alphablade
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
40mg nolva om te starten? Ik zit nu week in pct van mdrol en gewoon begonnen op 20 en dat 4 weken. Activate en lean extreme pak ik vanaf week 2.
Hoe is je cycle gegaan? Resultaten?
Meer dan 40mg nolva is overkill, gewoon 20mg doen. En ook niet laatste twee weken op 10mg doen, ik weet niet precies wat je gedachte hierachter is? Gewoon 4 weken 20mg ED.
Ik lees op veel Amerikaanse fora dat veel mensen de eerste paar dagen/week de Nolva wat hoger doseren, sommige ook weer niet, dus de info is een beetje tegenstrijdig. Maar goed, als jullie er zo van overtuigd zijn dat het niet nodig is, dan zal ik het op 4 weken 20 mg houden.
is er ook een reden om lean+activate xtreme, vanaf week 2 te nemen? ik dacht namelijk dat Nolva je test waarden weer omhoog brengt, wat tegelijketijd ook voor een toename in cortisol veroorzaakt...
wat betreft mijn resultaten:
Ik ben er niet heel positief over, maar op zich heeft het wel resultaat geleverd.
Alles is wat strakker geworden, en het lijkt alsof mijn vet% omlaag is gegaan (maar dat kan ook gewoon het water zijn dat allemaal weg is gegaan tijdens de kuur).
Ik ben +-2.5-3 kg aan vet vrije spiermassa aangekomen, wat vooral zichtbaar is bij borts, schouders en armen. spieren voelen de heledag door hard aan, en de vasculariteit is ook gestegen.
zoals eerder vermeld was mijn kuur:
20-30-30-30-30-30-30
30-40-40-40-40-40-40
40-40-40-40-40-40-40
50-50-50-50-50-50-50
totaal geen sides, behalve een minieme shrinking bij de ballen, maja, dat zal na de nolva wel weer goed trekken. Een keertje een stevige back-pump gehad, maar sindsdien mijn taurine inname verhoogd naar 4-5g/dag, daarna niets meer van gemerkt.
ga dus over 2 dagen beginnen met PCT:
Nolva: 4 weken 20 mg
vanaf week 2: Lean Xtreme + Activate Xtreme
alles 4 de weken:
ZMA
Taurine
Liv.52
Cycle Assist
Mutivit
Vis-olie
AAKG
CellMass
EAA
ik zal nog wel laten horen hoe het verloopt....