AndroidHealthClinic

Het grote "Vertel over je game"topic

Ik denk dat je héél handig moet zijn met je toetsaanslag om al die guns steeds te wisselen en onderwijl nog een granaatje te gooien...

Je moet idd goed nadenken over je key-configuratie. Na veel experimenteren heb ik er een gevonden die ik al jaren gebruik. Ieder nieuw spel stel ik direct zo in en ik kan onmiddellijk aan de slag.

Als het maar geen 3D-game is á la DOOM, daar werd ik stront -en strontmisselijk van! :(
Dan zou ik zeker geen Descent-achtig spel spelen: je vliegt door gangen van een mijn en er is geen onder of boven, links of rechts, iedere orientatie is goed. Soms vlieg je op de kop of maak je een "spin" het maakt niet uit. Het is letterlijk duizelingwekkend.

Ik ben persoonlijk een fan van adventure games... uitblinkers zijn bijvoorbeeld Day of the Tentacle en Monkey Island. Het moet je genre zijn, maar is dat het geval dan zul je zeker genieten van deze games.

Dan zou ik zeker geen Descent-achtig spel spelen: je vliegt door gangen van een mijn en er is geen onder of boven, links of rechts, iedere orientatie is goed. Soms vlieg je op de kop of maak je een "spin" het maakt niet uit. Het is letterlijk duizelingwekkend.
al es prey geprobeerd?

Prey is redelijk misselijkmakend ja:D

Meestal direct game, soms indirect, ligt eraan of ik in de mood ben voor een lulverhaal.

Counter-strike, de 1,6 versie natuurlijk :P. Ook Grand Theft Auto blijft een mooi spel. Het is gewoon een spel dat nooit saai word.

Verder speel ook nieuwe games die uitkomen en COD is 1 van de betere. Alleen word het ook steeds lastiger om te spelen omdat je steeds een betere pc nodig hebt :(

haha prey is wel grappig, raar spel, btw alleen demo gespeeld, maar was leuk.. momenteel vermaak ik me wel met paar uurtjes per week cod2, zeer cool:cool:

Moh:aa

Medal of Honor Allied Assault :D

De laatste Prince of Persia (Two Thrones) is ook zeker het spelen waard!

Games werden nooit geschreven door liefhebbers op donkere zoldertjes. Althans niet de games die echt succesvol werden, gaming industry was meer dan 20 jaar terug al zeer groot. Toen vooral op consoles eigenlijk, maar het was toen al een mega industrie.

In de 8 bit fase (ZX Spectrum, Commodore 64 werden er veelal spellen geschreven door solo hobbyisten. Jetset Willy werd bijvoorbeeld geschreven in 1983 (of 84 whatever) door Matthew Smith op 15 jarige leeftijd. Dit soort mensen boden hun spellen gewoon aan bij softwarehouses die het dan uitbrachten.

Maar goed, dat bedoel ik eigenlijk, die tijd dat de gaming industrie nog heel klein was en er niet echt sprake was van een industrie voor wat betreft de homecomputers.

Ik ben persoonlijk een fan van adventure games... uitblinkers zijn bijvoorbeeld Day of the Tentacle en Monkey Island. Het moet je genre zijn, maar is dat het geval dan zul je zeker genieten van deze games.

ken je de game Full Throttle?
dat was een point en click adventure, het spel is denk ik ergens eind jaren 90 op de markt. Dat spel was echt zo lachen. Dan was je 1 of andere über-macho motorheld die de wereld en een meisje moest redden.

Weet iemand btw of er dit jaar nog een vette RPG komt in de trend van generals ?

Nee ik heb niet zoveel met die RTS games :p

Terug
Naar boven