MuscleMeat

Het grote XBOX360 topic

Ring of death zou naar mijn idee nog steeds garantie op moeten zitten, zelfs met een launch model val je er dacht ik nog net in.

M'n broer z'n xbox heeft gisteren de "ring of the death" gehad dus dat wordt opsturen.

Weet iemand soms hoeveel de reparatiekosten ongeveer zijn als er geen garantie meer opzit.

heb mijne vorige week opgestuurd, nu al weer terug (weekje) :D

Volgensmij is het een nieuwe, zit 3 jaar garantie op die dingen ;)

Iemand die trouwens meer weet over die update van nu? is het die nieuwe dashboard update?

Mijne lijkt ook wel iets meer lawaai te maken :o

Weten jullie of het ook mogelijk is om divx .avi bestanden aftespelen met de xbox360?

Mijn xbox is ook al voor reparatie opgestuurd geweest. Maakte nog evenveel lawaai ja toen die terug kwam. Helaas is de xbox nog geen 4 maanden later weer kaduuk en k ga zometeen maar eens bellen om m weer op te sturen. Krijg er een beetje de schijt van eerlijk gezegd. Je zou toch bijna een ps3 kopen door al dat gezeik :P

heb mijn xbox nu al echt een tijd, en nooit last gehad van een rrod of iets dergelijks

Ik ben van plan om ook een Xbox360 te kopen. Ik heb wat leeswerk gedaan en kwam tot de conclusie dat de nieuwste versie van de Xbox360 een lite-on dvd speler bevat, en dat deze niet te flashen is. Als ik een Xbox360 koop wil ik hem wel laten flashen, maar dit zou dan met een swap-drive moeten. Heeft iemand hier ervaring mee, en werkt dat een beetje goed?

Mijn xbox is ook al voor reparatie opgestuurd geweest. Maakte nog evenveel lawaai ja toen die terug kwam. Helaas is de xbox nog geen 4 maanden later weer kaduuk en k ga zometeen maar eens bellen om m weer op te sturen. Krijg er een beetje de schijt van eerlijk gezegd. Je zou toch bijna een ps3 kopen door al dat gezeik :P

Die van mij ligt nu ook al voor de tweede keer binnen een half jaar stuk:(

Heb nogsteeds 0,0 problemen met dat ding.

heeft iemand al saintsrow 2?:rolleyes:

Yup.

gev ook 360 pro gekocht.

Nick is playboyswa op live,

Heb fifa gekocht.

Heb het inmiddels nu 2 weken

Iemand hier met een COD 5 Beta code??? Sowieso al mijn kleine hoeveelheid karma als je er een wilt doneren!!!!!!:D:D:D

weet iemand of je gebrande games op xbox live kunt spelen?

Allemaal volgende week wel fable 2 kopen he!!

Terug
Naar boven