XXL Nutrition

Mark Wahlberg fysiek in Pain & Gain

Bezoekers in dit topic

Ik ben dit jaar van een 210 squat naar een 220 squat gegaan , bank is van 160 naar 180 gegaan, dl 250 naar 270 . Dus ik kan niet zeggen dat het stil ligt. Het gaat mss niet meer zo makkelijk als in het begin maar als je een beetje nadenkt en juist traint en geen blessures hebt blijf je vooruitgaan. Genoeg voorbeelden hiervan op het forum.

Oh oke, thanks man, dat geeft me motivatie :) Ik zal idd eens wat gaan zoeken.
Kun je ook wat linkjes geven voor me over juist trainen etc?
 
Zo'n pics vallen toch wel tegen, ziet er vrij idioot, debiel uit hoe hij daar staat, met z'n gsm en zo.

Dat doet hij om in druk op jou te maken, want jij bent zo awesome en nooit aan het haten :roflol:
 
Oh oke, thanks man, dat geeft me motivatie :) Ik zal idd eens wat gaan zoeken.
Kun je ook wat linkjes geven voor me over juist trainen etc?

Ik hou niet zo van voorkauwen , maar check mijn log en die van anderen in de pl sectie.
 
Ik ben dit jaar van een 210 squat naar een 230 squat gegaan , bank is van 160 naar 180 gegaan, dl 250 naar 270 . Dus ik kan niet zeggen dat het stil ligt. Het gaat mss niet meer zo makkelijk als in het begin maar als je een beetje nadenkt en juist traint en geen blessures hebt blijf je vooruitgaan. Genoeg voorbeelden hiervan op het forum.

ik ben het er mee eens dat je gewoon progressie kunt blijven maken, maar voor vvm gaat dit al veel sneller stagneren dan voor kracht waar veel meer factoren bij komen.
 
Iets met ego zeker...

:exactly:

Dat doet hij om in druk op jou te maken, want jij bent zo awesome en nooit aan het haten :roflol:

That don't impress me much. Weg met al die hansworsten die denken, doen alsof ze belangrijk zijn en als een debiel hun spiertjes staan te bekijken, wat een wijf, je zou hem/haar 2 cent geven. & Hij ziet er toch uit als een complete idioot zo.. Als je vind van niet is er echt wel iets mis met je ogen.
 
That don't impress me much. Weg met al die hansworsten die denken, doen alsof ze belangrijk zijn en als een debiel hun spiertjes staan te bekijken, wat een wijf, je zou hem/haar 2 cent geven. & Hij ziet er toch uit als een complete idioot zo.. Als je vind van niet is er echt wel iets mis met je ogen.

44 pillen per dag, gezond?
 
Was laatst een artikel over in m&f.

Zou vroeger 150 benchen en 180kg squatten maar het nu niet meer kunnen.

Zijn training bestond eruit om 'gewoon een hele rij machines af te gaan'. En hij gebruikte veel van zijn eigen (rommel) merk.
 
Was laatst een artikel over in m&f.

Zou vroeger 150 benchen en 180kg squatten maar het nu niet meer kunnen.

Zijn training bestond eruit om 'gewoon een hele rij machines af te gaan'. En hij gebruikte veel van zijn eigen (rommel) merk.

180 kilo squatten met die benen. Lijkt me niet, waarschijnlijk zo'n smith machine squat of een quarter squat of zoiets triests
 
180 kilo squatten met die benen. Lijkt me niet, waarschijnlijk zo'n smith machine squat of een quarter squat of zoiets triests

Als je oude filmpjes zoekt van cees de vreugd, die had maar lullige vettige beentjes maar kon ruim 400 buigen.
Alsof ook elke bber met goeie benen zwaar kan squaten?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven