Fitness Seller

Het grote XBOX360 topic

Hoe gaat het met Halo 3, is het nu werkelijk een Halo 2.5?

Halo 2 singleplayer vond ik ook vet.. mensen moeten niet zo zeiken.

Halo 3 is zeker vet, maar ik vind het wel verdomd kartelig op mijn 720P scherm.

Nog even wachten en de Orange box komt uit! :D

XGN - Game Releases - Xbox 360

Wat vinden we van Sega Rally?
Ikzelf heb de demo en ik vind hem best leuk, maar 60 euro dokken voor paar tracks en paar wagentjes meer (die wrs toch allemaal hetzelfde aanvoelen) lijkt me veel, niet?

Je bent ervoor of je bent er niet. Als je van arcade houdt, dan moet je dat zeker kopen. Dat soort games koop je ook om live erop te spelen hé.

xbox360 flashen:)

Orange box is uit! Half life ep1/2 portal etc. Echt vet!

zou er eens ni iemand een groot dreamcast topic opstarten, of is die console plots uit de mode ofzo? Wat is dat eigenlijk "xbox 360", "playstation 3 en "wii"... lopen jullie achter ofzo? :p

Is dat die beruchte Ring of Death???
Wat nu?

Was mijn eigen schuld, ben met mijn lompe poten over de kabel gestruikeld. Is van ongeveer een meter naar beneden gedonderd :o

sukkel:P

Hm hij blijkt gewoon te werken. Kwam doordat de AV kabel eruit lag.

lol! noob da heb ik ook wel eens gehad, daarom ook altijd kabels controleren voordat je je al druk gaat makien:)

Heb zonet een kopie van saints row, heb 1 vraagje, hoe voeg je u eigen muziek toe? niet zo van die gekochte maar van je externe schijf, bestaan er manieren?

thx

Via de music player van het Dashboard? Je kan ook via het menu je playlists afspelen via de ingame mp3 speler.

Terug
Naar boven