Henri1974
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maak je niet druk man, jaren. Die expiratiedatum is vaak ook een adviesdatum
Ja, maar ze worden wel wat broos na die datum dus als dat potje(als je ug hebt)in je tas bewaart heb je al gauw afgebrokkelde pilletjes.
je kan beter arofixen nemen dan nolvadex , cortisol verlagend die aro veel beter
even een vraagje ik hoor dat mdrol epi enzo allemaal niet meer verkocht worden
weet iemand een site waar die nog te koop is![]()
en ja over havoc zeiden ze ook dat lange vervaldatum had nzo.. maar blijkbaar toch niet.. vndr just checking..RPN Havoc is terug beschikbaar bij Pred. nutrition
http://www.predatornutrition.com/pd-havoc-90-caps.cfm
vraagje over mijn toekomstige m-drol cycle. Klopt het dat je beter niet meer dan 30mg neemt? Ik dacht een 4tal dagen 10 te nemen dan 20 en laatste week 30.
30mg ga je niet trekken kwa sides en dan bedoel ik de zware lethargy + hoofdpijn. Je bent zo moe dat je niet eens aan trainen wil denken dus ik zou lekker op 20mg blijven.
denk dat 'k mij enkele potjes havoc ga inslagen, voor er géén meer beschikbaar is.
bon, de nolva wordt blijkbaar niets. Nu zoeken naar alternatief denk aan esto suppress van pharma labs
bon, de nolva wordt blijkbaar niets. Nu zoeken naar alternatief denk aan esto suppress van pharma labs
Wacht maar even af wie er op dat topic van je reageerd, mischien heb je mazzul

ben mij bewust van het risico.
Als ik sides krijg kan ik nog altijd naar de dokter spurten zeker?![]()
Als je echt voelt dat aan het einde van je cycle je libido plat ligt bijv. wel.
Maar om zeker te zijn dat je eigen testproductie niet platligt moet je je bloedwaarden laten controleren.
Als esto suppress echt een SERM is, zou dat als pct moeten volstaan. Maar ik zou er toch een AI naast gebruiken (6-oxo,6-bromo of triazole). En een deftige testbooster -PCT assist of Primal Male.
En dan ben je al snel 150€ kwijt.
Bij epi of H-drol zou zo een otc-pct wel voldoende zijn. Bij M-drol is het toch een risico.
Maar dat is een persoonlijke keuze. Er zijn genoeg mensen die het zonder pct doen.