XXL Nutrition

Het grote XBOX360 topic

haha ik wil het wel tegen je opnemen, maar op het account van mn broertje (die nog gold heeft) staan alleen k*t auto's :p

Nice, idd een vette game! In hoeveel uurtjes was je klaar?

10 uur ofzo. Maar wel op de makkelijkste moeilijkheidsgraag. En ik had geen zin om die aan te passen midden in de game, omdat ik het verhaal zo boeiend vond en ik het af wilde zien lopen :o

Ik daag je uit :). Ben zelf actief in een forza clan, XFNL genaamd. Ben een tijdje gestopt, maar met de nieuwe weekly tournaments ga ik weer volop meedoen. Aan die weekly tournaments doen alle clans in forza mee, (dus ook alle topclans). De top 50 krijgt punten voor in het klassement. 4 mensen uit eenzelfde clan krijgen alleen punten als ze in de top 50 staan, de andere uit de clan die ook in de top50 staan vallen weg. Ik was 43ste geeindigt geloof ik :). Andere clanleden zaten in de top 20. Als er nog snelle racers hier zijn die in een leuke en gezellige clan willen, ga dan eens langs op Xboxforum.nl en ga langs de clansectie.

Ben net begonnen met Devil May Cry 4. Vette hack & slash game tot nu toe. En het verhaal is ook pakkend. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Ben zelf Lost odyssey aan het doen, bijna klaar met disc 3. Gaat sneller dan je zou denken met 4 schijfjes

Paar dagen terug AC nog uitgespeeld, erg tof spel. Alleen einde was beetje wazig :D Denk dat ik nu Mass Effect of COD4 ga halen, wel een moeilijke keuze :(. Maarja als iemand nog Halo3 of Forza2 wilt spelen, voeg maar toe: Mystery3. Gold abbo is gister wel verlopen, dus moet binnenkort nieuwe halen.

Mass Effect zou ik zeker niet nieuw halen. Veel te kort. Misschien kun je ergens AC ervoor ruilen, heb ik ook gedaan maar dan omgekeerd.

zeker vet spel, ben nu in missie 6 en jij?

Ben nu bij missie 4 dacht ik.

Ik zou Mass Effect ook zeker niet nieuw halen. Ook al is het echt een megavet spel met een uber verhaal.

COD is nóg korter dan Mass Effect, maar daar gaat het eigenlijk vooral om de multiplayer natuurlijk.

Ik heb overigens Lost Oddessy ook geprobeerd. Maar ik vind het niets dat vecht systeem. Dat was leuk bij pokemon. Maar nu vind het maar butt.

Overigens ben ik ook bezig (geweest) met NBA Live 08 en NBA 2k8. NBA Live is echt te makkelijk gewoon. Zelfs op het hoogste niveau win je met een beetje inspanning wedstrijden met 70 punten verschil. Bij 2k8 speel ik op het tweede niveau (al moet ik nog wennen aan de controls en gameplay) en verlies ik eigenlijk aardig wat. En dat met een redelijk goed team. Daarnaast heb ik ook Fifa 2008 laatst ook gespeeld. Wat is dat spel veranderd ten opzichte van Fifa 99 zeg :o - Balletjes in de kruising trappen vanaf de rand van de 16 meter is er niet vaak meer bij.

Paar dagen terug AC nog uitgespeeld, erg tof spel. Alleen einde was beetje wazig :D Denk dat ik nu Mass Effect of COD4 ga halen, wel een moeilijke keuze :(. Maarja als iemand nog Halo3 of Forza2 wilt spelen, voeg maar toe: Mystery3. Gold abbo is gister wel verlopen, dus moet binnenkort nieuwe halen.

Koop cod4!, ik ga em ook halen.

Heb em al op de pc grijs gespeelt, maar toch wil ik em op de xbox ook spelen :D

Bioshock uitgespeeld, 1 van de beste speelervaringen ooit. Geweldige graphics en sfeer die gecreëerd is. Spel uitspelen kost zo'n 20-25 uur, wat toch langer is dan de meeste single player games van de laatste tijd. Als je echt alles wil ontdekken en oog hebt voor verhaal en details ben je nog wat langer bezig. 9,5/10

Ring of Death :(

Nog steeds Halo3. MLG customs ftw.

Wacht op Rainbow Six2, wordt behoorlijk tof als ik de trailers/gameplay zie.

Nog steeds Halo3. MLG customs ftw.

Wacht op Rainbow Six2, wordt behoorlijk tof als ik de trailers/gameplay zie.

Rainbow six 1 was echt fking troep hoor
Zeker als je het met zn tween speelt, jezus wat een k*tspel.
Waar blijft de verhaallijn, ingame filmpjes bij de co-oop
Je loopt gewoon door het level heen, zonder enig besef van wat je aan het doen bent eigenlijk.

Heb afgelopen vrijdag Lost Odyssey gekocht. Vermakelijk spel.

Klote, hoop dat je een nieuwe 360 terugkrijgt. Ook al gaan die HDMI-modellen volgens mij ook gewoon dood op den duur. Heb al 1 vastloper gehad en de ellende begint meestal met vastlopers.

Mwa toen ik mijn xbox 360 net had, had ik de 2e dag al gelijk 2 vastlopers.

Nu geen last meer gehad.

Vermaak me trouwens nu nog prima met call of duty 4, net even alle archievements gehaalt hehe :)

Heb echt gewoon nog nooit een vastloper gehad met de mijnes. Hij maakt nu ook amper uren, maar ik heb hem nu al 1.5 jaar zonder problemen. Zal wel geluk wezen :)

Terug
Naar boven