XXL Nutrition

Het grote XBOX360 topic

Zet ze gewoon op je harde schijf, daarna druk je in het spel op de guide button, en kan je muziek aanzetten vanaf je hdd.

is het mogelijk om je xbox 360 op je computer aan te sluiten? en zo spellen op mijn beeldscherm te spelen? niet dat hij dan meteen is aangesloten op mijn beeldscherm omdat ik anders geen geluid meer heb.

is het mogelijk om je xbox 360 op je computer aan te sluiten? en zo spellen op mijn beeldscherm te spelen? niet dat hij dan meteen is aangesloten op mijn beeldscherm omdat ik anders geen geluid meer heb.

VGA kabel in het beeldscherm, audio kabeltjes in je audio toestel (kan je PC zijn, maar ook bijv. een stereo apparaat).

maar kan je xbox ook aangesloten worden op je pc en dat je zo ook kan spelen?

en nog iets: ik wil een xbox360 kopen via een tweedehands site zoals marktplaats alleen wil ik geen defecte xbox kopen. zijn er dingen waar ik op moet letten? wat de risico's zijn?

Wat bedoel je precies met "aansluiten op de pc"?

Wat 2e hands xbox betreft: zorg dat je het bonnetje erbij krijgt dan heb je zowiezo garantie.

dat de xbox in verbinding staat met mijn pc via 1 of andere ingang. het is mogelijk dat er dan een mediacenter van xbox tervoor schijn komt maar zou je zo ook spellen kunnen spelen?

Misschien dat je videokaart zo'n ingang heeft, maar dan kun je hem net zo goed direct op je monitor aansluiten. Je kunt niet je Xbox met een USB ofzo in je PC pluggen.

oke, en welke versie zou ik doen? het is vakantie en dan zou ik eigenlijk al een xbox willen kopen. voor 200,- kan ik de core versie krijgen.

mijn budget is trouwens ong. 250,-

Ik zou gewoon de premium halen, zo'n HDD is wel handig want dan kun je demo's downloaden en weet je gelijk of je een spel wilt kopen of niet.

oke, en weet jij toevallig waar ik het beste kan kijken?

ik denk dat ik maar een xbox 360 op afbetaling ga kopen. wat is vertrouwd?

Xbox360 op pc-scherm = HD-kwaliteit + geen gezeik over die 60Hz spelletjes.

Let erop als je een 2e hands xbox koopt dat je geen 1 koopt die gebanned is van xbox live. Een heleboel mensen hebben laatst hun 360 goedkoop op internet gedaan omdat ze gebanned waren van xbox live. pas hiermee op.

Je Live ID is verbonden aan je email, niet aan je 360. het is de Wii niet.

@Ronimoon: via PC scherm kun je niet oude Xbox games niet updaten door gezeik over dat je scherm 50 hz moet ondersteunen

baka boko:

Je Xbox360 nummer word gebanned, niet je account. Dus met geen enkele account/email etc kom je nog op Live als je 360 gebanned is. Ik heb mijn internetkabel al een aantal maandjes er naast liggen. Ik moet zelf nog kyken of er al een flash is die niet zichtbaar is voor microsoft. Weet iemand toevallig of de "hackers" al zo ver zijn? :D

baka boko:

Je Xbox360 nummer word gebanned, niet je account. Dus met geen enkele account/email etc kom je nog op Live als je 360 gebanned is. Ik heb mijn internetkabel al een aantal maandjes er naast liggen. Ik moet zelf nog kyken of er al een flash is die niet zichtbaar is voor microsoft. Weet iemand toevallig of de "hackers" al zo ver zijn? :D

Als je nu online gaat heb je als het goed is nog geen gevaar. De ombouwer van een xboxforum waar ik mod van ben zegt dat als je je spellen gewoon stealthpatched, je niet heel veel te vresen heb. Maarja, microsoft kan nu wel weer een stap verder zijn hea :)

ik heb er echt veel geld voor over om bioshock te kunnen spelen!

Bioshock is wel een vette game, maar je loopt er zo doorheen. Echt veel replay zit er ook niet aan. Halo 3 en dan vooral het multiplayer gedeelte houd je (mij iig) veel langer bezig.

Terug
Naar boven