XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Ik wou hem niet aanvallen het gaat om het principe je kan me best vertellen dat ik het moet opruimen iets als “ yo man je bent de gewichten vergeten ik weet niet of je het had gezien “ “ ik zie dat je je gewichten niet heb opgeruimd zou je dit alsjeblieft kunnen opruimen “ dan was er geen probleem maar als je extraam geforceerd op me af komt lopen en nog je oefening stopt speciaal daarvoor en het dan niet beleefd kan vragen dat maakt me boos ja is me dag al niet vandaag. En dan toen ik wegliep nog even interessant uiteindelijk doen dat maakt me boos ja. Ik zou hem echt niet gelijk slaan hoor want dan kan ik me gym abbonement doei zeggen maar dat gozertje moet op ze oefening letten en niet met andere bezig zijn wat ze doen :P maar stond wel op een punt.
    Ok.
     
    Hoort 36mm imo, als je toch voor dat formaat gaat koop dan een submariner ofzo.
     
    Hoort 36mm imo, als je toch voor dat formaat gaat koop dan een submariner ofzo.
    Submariners zijn lomp en dikker om de pols en vind dat ze geen mooie afwerkingen hebben. deze past perfect bij me lijkt niet te groot en een horloge kan nooit te klein lijken in mijn mening dus perfect zo :)
     
    Squat je dan maar 40 kg of was je aan het opruimen en toen plotseling die laatste schijf vergeten?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Squat je dan maar 40 kg of was je aan het opruimen en toen plotseling die laatste schijf vergeten?
    Ik squat op dit moment 100x5 3-4 setjes en maak het af met 10x 40 kilo incl stang alleen als ik in me hoofd moe ben door de oefening vooral de squat vergeet ik wel is gewicht eraf te halen of mijn handdoek en waterflesje bij een apparaat.
     
    Ik squat op dit moment 100x5 3-4 setjes en maak het af met 10x 40 kilo incl stang alleen als ik in me hoofd moe ben door de oefening vooral de squat vergeet ik wel is gewicht eraf te halen of mijn handdoek en waterflesje bij een apparaat.
    Waarom eindigen met een 40kg squat als je net 3-4 sets met 100 hebt gedaan :roflol:
     
    • Like
    Waarderingen: BB_

    wat zijn dit voor vrouwen handen, logish dat iemand naar jou komt om een opmerking te maken want je traint niet eens.

    maar ik begrijp wel dat mensen bang voor je moeten zijn met 40kg squats:roflol:
     
    Waarom eindigen met een 40kg squat als je net 3-4 sets met 100 hebt gedaan :roflol:
    Omdat me benen moe zijn en dat het meeste is wat ik op dat moment kan hebben moet tot het uiterste gaan he pik
     
    • Wow
    Waarderingen: BB_
    Ik squat op dit moment 100x5 3-4 setjes en maak het af met 10x 40 kilo incl stang alleen als ik in me hoofd moe ben door de oefening vooral de squat vergeet ik wel is gewicht eraf te halen of mijn handdoek en waterflesje bij een apparaat.
    Goed verhaal geloof er niks van
     
    Omdat me benen moe zijn en dat het meeste is wat ik op dat moment kan hebben moet tot het uiterste gaan he pik

    goed idee ook om je helemaal leeg te pompen tot de laatste kilo en rep.... :p
     
    wat zijn dit voor vrouwen handen, logish dat iemand naar jou komt om een opmerking te maken want je traint niet eens.

    maar ik begrijp wel dat mensen bang voor je moeten zijn met 40kg squats:roflol:
    Oeeee ben je erbij ? Blijf met je spuitje in je anusje rustig zitten mijn handjes slaan je lompe blokkige lichaam de afgrond in dat is de grap van bodybuilders altijd omdat ze groot zijn dat ze de shit zijn 99% slaat je slome kont naar de grond :)
     
    Back
    Naar boven