MuscleMeat

het grote sla jezelf voor de kop omdat je dit niet wist topic

Dat je die klep van de auto ook voor het zijraam kan draaien als de zon van die kant komt.

• Topic Starter Topic Starter
En mijn hele avond is verspilt aan het kijken van speedruns.

Tijd om een ban aan te vragen zodat ik mijn opleiding niet verneuk.

internet is groter dan dbb, ban aanvragen helpt geen **** :P

en zeker niet als je daarna bobby10 zn wachtwoord vraagt zodat je alsnog kan meelezen op dbb:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ik dacht dat lloydatoni stond voor Iloy da Toni en dat hij een italiaan was

Dat ik pas sinds een maandje kan koken (eindelijk toe gezet)... Ik haat brood en nu kan ik elke dag pasta en kip eten tussen de middag. Daarnaast kook ik in het weekend voortaan wat ik lekker vind :)

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

ik dacht dat lloydatoni stond voor Iloy da Toni en dat hij een italiaan was

Waar staat het wel voor dan?

Dat ik pas sinds een maandje kan koken (eindelijk toe gezet)... Ik haat brood en nu kan ik elke dag pasta en kip eten tussen de middag. Daarnaast kook ik in het weekend voortaan wat ik lekker vind :)

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Waar staat het wel voor dan?

Lloyd, en datoni is zn bijnaam ofzo

Lloyd, en datoni is zn bijnaam ofzo

wederom fout

ik heet lloyd en met voetbal was mijn speelstijl als dat van Luca Toni, dus vonden mijn teamgenoten het leuk om me lloyda te noemen waar al snel toni achter kwam te staan. Heb veel vrije trappen en penalty's weten te versieren toendertijd :)

wederom fout

ik heet lloyd en met voetbal was mijn speelstijl als dat van Luca Toni, dus vonden mijn teamgenoten het leuk om me lloyda te noemen waar al snel toni achter kwam te staan. Heb veel vrije trappen en penalty's weten te versieren toendertijd :)

Lijkt eerder op zeefuik als ik naar je postuur kijk.

:trollface:
Grapje
Kus
(K)

wederom fout

ooooo zo

maar voebal? gadverdamme lloydatoni dat had ik niet achter jou gezocht. je leek me meer zon basketballer

Dat Matt Bomer homofiel is. :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al is dat niet per se negatief.

What-kind-of-sorcery-is-this.jpg

Terug
Naar boven