal te bestellen bij die site heb ik gekozen voor overschrijving (duurt iets langer maar ou niet direct mijn visa gegevens ed ingeven op de site) overschrijvingskosten bedragen 15 euro.
mss nuttige info voor toekomstige bestellers

Neen, daarvoor ga ik nog wat rondkijken. Of kan je direct iets aanraden? feit is wel dat ik indien nodig aan nolva kan geraken.

Ter info: voor de eerste maal te bestellen bij die site heb ik gekozen voor overschrijving (duurt iets langer maar ou niet direct mijn visa gegevens ed ingeven op de site) overschrijvingskosten bedragen 15 euro.
mss nuttige info voor toekomstige bestellers

Bij m-drol is een SERM (nolva of clomid) een noodzaak. Het is zowat de sterkste oral beschikbaar, zeker geen otc-pct doen.

Je kan ook gewoon met paypal betalen, als je niet rechtstreeks je visa details wil geven.

Bij m-drol is een SERM (nolva of clomid) een noodzaak. Het is zowat de sterkste oral beschikbaar, zeker geen otc-pct doen.

Je kan ook gewoon met paypal betalen, als je niet rechtstreeks je visa details wil geven.

en bij de serm nog iets bijpakken of enkel dat is goed?
ja paypal kon ook maar had ik nog geen ervaring mee en wou direct bestellen.
Nu weet ik ook hoe dat werkt dus volgende keer gewoon met paypal

Ik persoonlijk neem ook een goede testbooster in de pct.
Persoonlijk vind ik PCT assist (CEL) de beste samenstelling hebben (Bioforge heeft dezelfde ingredienten). Primal Male (MAN) of Stoked zijn goede alternatieven. Wat rondlezen, en de ingredienten bekijken.

Sommigen nemen ook iets voor cortisol, maar dan wordt het wat te duur vind ik.

Serm alleen is voldoende. Testbooster kan maar de meerwaarde zal wss verwaarloosbaar zijn.

Ik persoonlijk neem ook een goede testbooster in de pct.
Persoonlijk vind ik PCT assist (CEL) de beste samenstelling hebben (Bioforge heeft dezelfde ingredienten). Primal Male (MAN) of Stoked zijn goede alternatieven. Wat rondlezen, en de ingredienten bekijken.

Sommigen nemen ook iets voor cortisol, maar dan wordt het wat te duur vind ik.

Jij neemt het PCT gebeuren erg serieus, terwijl het ook een noodzakelijk goed is. Alleen maar respect daarvoor. Je kan het niet genoeg zeggen, vooral niet tegen newbies. Helemaal top! :thumb:

Echter, zelfs cortisol is iets waar men rekening mee moet houden. Is per persoon verschillend. But to be at the safe side, ook cortisol moet op je checklist staan tijdens je PCT.

Serm alleen is voldoende. Testbooster kan maar de meerwaarde zal wss verwaarloosbaar zijn.

SERM alleen is zeker voldoende.

Ik persoonlijk merk dat vooral mijn libido sneller hersteld met een deftige testbooster.En er zijn heel wat slechte testbooster op de markt, de meeste bestaan dan ook nog eens uit een prop. blend.

-PCT assist (of Bioforge) is de meest complete formule (geen prop blend)

-Primal Male bevat dan weer Fadogia dat de afgifte van LH verhoogt (geen prop.blend)

-Activate Extreme is waarschijnlijk de beste testbooster op de markt (wel een prop. blend). Maar het voornaaste ingredient in Urtica Dioica,dat aan SHGB bindt. En blijkbaar heeft dit pas nut vanaf de 3week vanaf pct.
-DAA begint populait te worden in veel pct-protocols.

Ideale testbooster in PCt voor mij: Bioforge + extra Fadogia (Testforce)

Laatst bewerkt:
denk dat ik ga beginnen met nolva en goede testbooster

Jij neemt het PCT gebeuren erg serieus, terwijl het ook een noodzakelijk goed is. Alleen maar respect daarvoor. Je kan het niet genoeg zeggen, vooral niet tegen newbies. Helemaal top! :thumb:

Echter, zelfs cortisol is iets waar men rekening mee moet houden. Is per persoon verschillend. But to be at the safe side, ook cortisol moet op je checklist staan tijdens je PCT.

Je hebt helemaal gelijk wat betreft cortisol! Maar ik vraag mij in welke mate, de cortisol-blockers op de markt ook effectief werken.
Degenen met de beste reputatie zijn Lean extreme en EndoAmp.

Ik weet dat Lean Extreme een uitstekend product is met ondermeer forskolin en DHEA.
Maar hoe cortisol-blockers juist werken en hoe effectief ze zijn daar kunnen anderen misschien iets meer over zeggen.

Btw ik ben geen chemicus. Als je echt 100% preciese en bewezen info wil moet je bij iemand als Area1990 of Dr P. aankloppen.

vraagje over mijn toekomstige m-drol cycle. Klopt het dat je beter niet meer dan 30mg neemt? Ik dacht een 4tal dagen 10 te nemen dan 20 en laatste week 30.

vraagje over mijn toekomstige m-drol cycle. Klopt het dat je beter niet meer dan 30mg neemt? Ik dacht een 4tal dagen 10 te nemen dan 20 en laatste week 30.

Ik vind 30mg al te veel, zeker omdat het eigenlijk je eerste cycle is.
Begin met 10mg de eerste week, eventueel tweede en derde week verhogen naar 20mg.

en als het goed gaat eventueel nog weekje bijdoen dan? Pff, da het maar snel geleverd wordt.

vraagje, hoe lang blijft nolvadex goed? ik heb wel wat liggen maar wegens zware last door een accident tijdje terug wordt mn cycle op de lange baan geschoven :(

Staat toch gewoon een datum op?

vraagje, hoe lang blijft nolvadex goed? ik heb wel wat liggen maar wegens zware last door een accident tijdje terug wordt mn cycle op de lange baan geschoven :(

maak je niet druk man, jaren. Die expiratiedatum is vaak ook een adviesdatum

Ja, maar ze worden wel wat broos na die datum dus als dat potje(als je ug hebt)in je tas bewaart heb je al gauw afgebrokkelde pilletjes.

je kan beter arofixen nemen dan nolvadex , cortisol verlagend die aro veel beter

even een vraagje ik hoor dat mdrol epi enzo allemaal niet meer verkocht worden

weet iemand een site waar die nog te koop is???

Terug
Naar boven