- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, cf.Jesus, en ik dacht dat ik te klagen had; Sterkte kerel!!!
Mag ik vragen waarom je nieuwe longen nodig had? Mucoviscidose?
Wie koopt er nou weer hondenbrokjes voor zijn moeder
?Wie koopt er nou weer hondenbrokjes voor zijn moeder?
.@johnyjordaan can confirm.

Voor moeders maakt het niet uit of het echt werkt of niet. Het placebo-effect is genoeg om het gevoel en de motivatie te geven dat ze goed bezig zijn.Beter geeft je moeder je een portie beuken en zegt dat je xxl spullen moet kopen![]()

Voor moeders maakt het niet uit of het echt werkt of niet. Het placebo-effect is genoeg om het gevoel en de motivatie te geven dat ze goed bezig zijn.![]()

Valt ook niet mee als jij de voorraadkast blijft vullen met snoep en tosti's voor alle kinderen.Mijn moeder is al anderhalf jaar bezig om 1 kilo af te vallen
Haar bulk gains zijn beter dan die van mij helaas
Valt ook niet mee als jij de voorraadkast blijft vullen met snoep en tosti's voor alle kinderen.
het enige snoep dat er in staat is een pot drop die ik van de moeder van een 15 jarig meisje kreeg omdat ik haar ophaalde.Mijn moeder is al anderhalf jaar bezig om 1 kilo af te vallen

dan barst je schermBeter geeft je moeder je een portie beuken en zegt dat je xxl spullen moet kopen![]()
Mijn moeder is al anderhalf jaar bezig om 1 kilo af te vallen