Qua diefstal deze keerWeetniet hoe ik dit moet interpreteren Qua diefstal of toch al die kuilen die jullie in de weg hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qua diefstal deze keerWeetniet hoe ik dit moet interpreteren Qua diefstal of toch al die kuilen die jullie in de weg hebben.
Fietspaden zijn hier wel goed
Beter dan de wegen :')Fietspaden in zijn hier wel goedBeter dan de wegen :')

Mijn dag is niet "echt" verpest maar ben wel doodmoe. Deze ochtend heen en terug bijna 120 km gereden om een droogkast. Kruipt in de kleren. En straks wil m'n kleine naar Aqualibi. En daarna nog dit weekend de gang herbehangen,.... en de garage opruimen, en het plafond van de kinderslaapkamer en badkamer schilderen.... SUUUUUUUUUUUREE.

Uniek moment in mijn DBB carrière.
Waarschuwingspunten:1 (Verloopt 2 mrt 2020)
Ik report je voor het bespreken van punten. Dan krijg je er nog 1![]()
Ik zie het door de vingers deze keer @ThuggishRuggish.
In vergelijking met de Vlaamse autowegen, zijn die in Nederland inderdaad een verademing om op te rijden.En dan heb ik het nog niet eens gehad over die Waalse hobbel-bobbel weggetjes... echt triest hier

Ik niet.Ik zie het door de vingers deze keer @ThuggishRuggish.
Ik niet.
Maar een alcoholist als @ThuggishRuggish geef je beter geen weekban dus laten we het maar zo.
Daarjuist een fles rode vruchten gin gescoord en dan moet ik toch tenminste eens proeven.

Ik kan hier thuis een whisky tasting doen