Fitness Seller

Het grote "Vertel over je game"topic

Dan zou je deze eens moeten proberen. Rome Total War. Je moet 'r wel een redelijk stevige pc voor hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rome total war:thumb:
of die versie barbarion invasion is ook vet.

Verder Imperial Glory, is in de tijd van Napoleon maar ook een mooi spel lijkt wel een beetje op rome total war.

World of Warcraft.

Het is een idioot spel dat (uiteindelijk)enkel draait om het steeds betere items te krijgen voor je character welke je character weer sterker maken, deze krijg je min of meer door 'monsters' af te maken wat je veelal in groepsverband moet doen in een enorm grote virtuele wereld dat overeenkomsten heeft met de wereld uit Lord of the Rings. Je speelt dit met duizenden mensen tegelijk, wereldwijd spelen er meer dan 6,5 miljoen mensen dit spel en is veruit het meest gespeelde online spel ooit. Merendeels van de spelers komt over alsof ze bij hun geboorte een aantal keren met een koevoet tegen de schedel zijn gebeukt, moet zeggen dat ik ook aardig begint af te stompen sinds ik dit spel speel. Zeker gemiddeld wel 2 uur per dag. Soms veel langere sessies dan dat.

:o

Heb mijn warcraft account verkocht voor 425 euro :<

Ik vind mijnenveger nog steeds wel verrassend en cool. Vooral als je dan bijna op een bom drukt :haar: je schrikt je wezenloos!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind mijnenveger nog steeds wel verrassend en cool. Vooral als je dan bijna op een bom drukt :haar: je schrikt je wezenloos!

[Link niet meer beschikbaar]

Alleen jammer dat het spel zo duur is. Bovendien trekt mijn pc al dat grafische geweld niet :(

Ik vind ghost recon nog steeds een van de leukste games ever. Civilization ook veel gespeeld vroeger trouwens.

Yup. Vooral CounterStrike is voor pubertjes die gewoon de skills missen van een echte game.

Wat lul je nou ga het is spelen en wedden dat je geen pik raakt counterstrike heeft recoil ut niet dus dan is aimen al een stuk moeilijker, welke bedoel je source of 1.6?

Joint Operations is leuk

World of Warcraft.

Het is een idioot spel dat (uiteindelijk)enkel draait om het steeds betere items te krijgen voor je character welke je character weer sterker maken, deze krijg je min of meer door 'monsters' af te maken wat je veelal in groepsverband moet doen in een enorm grote virtuele wereld dat overeenkomsten heeft met de wereld uit Lord of the Rings. Je speelt dit met duizenden mensen tegelijk, wereldwijd spelen er meer dan 6,5 miljoen mensen dit spel en is veruit het meest gespeelde online spel ooit. Merendeels van de spelers komt over alsof ze bij hun geboorte een aantal keren met een koevoet tegen de schedel zijn gebeukt, moet zeggen dat ik ook aardig begint af te stompen sinds ik dit spel speel. Zeker gemiddeld wel 2 uur per dag. Soms veel langere sessies dan dat.

:o

weinig aan toe te voegen :p
Heb het zelf vanaf het begin gespeelt, na paar maanden ff maand/anderhalf niet gespeelt, en toen weer ff begonnen. En nu speel ik alweer een maand of 4-5 niet. Er zijn natuurlijk relaxte en aardige mensen die het spelen, maar het gros zijn nerds die hun e-penis willen vergroten. VEEL zielige en kansloze mensen die het spelen :) Het spel zelf is best leuk en verslavend, maar mag van mij wel iets volwassener. Zodat er iig niet zoveel kinderen gaan spelen als nu. Mix tussen Doom en WoW zou me wel wat lijken :p

Kheb daarvoor een tijd D2 gespeelt [ook onder de naam Jonko[man]]

Ik game op et moment helemaal niet, misschien als UT 2007 uitkomt weer, of een game als WoW maar dan mooier en volwassener en bloederiger :)

Je bereikt er ook geen donder mee behalve dan dat je ogen op termijn zwaar naar de klote gaan. Ik zie de standaard gamer dan ook als een vastgeroeste vochtpop van 100 kilo bij 1.80 met 34 % vetpercentage in zijn grote leren stoel eenzaam in een donker hok tezamen met een fles cola en een zak chips te wachten tot er "buiten" weer een nieuwe game te halen valt. 90% heeft ook een bril, zou er dan toch een link liggen tussen uuuuuuuuuuuuuuuuren turen naar zo'n klotescherm en je oogjes?

Ik zit al van kinds af aan zowat dagelijks achter de pc, maar m'n ogen zijn nog perfect. (game wel zelden, maar dat moet weinig uitmaken, lijkt mij)

Om heel eerlijk te zijn mis ik de tijden wel dat gamers vooral echte die-hards waren die alle ins en outs van de industry weten en dat games werden geschreven door echte liefhebbers op donkere zoldertjes.

Een spel als Warcraft of CoD e.d. kun je dan wel vergeten. Daar werken hele teams aan.

Sorry voor de derde post, maar wat ik zelf wel een leuk spel vond was "Max Payne". Het spel zal zonder problemen op je pc draaien, want het is al wat ouder. Maar wel leuk. (Deel 2 is er ook, maar die heb ik niet echt gespeeld)

Games werden nooit geschreven door liefhebbers op donkere zoldertjes. Althans niet de games die echt succesvol werden, gaming industry was meer dan 20 jaar terug al zeer groot. Toen vooral op consoles eigenlijk, maar het was toen al een mega industrie.

Games werden nooit geschreven door liefhebbers op donkere zoldertjes. Althans niet de games die echt succesvol werden, gaming industry was meer dan 20 jaar terug al zeer groot. Toen vooral op consoles eigenlijk, maar het was toen al een mega industrie.
nu heb je dat ook hoor met homebrew games op psp/ds lite

nu heb je dat ook hoor met homebrew games op psp/ds lite

Leuk die homebrew games, maar het stelt weinig voor over het algemeen. Als er al uit de niet commerciele hoek een topgame komt dan is het ook geschreven door een team.

Laatst bewerkt:
Leuk die homebrew games, maar het stelt weinig voor over het algemeen. Als er al uit de niet commerciele hoek een topgame komt dan is het ook geschreven door een tream.
zit ook een multi-miljoen investering erachter

maar beste games komen meestal voort door mods (gta online, cs, dod, ...)

COD2 blijft mijn favo!

Terug
Naar boven