Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

30mg is een prima dosering. Je kan eventueel de laatste week op 40mg gaan zitten. Lekker kuurtje!

Oke thnx bro, ik wil in het nieuwe jaar starten.
Moet ook nog wat dingen regelen zoals nolva enzo, hoop dat het niet telang zoeken is.

Bump :-)

Nog een vraag. als ik een epistane kuur van 4 weken doe op 40mg. op welke manier zou ik mijn trainingsschema dan moeten aanpassen?
Dit is mn huidige schema:

Ma: schouders/benen

Military press 4x8
Lateral raises 3x12
Bend over lateral raises 2x12

Squat 3x6
leg extensions 3x8
leg curls 3x8
calve raises 3x10

Wo: Borst/Biceps

Incl. Bench Press 3x8
Bench Press 3x8
cable crossovers 3x10

Barbell curls 3x8
Preacher curl 2x10
21-en met barbell

Vr. Rug/Triceps

Deadlift 4x6
Barbell rows 3x8
Front Pulldown 3x8
Shrugs 2x10

Tricep dips 3x8
Tricep extensions 2x10

Ik heb dit schema een maand geleden bedacht, en het gaat prima. Als ik in de periode dat ik zou gaan kuren het optimale eruit wil halen, en het qua eten goed zit, hoe kan ik dan het best mijn training doen in die weken? zo houden? 4x per week split? upper/lowerbdy split en dan 4x per week? graag advies gewenst :)

Gewoon hetzelfde houden dan kan je het best vergelijken met voor die tijd mits je het natuurlijk bijgehouden hebt ;)

oke mssn stomme vraag maar ben 20jaar. ben ik te jong om een prohormoon cycle te doen?

@ frame drop. Ik zou schouders en benen splitsen als je nog een dagje over hebt.

ja! Om exact dezelfde redenen als dat je geen AS moet nemen <21.

ja heel stom lees nu pas goed wat prohormonen in houden. had ik wel kunnen zien aankomen. maarjah mssn wat voor in de toekomst als ik jaartje of 25 ben.

@ frame drop. Ik zou schouders en benen splitsen als je nog een dagje over hebt.

ja, lijkt me ook zo. maar alleen schouders trainen op een dag vind ik ook wat jammer. iets als:

ma: boven
di: onder
do: boven
vr onder

is ook niks? 2x per week een 2day split. logisch gekeken zou je zo het meeste uit je training kunnen halen door de grotere frequentie. Als ik logjes zo lees herstel je ook een stukje sneller. en aangezien dit rond de 4 weken zou duren misschien geen slecht idee, en daarna in de pc het 3 dagen schema weer aanhouden.
Iemand een mening over dit?

Wij deden het zo wo-do zat-zo. Maar dan is het wel belangrijk dat je het simpel houd

ja heel stom lees nu pas goed wat prohormonen in houden. had ik wel kunnen zien aankomen. maarjah mssn wat voor in de toekomst als ik jaartje of 25 ben.

Nee hoor niet zo stom, hele volksstammen beseffen niet goed wat prohormonen zijn. Verder heel verstandig dat je een paar jaar gaat wachten. ;)

Nee hoor niet zo stom, hele volksstammen beseffen niet goed wat prohormonen zijn. Verder heel verstandig dat je een paar jaar gaat wachten. ;)

dat is ook wel waar. maarjah ik kan er nu ng wel genoeg uithalen op natuurlijke basis. dus wacht idd nog even. toch blijf ik hier en daar ng wel wat mee lezen. vind het toch wel interessant dit allemaal:p(en mocht het ooit zover komen dn wil ik goed voorbereid zijn.)

ja, lijkt me ook zo. maar alleen schouders trainen op een dag vind ik ook wat jammer. iets als:

ma: boven
di: onder
do: boven
vr onder

is ook niks? 2x per week een 2day split. logisch gekeken zou je zo het meeste uit je training kunnen halen door de grotere frequentie. Als ik logjes zo lees herstel je ook een stukje sneller. en aangezien dit rond de 4 weken zou duren misschien geen slecht idee, en daarna in de pc het 3 dagen schema weer aanhouden.
Iemand een mening over dit?

In principe kan dat gewoon natuurlijk. Maar Hoelang doe je dan over zo'n bovenlichaam training? En doe je dan alleen compound oefeningen?

Wazaaaaaaaaaaaaa!

In principe kan dat gewoon natuurlijk. Maar Hoelang doe je dan over zo'n bovenlichaam training? En doe je dan alleen compound oefeningen?

UB/LB trainingen doe je 2x in de week. Je pakt gewoon 1 hoofdoefening en de rest assistence, het is eigenlijk niet voor bbers in mijn opinie

Laatst bewerkt:
kan iemand mij een goede clean bulk cycle maken/uitleggen. Ik snap er geen balletjes van.
Ik ken wel veel namen maar ik ben niet zo goed in ze samen te puzzelen tot een kick ass 'kuur'

Terug
Naar boven