AndroidHealthClinic

Het grote XBOX360 topic

mijn xdoos was eerst kapot gegaan, red ring of death, en nu maakt hij vette krassen op spellen -.-

wordt wederom terugsturen..

Hoe zit het nou met omgebouwde xbox360 en live? Alle spellen die ik download hebben al die zooi. Dus stealth patched enzo, blablabla. Hoe groot is de kans nu daadwerkelijk om gebanned te worden van live met een omgebouwde x360?

mja de kans is er altijd,ik was met mn vorig xbox360 meteen geband toen ik online ging,maar ik had die nieuwste firmware toen niet, nu kom ik met 1 profiel wel online ,maar met mn ander waar ik mn gamerscore mee heb niet:(

****, even een megakick. Zonde dat dit topic is doodgebloed en alle nerds nieuwe topics aanmaken per spel! Heb dat nieuwe Star Wars spel al drie keer uitgespeeld. Man man man, wat een vette shit.

Geen idee, maar ik heb hem gedownload. Absoluut een aanrader om te kopen, maar dan zou ik hem wel op de moeilijkste stand zetten. Ik vond de speelduur aardig kort.

Ok vet, vond star wars (de game) vroeger ook altijd wel leuk.

Wie gaat gears of war 2 allemaal kopen? Volgens mij kwam die in november uit.

Laatst bewerkt:
Ik koop niks meer, ik download het wel. In de praktijk blijk ik gekochte games ook maar voor 10 procent uit te spelen.. Dus vind het zonde om 60 euro neer te knallen voor een game die ik toch never nooit uitspeel

Ik heb alleen Halo1/2/3 gekocht. Wie speelt er nog Halo3 online?

Gears of War 2, Fable 2, NBA Live 09 en NBA2k9 zijn voor mij de absolute toppers die in de komende periode uit gaan komen. t*ring, dat wordt helemaal gek.

en fallout 3 natuurlijk!

GOW 2 zeker + Fable 2

MV5BMTMxODcxMTQ2NF5BMl5BanBnXkFyZXN1bWU@._V1._SX265_SY400_.jpg - 142834

Ik herkende z'n kop METEEN toen ik 'em zag. Dit is dit kerel uit Star Wars: Force Unleashed. ****ing geniaal.

Heb sinds een paar dagen nu een HDTV. Wat een verschil vergeleken met een beeldbuis. De kleuren spatten van het scherm en het ziet er allemaal erg realistisch uit :heart:

Fifa 09 is vet op de 360!!! Heb de demo al helemala dood gespeeld. Nooit met fifa opgehad, maar ze hebben van deze versie echt een goed voetbalspel gemaakt. Ik was altijd pro evo fan, maar lijkt erop dat fifa pro evo nu echt gaat inhalen.

M'n broer z'n xbox heeft gisteren de "ring of the death" gehad dus dat wordt opsturen.

Weet iemand soms hoeveel de reparatiekosten ongeveer zijn als er geen garantie meer opzit.

Terug
Naar boven