AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Als je echt voelt dat aan het einde van je cycle je libido plat ligt bijv. wel.
Maar om zeker te zijn dat je eigen testproductie niet platligt moet je je bloedwaarden laten controleren.

Als esto suppress echt een SERM is, zou dat als pct moeten volstaan. Maar ik zou er toch een AI naast gebruiken (6-oxo,6-bromo of triazole). En een deftige testbooster -PCT assist of Primal Male.
En dan ben je al snel 150€ kwijt.

Bij epi of H-drol zou zo een otc-pct wel voldoende zijn. Bij M-drol is het toch een risico.
Maar dat is een persoonlijke keuze. Er zijn genoeg mensen die het zonder pct doen.

Werd door PN verwittigd dat Triazole beschikbaar was... daar het nog vrij nieuw is, iemand al wat deftig over vernomen?

Neen, daarvoor ga ik nog wat rondkijken. Of kan je direct iets aanraden? feit is wel dat ik indien nodig aan nolva kan geraken.

Ter info: voor de eerste maal te bestellen bij die site heb ik gekozen voor overschrijving (duurt iets langer maar ou niet direct mijn visa gegevens ed ingeven op de site) overschrijvingskosten bedragen 15 euro.
mss nuttige info voor toekomstige bestellers

15 euro? Heb je je geld met een spoedopdracht overgemaakt? Volgens mij heb ik van Rabobank naar GB niks extra moeten betalen...

Pak gewoon 4 weken nolva,

1 en 2: 20mg ed
3 en 4: 10mg ed

Voor de mensen die interesse in epi cycle's hebben:

Ik heb gister mijn laatste 10mg nolva gepakt. Mijn gewicht is stabiel net boven de 90kg. Ben 6,0kg aangekomen met een lichte stijging in vp. Ik zou ook na 4 weken stoppen met de creatine die ik naast de nolva liet meelopen. Trainen gaat echter lekker dus ik maak de pot gewoon op. Zondag weeg ik mij nog een keer en dan zal ik een compleet verslag van mijn cycle posten. Inclusief toenamen in gewicht, vetpercentage en omvang...

Mijn cycle zag er trouwens als volgt uit:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/nieuw-voorstel-epistane-251647/

Voor de mensen die interesse in epi cycle's hebben:

Ik heb gister mijn laatste 10mg nolva gepakt. Mijn gewicht is stabiel net boven de 90kg. Ben 6,0kg aangekomen met een lichte stijging in vp. Ik zou ook na 4 weken stoppen met de creatine die ik naast de nolva liet meelopen. Trainen gaat echter lekker dus ik maak de pot gewoon op. Zondag weeg ik mij nog een keer en dan zal ik een compleet verslag van mijn cycle posten. Inclusief toenamen in gewicht, vetpercentage en omvang...

Mijn cycle zag er trouwens als volgt uit:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/nieuw-voorstel-epistane-251647/

Nog kracht verloren?, of eventueel nog gewonnen in de pct?

Ik heb Bold 2maal gebruikt in een stack. En heb er zeer goede ervaringen mee. Ik had echt het gevoel dat het iets toevoegde. Ik nam Bold 8weken en de laatste 4weken voegde ik dan een 2de PH toe. Het staat ook echt bekend als een goede 'stacker'. Ik heb het wel nooit samen met phera gebruikt.
Maar zoals je zegt het is vrij kostelijk, je hebt al 4 potjes nodig om 8weken 800mg te draaien. En 8weken is ook vrij lang natuurlijk.
@ TS, kan je effe in je beginpost meer over prohormonen vertellen, doe een kopie/paste van ergens ofzo.. ik vind het onverantwoord dat 16jarige ventjes dit hier gaan lezen, denken dat ze snel kilo's gaan pakken en er nergens op de gevaren worden gewezen en op 21+ e.d. dit is geen aanval richting je dat je dit topic opent want ik vind dit ook een goed idee van je :thumbs:

@retrofo: mooie gains man. Kracht ook goed gebleven?

Mijn mdrol is onderweg. Nu hopen dat het goed toekomt.

@ TS, kan je effe in je beginpost meer over prohormonen vertellen, doe een kopie/paste van ergens ofzo.. ik vind het onverantwoord dat 16jarige ventjes dit hier gaan lezen, denken dat ze snel kilo's gaan pakken en er nergens op de gevaren worden gewezen en op 21+ e.d. dit is geen aanval richting je dat je dit topic opent want ik vind dit ook een goed idee van je :thumbs:

Ik begrijp niet goed waarom je mij qoute, ik ben de TS niet, dus ik kan de openingspost ook niet aanpassen.

Maar ik vind wel dat de TS (Brian) genoeg links en info in de openingspost gezet heeft. Er staat ook een waarschuwing bij :

"Voor de noobs: LEES: Dit zijn geen supplementen zoals creatine of whey, je kunt het zien als roids, doe daarom ook altijd een goede nakuur en lees je goed in voor je begint. "

Dat dit topic gewoon in de supplementen-sectie staat daar is al discussie over geweest. Maar er zijn niet genoeg posts voor een aparte sectie zoals op UK-boards.

Nog kracht verloren?, of eventueel nog gewonnen in de pct?

@retrofo: mooie gains man. Kracht ook goed gebleven?

Mijn mdrol is onderweg. Nu hopen dat het goed toekomt.

Ik heb deze cycle gedaan om zsm weer op mijn oude niveau te komen. Ik ben daar dan ook bijna. Het zal dus geen wonder zijn dat ik in kracht snel vooruit ben gegaan. Ik heb echter geen personal records gezet....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.211
Ik begrijp niet goed waarom je mij qoute, ik ben de TS niet, dus ik kan de openingspost ook niet aanpassen.

Maar ik vind wel dat de TS (Brian) genoeg links en info in de openingspost gezet heeft. Er staat ook een waarschuwing bij :

"Voor de noobs: LEES: Dit zijn geen supplementen zoals creatine of whey, je kunt het zien als roids, doe daarom ook altijd een goede nakuur en lees je goed in voor je begint. "

Dat dit topic gewoon in de supplementen-sectie staat daar is al discussie over geweest. Maar er zijn niet genoeg posts voor een aparte sectie zoals op UK-boards.

Ik vind idd dat er genoeg info staat. Sterker nog toen ik het topic net gemaakt had vroeg al iemand om wat meer info te plaatsen in de begin post en heb dat toen gedaan.

t Zal wel zijn. Een betere uitleg kan je toch niet wensen. Goed gedaan vind ik. Plus in het ganse topic staat meer dan uitleg genoeg. Je moet het wel willen lezen natuurlijk :-)

off topic: weet iemand hoe het komt dat ik met mijn gsm wel kan reageren in topics maar geen privéberichten kan sturen? Vraag het hier even want de moeite niet van nieuw topic te starten.

15 euro? Heb je je geld met een spoedopdracht overgemaakt? Volgens mij heb ik van Rabobank naar GB niks extra moeten betalen...

Pak gewoon 4 weken nolva,

1 en 2: 20mg ed
3 en 4: 10mg ed

15 euro lijkt me ook nogal veel daar dit toch een overschrijving is binnen de EU. Normaal gezien zijn er aan betalingen die aan vlg voorwaarden voldoen géén extra kosten verbonden:

juist iban-nummer (rekeningnummer in europees formaat)
juiste bic-code (code van de bank naar waar je betaalt)
bedrag moet kleiner zijn dan 50dz EUR

het bedrag was groter dan 50euro. Tja, dieven bij bnp paribas zeker. Maar als pakket goed toekomt bestel ik gewoon op de site

het bedrag was groter dan 50euro. Tja, dieven bij bnp paribas zeker. Maar als pakket goed toekomt bestel ik gewoon op de site

heb ook fortis-rek. ik ken daar iemand, zal 'ns vragen of zoiets kan? normaal voor zo'n kleine bedragen zoveel kosten kan niet lijkt mij. als 't bedrag boven 50 duizend euro is, is 't iets van 10 euro bankkosten. welke site heb je besteld? ik één keer bij predator, niks aangekregen. door een fout vd post en predator wil niks opnieuw verzenden... vlg bestelling bij powermyself na twee (werk)dagen alles goed gekregen.

nu doe je mij schrik krijgen. Heb bij predator besteld. Vraag gerust na bij fortis. Ben nieuwsgierig wat hij gaat zeggen

heb ook fortis-rek. ik ken daar iemand, zal 'ns vragen of zoiets kan? normaal voor zo'n kleine bedragen zoveel kosten kan niet lijkt mij. als 't bedrag boven 50 duizend euro is, is 't iets van 10 euro bankkosten. welke site heb je besteld? ik één keer bij predator, niks aangekregen. door een fout vd post en predator wil niks opnieuw verzenden... vlg bestelling bij powermyself na twee (werk)dagen alles goed gekregen.

nu doe je mij schrik krijgen. Heb bij predator besteld. Vraag gerust na bij fortis. Ben nieuwsgierig wat hij gaat zeggen

Ik heb mijn epistane ook bij predator nutrition gekocht. Ik heb dit dus ook van te voren via de bank overgemaakt. Ik heb keurig netjes ongeveer een week later mijn spullen binnen gekregen. Ik heb niks extra's hoeven te betalen maar ik kwam dan ook niet boven de 50 euro. Ook zit ik bij de rabobank, ik weet niet of dit verschil maakt.

Je kunt trouwens de status van je aankoop checken op de predator site...

Ik heb mijn epistane ook bij predator nutrition gekocht. Ik heb dit dus ook van te voren via de bank overgemaakt. Ik heb keurig netjes ongeveer een week later mijn spullen binnen gekregen. Ik heb niks extra's hoeven te betalen maar ik kwam dan ook niet boven de 50 euro. Ook zit ik bij de rabobank, ik weet niet of dit verschil maakt.

Je kunt trouwens de status van je aankoop checken op de predator site...

Fout ligt niet volledig bij Predator Nutrition hoor. Hadden netjes betaling ontvangen. Na een aantal dagen kreeg 'k via track & trace het bericht dat de postbode een poging had gedaan het pakje afgeleverd te krijgen. Daar ik die dag géén postbode had gezien heb ik dat de dag nadien aan de man zelf gevraagd. Die vond de naam en adres onleesbaar en daarbovenop dacht hij dat het pakketje bestemd was voor een firma die een jaar geleden verhuisd is uit dit industriepark. Na veel zagen en aandringen uiteindelijk de adresgegevens gekregen en onmiddellijk gebeld... Daar konden ze het pakje niet vinden, dus zogezegd nooit iets aangekregen terwijl er duidelijk is afgetekend voor ontvangst. Begrijp er tot op heden nog altijd niks van!! Die zendingen worden altijd aangetekend verstuurd dus staat toch naam en toenaam bij zou je dan denken???? Tja bij de post gebaren ze van kromme haas en van predator hoor 'k al een maand niks meer :-( Met als gevolg 95 EUR de vuilbak in.

Fout ligt niet volledig bij Predator Nutrition hoor. Hadden netjes betaling ontvangen. Na een aantal dagen kreeg 'k via track & trace het bericht dat de postbode een poging had gedaan het pakje afgeleverd te krijgen. Daar ik die dag géén postbode had gezien heb ik dat de dag nadien aan de man zelf gevraagd. Die vond de naam en adres onleesbaar en daarbovenop dacht hij dat het pakketje bestemd was voor een firma die een jaar geleden verhuisd is uit dit industriepark. Na veel zagen en aandringen uiteindelijk de adresgegevens gekregen en onmiddellijk gebeld... Daar konden ze het pakje niet vinden, dus zogezegd nooit iets aangekregen terwijl er duidelijk is afgetekend voor ontvangst. Begrijp er tot op heden nog altijd niks van!! Die zendingen worden altijd aangetekend verstuurd dus staat toch naam en toenaam bij zou je dan denken???? Tja bij de post gebaren ze van kromme haas en van predator hoor 'k al een maand niks meer :-( Met als gevolg 95 EUR de vuilbak in.

Lekker k*t is dat ouwe

Terug
Naar boven