AndroidHealthClinic

Het grote XBOX360 topic

Heb echt gewoon nog nooit een vastloper gehad met de mijnes. Hij maakt nu ook amper uren, maar ik heb hem nu al 1.5 jaar zonder problemen. Zal wel geluk wezen :)

Ik zag laatst wel de 3 rode lampjes grrr. Was zwaar pist of. Maar microsoft gebeld en had binnen een week terug dus viel gelukkig mee en was onder de garantie.

Iemand die nog een potje wil cod4en: "SuperKnurft" is mn tag.

Xbox 360 Arcade, Elite en Pro/Premium gaan met € 80,- in prijs omlaag. Eind van de week worden de nieuwe prijzen overal doorgevoerd.

Helaas zelf begin vorige maand een nieuwe Arcade gekocht, net te vroeg dus. Maar goed heb een hele zooi spellen kunnen uitspelen in de tussentijd.

Superknurft, als ik weer online ben wil ik wel een potje COD4 spelen.

was aan het twijfelen of ik er nog een koop of niet...komt de volgende er nog niet aan :D

maar goed, speel eigenlijk te veel games om het te kunnen betalen (speel nooit/zelden iets opnieuw)
mij oude xbox had gekopieerde games, en voldeed aan mijn behoefte (goedkoop en veel).
Met die 360 lukt kopieren me niet. Online doe ik al helemaal niet, nooit goede connectie + ik speel niet graag tegen anderen :p. Wel met anderen.

Waarom lukt het kopieren je niet? :p

Xbox 360 Arcade, Elite en Pro/Premium gaan met € 80,- in prijs omlaag. Eind van de week worden de nieuwe prijzen overal doorgevoerd.

Helaas zelf begin vorige maand een nieuwe Arcade gekocht, net te vroeg dus. Maar goed heb een hele zooi spellen kunnen uitspelen in de tussentijd.

Arcade gaat met €50 omlaag had ik begrepen.

Heb voor mijn verjaardag ook een pre-order gekregen van de nieuwste GTA :D Echt zin in !

Heeft iemand trouwens een wireless adapter over? Ben op zoek, vind hem nieuw belachelijk duur.

Laatst bewerkt:
Arcade gaat met €50 omlaag had ik begrepen.

Heb voor mijn verjaardag ook een pre-order gekregen van de nieuwste GTA :D Echt zin in !

Heeft iemand trouwens een wireless adapter over? Ben op zoek, vind hem nieuw belachelijk duur.

80 euro allemaal, Arcade gaat van 279 naar 199.

80 euro allemaal, Arcade gaat van 279 naar 199.

Damn, das echt geen geld meer...

Wanneer komt China eens een keer met rip-off consoles :D Wheystation 3 ofzo.. . Zonder blu-ray voor mijn part maar wel PS3 spellen kunnen aflezen en dezelfde cell-procs. haha

1 omdat ik geen 360 heb :D

2 omdat ik een te oude pc heb om te kopieren (mss dat er ondertussen betere methoden zijn)

3 downloaden is geen optie als belg

ahaha :roflol:

damn !! ik heb er dit weekend pas 1tje gekocht ! :(

Damn, das echt geen geld meer...

Wanneer komt China eens een keer met rip-off consoles :D Wheystation 3 ofzo.. . Zonder blu-ray voor mijn part maar wel PS3 spellen kunnen aflezen en dezelfde cell-procs. haha

Lijkt me lastig aangezien PS3 spellen op Bluray disc staan en het hele idee achter ripoff verloren gaat als ze dezelfde apparatuur erin zetten.

€ 200,- is gewoon supergoedkoop gelet op wat je er voor terugkrijgt. Ok die zooi van Microsoft wil nog wel eens kapot gaan maar gelukkig zijn die nieuwe modellen een stuk defectenbestendiger.

Een beetje videokaart is al duurder of net zo duur en dan heb je in het beste geval iets betere graphics dan de Xbox 360 op het beeld neerzet.

Ben benieuwd naar de stap van Sony en Nintendo want op met deze prijsverlaging wordt het voor velen wel een erg makkelijke keuze. Nintendo heeft misschien wat meer voordeel maar Sony gaat een probleem krijgen als Blu-Ray niet doorbreekt en hun games niet beter zijn dan vergelijkbare Xbox 360 games.

Microsoft speelt de verwachte geldkaart uit en Sony kan eigenlijk niet reageren. Die hebben namelijk geen geld om nog verder in prijs omlaag te gaan.

Jullie mogen me altijd adden...

Tag: Don Sephiroth

mijn xbox geeft de 3 rode lampjes, wat dus wilt zeggen dat hij naar de kloten is??

Kan ik dit op een of andere manier zelf maken, opsturen is geen optie aangezien hij open is geweest(seal is niet gescheurd) en de dvdrom geflasht is

Bioshock uitgespeeld, 1 van de beste speelervaringen ooit. Geweldige graphics en sfeer die gecreëerd is. Spel uitspelen kost zo'n 20-25 uur, wat toch langer is dan de meeste single player games van de laatste tijd. Als je echt alles wil ontdekken en oog hebt voor verhaal en details ben je nog wat langer bezig. 9,5/10

Beste spel op de 360. Had ook alle audio tapes gehaald, geweldig verhaal. Alleen jammer dat het 'horror' element er al na een uur uit was.

mijn xbox geeft de 3 rode lampjes, wat dus wilt zeggen dat hij naar de kloten is??

Kan ik dit op een of andere manier zelf maken, opsturen is geen optie aangezien hij open is geweest(seal is niet gescheurd) en de dvdrom geflasht is

terug om laten bouwen en alsnog opsturen.

Ben nu bezig met army of two trouwens. Wat een game. Geweldig. MP lijkt me ook echt ubervet.

Terug
Naar boven