AndroidHealthClinic

Het grote "Vertel over je game"topic

Nu ik straks hypersnel ben schijn ik ook te kunnen gamen. Jawel.

Heb je daar speciale schietpistolen voor nodig of joysticks of kan dat ook met de muizemans? Wat is favoriete GAME? Vertel wat jij dagelijks speelt en of het de moeite waard is! :D

Je MOET GTA San Andreas spelen en GTA Vice City. Auto's jatten, missies uitvoeren, mensen
neerknallen, de pimp uithangen, inbreken, geld van omatjes jatten, criminelen omleggen en nog veel meer ;) Kortom alles wat je in het echte leven tegenkomt :p

Unreal Tournament is de enige game, de rest is GAY!

Wake up nerd, kom van je lazy ass af, zoek eens wat daglicht op, versier een lekkere chick op het strand, de zon schijnt!

Volgens mij is gamen juist veel mainstreamer geworden de afgelopen 10 jaar, vroeger werd het echt alleen maar geassocieerd met nerds en geeks waar er nu in elk 'hip' blad en op iedere 'hippe' zender computerspellen worden besproken. Meeste mensen die ik ken die gamen zijn eigenlijk vrij normaal (wat dat dan ook mag zijn), ik bedoel leuke vriendin of getrouwd, gezin en/of veel stappen/dingen ondernemen in het weekend, grote sociale kring.

Ook de opmerking eerder over world of warcraft. Dit is zoals ze noemen een 'massive multiplayer online roleplaying game' wat vroeger HET type spel was voor de stereotiepe nerd die dagenlang geen zon of andere mensen zien, juist door World of Warcraft is het veel mainstreamer geworden en zowat iedere kid die welleens een spelletje op de computer speelt kent het of heeft er welleens van gehoord. Momenteel bijna 7 miljoen spelers, van irritante kinderen tot volwassen mensen die er gewoon een maatschappelijke carriere op na houden.

Om heel eerlijk te zijn mis ik de tijden wel dat gamers vooral echte die-hards waren die alle ins en outs van de industry weten en dat games werden geschreven door echte liefhebbers op donkere zoldertjes.

Game zelf niet zoveel meer, maar het prototype gamer bestaat al lang niet meer. Gaming is big business, al lang niet meer een industrie voor puisterige nerds. Voor zover die industrie dat ooit geweest is, want in de jaren 80 was gaming op consoles al booming en zeker geen nichemarkt.

De gaming markt is in omzet groter dan de bioscoop industrie en ongeveer net zo groot als de muziekindustrie. Omzetten van rond de $ 40 miljard per jaar.

Er is wel een subcultuurtje van diehard gamers, maar gewoon lekker leven en laten leven.

Laatst bewerkt:
Vice City:bow: Die is beter al SA vind ik zelf.....dat sfeertje als je langs de boulevard Miami scheurt :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je héél handig moet zijn met je toetsaanslag om al die guns steeds te wisselen en onderwijl nog een granaatje te gooien...

Laatst donkey Konga gedaan (met die twee trommels) gedaan bij een maat van me, je lacht je een scheur!

GTA Vice City rouleert!

De enige game die ik nog regelmatig speel, niets is leuker dan de gangster uithangen en alles doen wat verboden is.

Yup. Vooral CounterStrike is voor pubertjes die gewoon de skills missen van een echte game.
wordt dit weer zo'n topic "my game can beat up your game" ?

ut is sinds het origineel een kinderspel geworden en ut2007 zal ook maar eyecandy zijn

Online fraggen is wel grappig, maar je moet het dan opnemen tegen clans en kereltjes die al eerder in deze thread aan bod kwamen. Die spelen uren en uren per dag en hebben ook nog clantraining. Dat vind ik zelf een stap te ver, het blijven spelletjes en de opgedane skills heb je verder geen ruk aan.

F.E.A.R. Combat, kan je gratis afhalen:

Het gebeurt niet veel maar af en toe mogen we gamers plezieren met een gratis game. De makers van de game F.E.A.R. (First Encounter Assault Reckon) trakteren ons op een gratis multiplay versie van hun topper. Deze stand-alone bevat 22 mappen, alle 12 wapens uit de originele game, 10 multiplayer modi en bevat Punkbuster anti-cheat software. Bovendien is het mogelijk om het zowel tegen F.E.A.R. als Combat bezitters op te nemen waardoor de servers gezellig vol zitten. Als kers op de taart kan je content uitwisselen met andere spelers.

F.E.A.R was vorig jaar een dikke hit. Deze FPS heeft oogstrelende, duistere graphics, een angstaanjagende sfeer (met dank aan het meisje), liters bloed, slow motion effecten en melee combatmoves! Men is momenteel volop bezig aan een uitbreiding, X360 versie en F.E.A.R. 2 (dat onder een andere naam zal verschijnen.). Om aan de slag te kunnen met F.E.A.R. hoef je je enkel te registreren op de officiële website en de 1,8 GB grote installatie file te downloaden.

De 1,8 GB grote installatie file:
Full Games: FEAR Combat v1.07 Free Full Game - Demo Movie Patch Download Section - GamersHell.com

Voor de gratis registratie en cdkey moet je hier zijn:
FEAR - First Encounter Assault Recon

Koop Guild Wars :D ... dat overtreft alles!! ^^

beetje God spelen achter een keybord!
lol, dat is nou 1 van de belangrijkste redenen voor mij om te gamen.:D

op de pc speel ik alleen Cossacks art of war en Command & Conquer Generals. Lekker oorlog voeren. Vooral Cossacks is tof, in die game kan je legers bouwen van letterlijk duizenden mannetjes. Het speelt zich af in de 17/18de eeuw. Ik speel vrijwel alleen skirmish, en dan de hollanders versus de fransen. Niets is zo bevredigend als dat arrogante franse tuig af te slachten met mijn armada aan schepen en batalions met buskruit voorladers :D

Verder game ik errug veel op de ps2. Laatst flatout2 gekocht voor 30 eurie. Het is in feite een destruction derby rip-off maar dan met leukere gameplay.
Mijn all-time favoriet is GTA san andreas. Dat spel geeft je een virtuele wereld waar je lekker de beest kan uithangen.:D

lol, dat is nou 1 van de belangrijkste redenen voor mij om te gamen.:D

op de pc speel ik alleen Cossacks art of war en Command & Conquer Generals. Lekker oorlog voeren. Vooral Cossacks is tof, in die game kan je legers bouwen van letterlijk duizenden mannetjes. Het speelt zich af in de 17/18de eeuw. Ik speel vrijwel alleen skirmish, en dan de hollanders versus de fransen. Niets is zo bevredigend als dat arrogante franse tuig af te slachten met mijn armada aan schepen en batalions met buskruit voorladers :D

Verder game ik errug veel op de ps2. Laatst flatout2 gekocht voor 30 eurie. Het is in feite een destruction derby rip-off maar dan met leukere gameplay.
Mijn all-time favoriet is GTA san andreas. Dat spel geeft je een virtuele wereld waar je lekker de beest kan uithangen.:D

Is dat nou zonder drugs bij jouw ook al het geval? :p

op de pc speel ik alleen Cossacks art of war en Command & Conquer Generals. Lekker oorlog voeren. Vooral Cossacks is tof, in die game kan je legers bouwen van letterlijk duizenden mannetjes.

Dan zou je deze eens moeten proberen. Rome Total War. Je moet 'r wel een redelijk stevige pc voor hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

morrowind/oblivion :bow:

Probeer Atomic Bomberman eens. .. je lacht je helemaal ziek

• Topic Starter Topic Starter
Guild Wars is de zoveelste in het rijtje van fantasy War Games met spelfiguren in oneindig fantasierijke kledij, powers en wapens.

Doet een beetje Gothic aan allemaal. Fantasierijken vol fantasieoorlogen met veel...juist ja: fantasie. Ik ga Vice City scoren.

Hehe GameSpot :D

Terug
Naar boven