MuscleMeat

Het grote XBOX360 topic

Bitchfight :D

heu?
Hou nu ff je kop man ???
Ik geef enkel mijn mening over xbox vs ps3.
Waarom valt me op dat altijd iedereen wel k*ttig moet doen op een reactie.
Neem je het persoonlijk op ofzo?
Is je xbox360 je leven en daarom laat je er geen negatieve dingen over zeggen.
Kerel get a life
en onthou goed, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en als je het niet aanstaat, negeer het gwn.

oh zie het nu net: 17 jaar!

laat maar, we zijn uitgepraat :p

Wat bazel jij nou man iemand doodslaan met een lader?
Lader te zwaar?
Ik weet niet of wij het over dezelfde xbox hebben, maar mijn lader is niet zwaar en als ik wil kan ik met een theelepeltje iemand doodslaan.
Ow ik zie het al je komt uit België!

Laat maar we zijn uitgepraat.

Leuk he dat afschuiven als jij je gelijk niet kunt krijgen.
Je bent al net zo "volwassen" als Sonja Baffer die bij een programma aanwezig was en haar verdedigde :roflol:

Iemand die geowned wil worden met Halo3?

Haha heb je hem gelijk om middernacht gehaald ofzo?

Ik haal hem morgenvroeg direct op, maar vraag het hier alvast ;)

Ga nu mijn laatste potje Halo2 spelen..

Ik twijfel nog of ik hem ga halen. Halo 2 vind ik nog geen 7 waard maar de video review van Halo 3 op Gametrailers zag er wel erg geil uit.

Ik speel alleen maar online, singleplayer boeit me niet zoveel.

Gewoon halen man :thumbs:

Gasten!

Ik heb gister een xbox 360 premium versie gekocht in de winkel. En daar zit dus een hd kabel bij. Alleen nu het probleem! Om die hd kabel aan te sluiten heb je een rgb aansluiting nodig op de achterkant van je tv, en die heb ik dus niet. Nu zag ik deze kabel:http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=26637&dimensionid=1&shopid=6 Maar als je deze kabel op je tv aansluit. Heb je dan dezelfde kwaliteit als die hd kabel? Ik heb trouwens wel gewoon een hd tv.

Gasten!

Ik heb gister een xbox 360 premium versie gekocht in de winkel. En daar zit dus een hd kabel bij. Alleen nu het probleem! Om die hd kabel aan te sluiten heb je een rgb aansluiting nodig op de achterkant van je tv, en die heb ik dus niet. Nu zag ik deze kabel:http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=26637&dimensionid=1&shopid=6 Maar als je deze kabel op je tv aansluit. Heb je dan dezelfde kwaliteit als die hd kabel? Ik heb trouwens wel gewoon een hd tv.

een HD tv zonder component ingang??? Heb je wel HDMI of VGA erop?

ik kan het plaatje niet zien trouwens

Ik heb een vga ingang ja.. [Link niet meer beschikbaar] Hoop dat deze link wel werkt. Maar dat is dus een kabel met een vga stekker. Kan je met vga wel hd krijgen?

EDIT: Hdmi zit ook op met tv.. Maar daar zijn geen kabels voor van xbox, geloof ik.

Ik zag halo 3 vandaag niet in de free record shop liggen :( Morgen probeer ik ALLE andere winkels..

Ik heb een vga ingang ja.. [Link niet meer beschikbaar] Hoop dat deze link wel werkt. Maar dat is dus een kabel met een vga stekker. Kan je met vga wel hd krijgen?

EDIT: Hdmi zit ook op met tv.. Maar daar zijn geen kabels voor van xbox, geloof ik.

VGA is zelfs ietsje beter dan component ;)

Ik zag halo 3 vandaag niet in de free record shop liggen Morgen probeer ik ALLE andere winkels.

FRS is k*t man, daar kosten games altijd veel meer dan bijv. op internet of andere winkels. In de Media Markt kost hij zelfs maar 50.

Wat bazel jij nou man iemand doodslaan met een lader?
Lader te zwaar?
Ik weet niet of wij het over dezelfde xbox hebben, maar mijn lader is niet zwaar en als ik wil kan ik met een theelepeltje iemand doodslaan.
Ow ik zie het al je komt uit België!

Laat maar we zijn uitgepraat.

Leuk he dat afschuiven als jij je gelijk niet kunt krijgen.
Je bent al net zo "volwassen" als Sonja Baffer die bij een programma aanwezig was en haar verdedigde :roflol:

oh weer zo een typische k*thollander opmerking, steek u klompen waar de zon nooit schijnt.
en met een theelepeltje iemand doodslaan ???
yeah right
hoe stoer!

wat me eigenlijk opvalt
iedereen vind zich hier zooo heeel slim.
Laat me een ding zeggen.
moesten jullie allemaal zo slim zijn he zouden jullie allemaal dokters of advocaten zijn.
Ik zou zeggen, kom allemaal maar weer met jullie voetjes op de grond.
Of is DBB een 2nd life waarin iedereen de held is ofzo?
hahaha
gelukkig zijn ze allemaal niet zo
meestal zijn het de hollanders dat me opvalt die een nogal te groot ego hebben.
En doe eens iets origineel want " oh je bent een belg"
wat een rotopmerking. niks beters?
voor mij is elke nationaliteit gelijk, maarja zo te zien is nederland nogal heel negatief over andere nationaliteiten.
Gebrainwashd door Pim Fortuyn?
Of door een andere k*tpolitieker die allochtonen haat?

Dik iets mis in je hoofd, laat het maar eens nakijken.
ghostrider: 27 jaar en nog geen verstand, ai ai ai

Toevallig heb ik zo'n kabel dinsdag binnen gekregen, alleen dan echt van xbox t*ring wat een beeld! Ik heb een grote tv, maar geen HD dus x360 kwam niet tot zn recht. Nu speel ik op mn 19 inch ultrasharp pc monitor met die kabel. **** wat vet! :D

Deze dus, van Dixons € 29,99
MICROSOFT Xbox 360 VGA HD AV-kabel - Accessoires - XBOX 360 - Gaming - Dixons - Dont miss it.

Toevallig heb ik zo'n kabel dinsdag binnen gekregen, alleen dan echt van xbox t*ring wat een beeld! Ik heb een grote tv, maar geen HD dus x360 kwam niet tot zn recht. Nu speel ik op mn 19 inch ultrasharp pc monitor met die kabel. **** wat vet! :D

Deze dus, van Dixons € 29,99
MICROSOFT Xbox 360 VGA HD AV-kabel - Accessoires - XBOX 360 - Gaming - Dixons - Dont miss it.

Eerst speelde ik ook op mijn 19 inch monitor maar nu ik een 32'' HDTV heb wil ik echt niet meer terug ondanks dat het wat minder scherp is :D

Terug
Naar boven