Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

UB/LB trainingen doe je 2x in de week. Je pakt gewoon 1 hoofdoefening en de rest assistence, het is eigenlijk niet voor bbers in mijn opinie

Tsja, persoonlijk vind ik een 4of5 daagse split t lekkerst werken. De laatse tijd hoor ik best veel mensen UB/LB lekker vinden trainen. Sommige boeken goede resultaten met 3x pw fullbody dus ja hij moet doen wat voor hem t beste werkt.

kan iemand mij een goede clean bulk cycle maken/uitleggen. Ik snap er geen balletjes van.
Ik ken wel veel namen maar ik ben niet zo goed in ze samen te puzzelen tot een kick ass 'kuur'

Je bent nog geen 21. Het is dus niet aan te raden om al met hormonale producten te beginnen.

En het is sowieso verstandiger om jezelf eerst deftig te informeren. Zodat jezelf precies weet wat je neemt, waarom je het neemt en wat de risicos zijn. Ipv blindelings de raad van iemand anders op te volgen.

Maar je hebt dus nog 3 jaar om je voor te bereiden.

pak natadrol. haha is legaal in nl

Weet iemand wat er met orale Bold is gebeurd? Vroeger was dit Iforce Bold 200, dit is toen van de markt gehaald. Toen had je nog EQJet, maar dat is ook nergens meer te krijgen. Kent iemand nog een alternatief?

Weet iemand wat er met orale Bold is gebeurd? Vroeger was dit Iforce Bold 200, dit is toen van de markt gehaald. Toen had je nog EQJet, maar dat is ook nergens meer te krijgen. Kent iemand nog een alternatief?

Die iforce kan je nog krijgen via powermyself.com (Zie karma ^^)

Bold is ondertussen verboden in de VS (net als bijv. tren-klonen).
Daardoor wordt het niet meer geproduceerd.

Maar op de meeste UK-sites kan je nog Bold 200 (iforce) en EQ-Plex (CEL) krijgen.

Op predator heb je ook gewoon nog Bold inderdaad.

is epistane goed te te stacken met 11-oxo (Adrenosterone) las dat PA het aanraadde na de cycle te nemen en daarna pas pct dus als een bridge , maar het schijnt ook in een stack samen met epi goed zn werk te doen?
iemand ervaring met deze stack of bridge of kan iemand me vertellen waarom het wel of niet done is bvd.

is epistane goed te te stacken met 11-oxo (Adrenosterone) las dat PA het aanraadde na de cycle te nemen en daarna pas pct dus als een bridge , maar het schijnt ook in een stack samen met epi goed zn werk te doen?
iemand ervaring met deze stack of bridge of kan iemand me vertellen waarom het wel of niet done is bvd.

''It's called the 11-OXO bridge, and this is how it works. It consists of a totally unique mild androgenic prohormone that has the ability to control cortisol's access to vital target tissues This "bridge" is simply a 2-4 week period between your on cycle and PCT where you take only this prohormone. This bridge enables partial HPTA recovery from the stronger on-cycle hormones while at the same time controlling the cortisol cascade from wreaking havoc. It also possesses enough anti-estrogen activity to keep you safe from any of those issues. It is the perfect safe glide into your PCT.''

Het voordeel van zo een bridge zou dus zijn dat je al gedeeltelijk herstelt maar ook nog wat blijft gainen.

Ik zou gewoon een stack doen.
4/5 weken epi 40 mg.
6/8 weken 11-oxo 300-450mg (Afhankelijk van je budget want 11-oxo is niet goedkoop).

Gelukkig nieuwjaar prohormoon****ers! :D

Jij ook pietertje!!!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.492
''It's called the 11-OXO bridge, and this is how it works. It consists of a totally unique mild androgenic prohormone that has the ability to control cortisol's access to vital target tissues This "bridge" is simply a 2-4 week period between your on cycle and PCT where you take only this prohormone. This bridge enables partial HPTA recovery from the stronger on-cycle hormones while at the same time controlling the cortisol cascade from wreaking havoc. It also possesses enough anti-estrogen activity to keep you safe from any of those issues. It is the perfect safe glide into your PCT.''

Het voordeel van zo een bridge zou dus zijn dat je al gedeeltelijk herstelt maar ook nog wat blijft gainen.

Ik zou gewoon een stack doen.
4/5 weken epi 40 mg.
6/8 weken 11-oxo 300-450mg (Afhankelijk van je budget want 11-oxo is niet goedkoop).

Klinkt wel interessant, ga me hier even in verdiepen.

Dit is ook een goed artikel over uitgebreide prohormoon-cycles met een 'basis'.
Het is wel nogal extreem. Dus zeker niet voor beginners.

http://rxmuscle.com/articles/chemic...and-designer-steroids-the-triphase-cycle.html

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Klinkt wel interessant, ga me hier even in verdiepen.

11-oxo is een uitstekend product.
Spijtig dat het enorm duur is. Je moet het hoog doseren en kan het zonder problemen 8-10wken gebruiken.

Zeker als je het bij Europese webshops bestelt kom je al snel aan 200-250€ voor 1 cycle.

ik stuitte op dit product : Erase hierin zit Androst-3,5-dien-7,17-dione (7-oxygenated DHEA compound) http://www.predatornutrition.com/pd-erase-90-caps.cfm
Deze ga ik met epi stacken eerst 2 weken epi dan 2 weken met erase erbij die nog 2 weken door gaat lopen in me pct die bestaat uit DTH en ether tabs
van tevoren tijdens en na de cycle neem ik NAC, milk thistle en veeel visolie en vit D en E en B complex
ik begin over een paar weken. hou jullie op de hoogte.

@Scorpio rising. Ben benieuwd, veel suc6 met je kuur.

Dit is ook een goed artikel over uitgebreide prohormoon-cycles met een 'basis'.
Het is wel nogal extreem. Dus zeker niet voor beginners.

http://rxmuscle.com/articles/chemic...and-designer-steroids-the-triphase-cycle.html

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

11-oxo is een uitstekend product.
Spijtig dat het enorm duur is. Je moet het hoog doseren en kan het zonder problemen 8-10wken gebruiken.

Zeker als je het bij Europese webshops bestelt kom je al snel aan 200-250€ voor 1 cycle.

200-250 euro voor 1 kuur, dat is het imo niet waard.

ik stuitte op dit product : Erase hierin zit Androst-3,5-dien-7,17-dione (7-oxygenated DHEA compound) http://www.predatornutrition.com/pd-erase-90-caps.cfm
Deze ga ik met epi stacken eerst 2 weken epi dan 2 weken met erase erbij die nog 2 weken door gaat lopen in me pct die bestaat uit DTH en ether tabs
van tevoren tijdens en na de cycle neem ik NAC, milk thistle en veeel visolie en vit D en E en B complex
ik begin over een paar weken. hou jullie op de hoogte.

Erase is een goed product, controleert oestrogeen en onderdrukt cortisol. Heb nog niemand het zien gebruiken in een stack of bridge. Wel in de nakuur.
Maar ben wel benieuwd naar jouw plan, moet zeker wel te doen zijn.

De beste oral om te gebruiken als base/bridge naast epi is stano-drol. herosupplements heeft er een hel gedokope kloon van: andro-id.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

200-250 euro voor 1 kuur, dat is het imo niet waard.
dat is het absoluut niet waard.

11-oxo is een uitstekend product. Maar indertijd kostte 1 potje 15$ in de VS. In Europa ben je al snel 35-40€ kwijt.

klinkt wel intressant, en niet duur ook die site. misschien hou ik de erase wel als pct na de dth en ether om de terugval op te vangen na de pct en de andro- id moet je die stacken met epi of bridgen

klinkt wel intressant, en niet duur ook die site. misschien hou ik de erase wel als pct na de dth en ether om de terugval op te vangen na de pct en de andro- id moet je die stacken met epi of bridgen

Je kan volgens mij beiden doen.

Ik zou andro-id (stano-drol) 6wken gebruiken als basis en epi 4wken

Dan kan je nog kon kiezen of je epi vanaf het begin neemt en dan nog 2 weken andro-id solo, voor je aan de pct begint( - zo zou ik het doen)

Of eerst 2 weken andro-id solo en epi vanaf de 3de week.

Terug
Naar boven