MuscleMeat

Het grote XBOX360 topic

Omdat ik ze al volledig heb uitgespeeld verkoop ik een aantal spellen, iemand interesse?

-Gears of War (25 euro)
-Dead Rising (25 euro)
-Ninety-Nine Nights (17,50 euro, omdat er een krasje op de cd zit waardoor enkele missies niet speelbaar zijn)

Als je ze alledrie wil en ze komt halen mag je ze meenemen voor 60 euro

Probeer marktplaats eens, ipv hier bij al die protein junkies.

Zitten hier nog beta-testers voor COD4?

Jep, doet het bij mij alleen niet. Heb wel bij maten uitgebreid gespeeld.

Ben toch een hardcore-halo mannetje, wie COD4 beta nog wilt spelen stuur mij even een PM. Heb ik een code voor je :)

Halo 3 speelt prima, maar de graphics vallen wel tegen in vergelijking met GoW of Bioshock.

Gameplay+verhaal+wapens+muziek+omgevingen maakt het daarentegen weer helemaal goed. Ikzelf speel wel altijd offline single player missies.

Wel veel van hetzelfde, beetje COD 2 en 3 verhaal.

Of het de hype gaat waarmaken zal denk ik afhangen van de online gameplay. Aangezien de graphics iets teruggeschroefd zijn zal het in de online multi player geen framerate drops opleveren. Die afweging is wel de juiste voor een goede speelbaarheid en hebben ze slim gedaan. Iets simplere graphics tov van GoW maar wel hoge fps waardoor het beeld niet gaat haperen als je 15 man in je beeld hebt.

Verkopen zullen zoiezo wel hoog zijn aangezien het spel zo massaal gepromoot wordt.

Hoe kan jij het spel al gespeeld hebben dan?

downloaden? ik heb het ook al gespeeld

Halo 3? Ga meteen op marketplace kijken dan :D

nee nieuwsgroepen, branden en dan in omgebouwde xbox360 spelen:)

Graphics worden wel beter in de latere levels gelukkig :D. Maar helaas nog niet zoveel details als Gears of war.

Kan wel, de meeste games zijn gestealthpatched, waardoor ze je niet van live kunnen kicken.

Ik heb een omgebouwde 360, kheb 20 games ofzo maar de helft doet het niet meer. Soms moet ik een dvdtje er 3 x opnieuw indoen, xbox aan/uit, rechtop/platleggen wil een spel het doen, ik word er para van! Tijd om terug te gaan naar die kerel die hem geflasht heeft, hopelijk kan die het verhelpen.

Meer mensen die het probleem hebben of kennen?

man man man

vandaag een xbox360 gekocht en gespeeld.
Eerste wat ik zag, controler met batterijen ???
Die van ps3 hebben een lader en dat is veel beter.
en wat een slome bak.
kortom PS3 ownt!
en ahja al wie zegt dat pro evo soccer beter is dan fifa
die zijn geen echte voetbalfans:D
wat een rotspel
FIFA RULZ

Kan iemand mij goed uitleggen hoe ik mijn xbox flash?:cool:
wil grg wat andere games testen en wie weet verandert mijn mening ook :D

Je kunt gewoon een charger kit kopen voor de 360. En het laatste wat jij zegt gaat al helemaal nergens over.

Wtf doe je hier op een BB forum als je een batterij ladertje te zwaar vindt ???

heu?
Hou nu ff je kop man ???
Ik geef enkel mijn mening over xbox vs ps3.
Waarom valt me op dat altijd iedereen wel k*ttig moet doen op een reactie.
Neem je het persoonlijk op ofzo?
Is je xbox360 je leven en daarom laat je er geen negatieve dingen over zeggen.
Kerel get a life
en onthou goed, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en als je het niet aanstaat, negeer het gwn.

oh zie het nu net: 17 jaar!

laat maar, we zijn uitgepraat :p

wtf? Ik loop toch niet te janken over het gewicht van een batterij lader?

Terug
Naar boven