Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

40mg nolva om te starten? Ik zit nu week in pct van mdrol en gewoon begonnen op 20 en dat 4 weken. Activate en lean extreme pak ik vanaf week 2.
Hoe is je cycle gegaan? Resultaten?
Meer dan 40mg nolva is overkill, gewoon 20mg doen. En ook niet laatste twee weken op 10mg doen, ik weet niet precies wat je gedachte hierachter is? Gewoon 4 weken 20mg ED.

Ik lees op veel Amerikaanse fora dat veel mensen de eerste paar dagen/week de Nolva wat hoger doseren, sommige ook weer niet, dus de info is een beetje tegenstrijdig. Maar goed, als jullie er zo van overtuigd zijn dat het niet nodig is, dan zal ik het op 4 weken 20 mg houden.

is er ook een reden om lean+activate xtreme, vanaf week 2 te nemen? ik dacht namelijk dat Nolva je test waarden weer omhoog brengt, wat tegelijketijd ook voor een toename in cortisol veroorzaakt...

wat betreft mijn resultaten:
Ik ben er niet heel positief over, maar op zich heeft het wel resultaat geleverd.
Alles is wat strakker geworden, en het lijkt alsof mijn vet% omlaag is gegaan (maar dat kan ook gewoon het water zijn dat allemaal weg is gegaan tijdens de kuur).
Ik ben +-2.5-3 kg aan vet vrije spiermassa aangekomen, wat vooral zichtbaar is bij borts, schouders en armen. spieren voelen de heledag door hard aan, en de vasculariteit is ook gestegen.

zoals eerder vermeld was mijn kuur:
20-30-30-30-30-30-30
30-40-40-40-40-40-40
40-40-40-40-40-40-40
50-50-50-50-50-50-50

totaal geen sides, behalve een minieme shrinking bij de ballen, maja, dat zal na de nolva wel weer goed trekken. Een keertje een stevige back-pump gehad, maar sindsdien mijn taurine inname verhoogd naar 4-5g/dag, daarna niets meer van gemerkt.

ga dus over 2 dagen beginnen met PCT:
Nolva: 4 weken 20 mg
vanaf week 2: Lean Xtreme + Activate Xtreme

alles 4 de weken:
ZMA
Taurine
Liv.52
Cycle Assist
Mutivit
Vis-olie
AAKG
CellMass
EAA

ik zal nog wel laten horen hoe het verloopt.... ;)

3kg massa winnen en droger staan lijkt mij een mooi resultaat voor een epi-cycle. Waarschijnlijk waren je verwachtingen wat te hoog.

Mij lijkt het toch een succesvolle cycle, met die gains en bijna geen sides.

Goede nakuur btw. Ik zou activate extreme en lean extreme vanaf de derde week beginnen gebruiken.
Als je echt last hebt van je libido bij de start van de nakuur kan de activate extreme daar wel bij helpen.

Maar ik had gelezen dat de PCT zelf zoals nolva slechter was al de hele bold kuur

Dit roepen mensen wel vaker en er zal zeker een kern van waarheid inzitten. Stel jezelf de volgende vragen eens. 1: is nolva(de nakuur) niet gewoon onderdeel van de gehele kuur en zou je de voor en nadelen niet gewoon mee moeten nemen in je overweging om te kuuren?
2: is progressie maken belangerijker dan zo snel mogelijk herstellen en dus zoveel mogelijk gewonnen kracht en massa behouden?

Oke, ik zal een PCT gaan proberen te zoeken.
Kwa bold wat adviseren jullie?

Heb 4 potjes bold 200 vanuit UK binnen en wil dus ongeveer 8 weken cyclen.
4x60caps zijn 240 caps in totaal van 200mg per stuk
Mijn berekening was dus.
56 dagen = 8 weken
eerste 6 weken op 800mg per dag te gaan
En laatste 2 weken 1000mg per dag.
Tenminste als er geen ernstige sides vertonen.

En dan moet ik direct een PCT (wss nolvadex zoals geadviseerd word) gebruiken of zit daar een pauze tussen?

@ takashi waarom stack je bold niet?

Omdat bold de enigste PH is met gains met weinig of ernstige sides naar mijn mening. En het is ook de 1ste keer. Dus wil het lekker rustig aan doen.

Omdat bold de enigste PH is met gains met weinig of ernstige sides naar mijn mening. En het is ook de 1ste keer. Dus wil het lekker rustig aan doen.

Geen slecht plan imo. Spijtig dat het zo duur is.

Maar verwacht er niet te veel van. Als alles goed gaat, misschien 2.5-3kg winst op 8weken.
En naar het einde toe van je cycle kan je ook bij Bold wat last krijgen van sides. Vooral verminderd libido.
Ik heb het wel eens gebruikt (8weken/800mg). Maar dan wel in een stack met 6weken h-drol.

Nolvadex/clomid is altijd de beste optie als pct imo, zelfs bij Bold, zowat het mildste PH.
Maar 90% kans dat je ook wegkomt met een deftige otc-pct (6-oxo, 6-bromo, atd,..)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.448
Mijn ervaring is dat je je gains veel beter behoudt waneer je nakuurt met een echte serm als clomid in mijn geval of nolva! Zou dus ook niet snel meer voor een otc pct gaan als ik ooit nog een ph zou nemen.

Hoelang na de PH kuur moet je met de nolva cycle beginnen? En in welke mate.

de dag erna, en de gebruikelijke dosering is 4 weken (de tijd van je cycle) aan 20mg per dag

Oke, Bedankt allemaal voor jullie tips zal wel een logje bijhouden als het zover is!

Mag je tijdens de pct weer alcohol drinken. Gewoon een keer per 2 weken, maar Dan goed veel...
Ik weet dat nolva slecht is voor de lever, maar waarschijnlijk minder dan epistane toch?

Mag je tijdens de pct weer alcohol drinken. Gewoon een keer per 2 weken, maar Dan goed veel...
Ik weet dat nolva slecht is voor de lever, maar waarschijnlijk minder dan epistane toch?

Nolva is nauwelijks een aanslag op de lever te noemen, alcohol kan dus prima in het opzicht dat je lever het trekt. Echter wil je liever geen alcohol in je PCT, je herstelt van je kuur en wilt zoveel mogelijk gains vasthouden als je maar kan, je bent gevoeliger voor cortisol en je testosteron staat ook op 'n laag pitje, moeilijk genoeg al zonder die alcohol.

Zit ook te denken om eens een epi kuurtje te proberen.

wk1, 10 10 10 10 20 20 20
wk2, 20 20 20 20 20 20 30
wk3, 30 30 30 30 30 30 30
wk4, 40 40 40 40 40 40 40

PCT Nolvadex.
4weken 20/20/10/10.

Iemand commentaar?

10mg zou ik niet doen voor zo lang iig. Je zou een test booster erbij kunnen nemen

Epi de eerste 2 dagen 20mg en daarna kun je naar 30 verhogen.

30mg is een prima dosering. Je kan eventueel de laatste week op 40mg gaan zitten. Lekker kuurtje!

Terug
Naar boven