Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heu?
Hou nu ff je kop man
Ik geef enkel mijn mening over xbox vs ps3.
Waarom valt me op dat altijd iedereen wel k*ttig moet doen op een reactie.
Neem je het persoonlijk op ofzo?
Is je xbox360 je leven en daarom laat je er geen negatieve dingen over zeggen.
Kerel get a life
en onthou goed, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en als je het niet aanstaat, negeer het gwn.
oh zie het nu net: 17 jaar!
laat maar, we zijn uitgepraat![]()

Ik speel alleen maar online, singleplayer boeit me niet zoveel.
Gewoon halen man![]()
Gasten!
Ik heb gister een xbox 360 premium versie gekocht in de winkel. En daar zit dus een hd kabel bij. Alleen nu het probleem! Om die hd kabel aan te sluiten heb je een rgb aansluiting nodig op de achterkant van je tv, en die heb ik dus niet. Nu zag ik deze kabel:http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=26637&dimensionid=1&shopid=6 Maar als je deze kabel op je tv aansluit. Heb je dan dezelfde kwaliteit als die hd kabel? Ik heb trouwens wel gewoon een hd tv.
Heb je wel HDMI of VGA erop? Ik heb een vga ingang ja.. [Link niet meer beschikbaar] Hoop dat deze link wel werkt. Maar dat is dus een kabel met een vga stekker. Kan je met vga wel hd krijgen?
EDIT: Hdmi zit ook op met tv.. Maar daar zijn geen kabels voor van xbox, geloof ik.

Ik zag halo 3 vandaag niet in de free record shop liggen Morgen probeer ik ALLE andere winkels.
Wat bazel jij nou man iemand doodslaan met een lader?
Lader te zwaar?
Ik weet niet of wij het over dezelfde xbox hebben, maar mijn lader is niet zwaar en als ik wil kan ik met een theelepeltje iemand doodslaan.
Ow ik zie het al je komt uit België!
Laat maar we zijn uitgepraat.
Leuk he dat afschuiven als jij je gelijk niet kunt krijgen.
Je bent al net zo "volwassen" als Sonja Baffer die bij een programma aanwezig was en haar verdedigde![]()

wat me eigenlijk opvalt
iedereen vind zich hier zooo heeel slim.
Laat me een ding zeggen.
moesten jullie allemaal zo slim zijn he zouden jullie allemaal dokters of advocaten zijn.
De meeste dokters of advocaten zijn zo slim nog niet eens.
En jij al helemaal niet.

Ik heb een vga ingang ja.. [Link niet meer beschikbaar] Hoop dat deze link wel werkt. Maar dat is dus een kabel met een vga stekker. Kan je met vga wel hd krijgen?
EDIT: Hdmi zit ook op met tv.. Maar daar zijn geen kabels voor van xbox, geloof ik.

Toevallig heb ik zo'n kabel dinsdag binnen gekregen, alleen dan echt van xbox t*ring wat een beeld! Ik heb een grote tv, maar geen HD dus x360 kwam niet tot zn recht. Nu speel ik op mn 19 inch ultrasharp pc monitor met die kabel. **** wat vet!
Deze dus, van Dixons € 29,99
MICROSOFT Xbox 360 VGA HD AV-kabel - Accessoires - XBOX 360 - Gaming - Dixons - Dont miss it.