- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag m-drol besteld. Wou eerst epi maar is toch hopeloze zoektocht geworden. Wil er in november mee beginnen. Wordt beetje zoeken naar goeie cycle. Maar er zijn op het forum interessante logs
Neen, daarvoor ga ik nog wat rondkijken. Of kan je direct iets aanraden? feit is wel dat ik indien nodig aan nolva kan geraken.
Ter info: voor de eerste maal te bestellen bij die site heb ik gekozen voor overschrijving (duurt iets langer maar ou niet direct mijn visa gegevens ed ingeven op de site) overschrijvingskosten bedragen 15 euro.
mss nuttige info voor toekomstige bestellers
Bij m-drol is een SERM (nolva of clomid) een noodzaak. Het is zowat de sterkste oral beschikbaar, zeker geen otc-pct doen.
Je kan ook gewoon met paypal betalen, als je niet rechtstreeks je visa details wil geven.
en bij de serm nog iets bijpakken of enkel dat is goed?
ja paypal kon ook maar had ik nog geen ervaring mee en wou direct bestellen.
Nu weet ik ook hoe dat werkt dus volgende keer gewoon met paypal
en bij de serm nog iets bijpakken of enkel dat is goed?
ja paypal kon ook maar had ik nog geen ervaring mee en wou direct bestellen.
Nu weet ik ook hoe dat werkt dus volgende keer gewoon met paypal
Ik persoonlijk neem ook een goede testbooster in de pct.
Persoonlijk vind ik PCT assist (CEL) de beste samenstelling hebben (Bioforge heeft dezelfde ingredienten). Primal Male (MAN) of Stoked zijn goede alternatieven. Wat rondlezen, en de ingredienten bekijken.
Sommigen nemen ook iets voor cortisol, maar dan wordt het wat te duur vind ik.
Serm alleen is voldoende. Testbooster kan maar de meerwaarde zal wss verwaarloosbaar zijn.
Jij neemt het PCT gebeuren erg serieus, terwijl het ook een noodzakelijk goed is. Alleen maar respect daarvoor. Je kan het niet genoeg zeggen, vooral niet tegen newbies. Helemaal top!
Echter, zelfs cortisol is iets waar men rekening mee moet houden. Is per persoon verschillend. But to be at the safe side, ook cortisol moet op je checklist staan tijdens je PCT.
vraagje over mijn toekomstige m-drol cycle. Klopt het dat je beter niet meer dan 30mg neemt? Ik dacht een 4tal dagen 10 te nemen dan 20 en laatste week 30.
vraagje, hoe lang blijft nolvadex goed? ik heb wel wat liggen maar wegens zware last door een accident tijdje terug wordt mn cycle op de lange baan geschoven![]()