XXL Nutrition

Het grote XBOX360 topic

Ik kan van een vriend een xbox 360 premium + call of duty 3 kopen voor 200 euro. Goeie deal of niet?

en beide ;)

:mad: Mijn hele GOW schijf is bekrast!! en doet het niet meer... Er zit een hele dikke kras ronde kras op!!!!!

Heb die game opgestuurd naar dat game replacement..

Ja die is wel een stuk beter.

Ik sinds kort helemaal geen last meer krassen op mijn 360 games.
het makkelijkste is gewoon plakbandje aan de zijkanten monteren, werkt ideaal voor mij, hieronder een foto'tje, klik voor vergroting

[afbeelding niet meer beschikbaar]

ik kan ook kiezen voor de laatste project gotham racing, miss een beter idee?

Ik weet het niet hoor.
Als je de andere COD's al gespeeld hebt, neem je best maar PGR.

Maar heb je COD nog nooit gespeeld, dan valt daar toch nog over te twijfelen hoor.
COD3 is en blijft een uitstekend spel maar krijgt vaak negatieve commentaren omdat het niks nieuws bevat.
Maar daar moet jij je, als je de andere COD's nog niet gespeeld hebt, niks van aantrekken hé.

Iemand medal of honor al gespeeld?

Ik heb het pas een paar minuten gespeeld, maar het ziet er allemaal wel puik uit, en ben ook wel fan van shooters. Op IGN kreeg het volgens mij maar een 7.9.

Ik heb hem dan toch gekocht, xbox 360 premium incl. game. Meteen op marktplaats en ebay table tennis en saints row besteld. voor respectievelijk 15 en 18,50, leuke prijsjes lijken me zo. Dat xbox live is geweldig systeem zeg, ben zeer blij met mijn aankoop!

momenteel speel ik Forza Motorsport 2

game tag: Don Sephiroth

Ik heb hem dan toch gekocht, xbox 360 premium incl. game. Meteen op marktplaats en ebay table tennis en saints row besteld. voor respectievelijk 15 en 18,50, leuke prijsjes lijken me zo. Dat xbox live is geweldig systeem zeg, ben zeer blij met mijn aankoop!

Wacht maar, totdat je hem terug moet sturen... :(

Ben nog steeds hardcore Halo 2 gamer. Online dus.

Nog even wachten op Halo3 :D

Ik snap wel dat je blijft hangen bij halo 2, er komen ook echt maar weinig goede games uit.

In het begin kwamen er nog wel wat leuke spellen uit, maar de spellen die de afgelopen maanden zijn uitgekomen, ronduit beroerd. Ook meer dan logisch dat Microsoft zich richt op die paar juweeltjes die uitkomen: Halo, GTA en As. creed.

Echt goede games zijn schaars. Bioshock / Medal of honor / Dirt / Kameo / PGR / GRAW 1 en 2 / Prey / Call of Duty 2 en 3 / Dead Rising / Flatout / Gears of War / Lost Planet en Rainbow 6. Voor de rest is het echt bagger :(

@BadMF: wel MoH/CoD3 maar geen Oblivion ???

Halo 2 vind ik zelf dan weer best slecht, en 3 is ook niet meer dan Halo 2.5.

Nog een paar maanden en dan is Mass Effect uit:eek:

Komen zowiezo wel goede games uit voor 360, iig genoeg voor mij om een paar maandjes zoet mee te zijn:

Eternal Sonata
Lost Oddysey
Resident Evil 5
Banjo Threeie
Half-Life 2
COD4
Assasin's Creed
Ninja Gaiden 2
Devil May Cry 4

@BadMF: wel MoH/CoD3 maar geen Oblivion ???

Halo 2 vind ik zelf dan weer best slecht, en 3 is ook niet meer dan Halo 2.5.

Nog een paar maanden en dan is Mass Effect uit:eek:

Komen zowiezo wel goede games uit voor 360, iig genoeg voor mij om een paar maandjes zoet mee te zijn:

Eternal Sonata
Lost Oddysey
Resident Evil 5
Banjo Threeie
Half-Life 2
COD4
Assasin's Creed
Ninja Gaiden 2
Devil May Cry 4

Ja veel spellen worden groots aangekondigd, maar blijken het toch niet helemaal waar te kunnen maken. Assasins creed ziet er leuk uit, maar of het topper wordt is altijd maar weer afwachten. Als het maar niet een Prince of persia achtig iets wordt.

Halflife 2 en COD4 worden beide wel erg goed denk ik. Halflife 2 is een van de betere games, orange box met ep 1 en 2. Resident Evil en Ninja Gaiden hebben zich in het verleden ook al bewezen. De rest is even afwachten.

Halo 3 straks binnenhalen, ben benieuwd of het inderdaad een halo 2.5 is of een waardige opvolger.

halo 3 is uit in de downloadscene!! effe downloaden en spelen:)

Omdat ik ze al volledig heb uitgespeeld verkoop ik een aantal spellen, iemand interesse?

-Gears of War (25 euro)
-Dead Rising (25 euro)
-Ninety-Nine Nights (17,50 euro, omdat er een krasje op de cd zit waardoor enkele missies niet speelbaar zijn)

Als je ze alledrie wil en ze komt halen mag je ze meenemen voor 60 euro

Terug
Naar boven