AndroidHealthClinic

Het grote XBOX360 topic

Volgende maand heb ik weer een 360 :)

De Elite, past mooi bij de rest van m'n zwarte apparaten ;)
Volgende games erbij:
- Gears of War 2
- Fable 2
- Project Gotham Racing 4
- Halo 3
- Lego Indiana Jones
- Viva Pinata 2
- Kung Fu Panda
Prijs: € 200,- :cool: ( nieuw:D )

Heb gelukkig m'n oude memory card nog liggen, gamertag: NiNjA ZXR

Van mijn kant uit niks dan lof over microsoft. Heb een paar probleempjes gehad met de 360. Eerst had ik de beruchte rode ring dus opsturen, en vrij snel was ie weer gemaakt. Nog geen maand later was hij echter alweer kapot. Xox weer opsturen, zou 15 dagen duren maximaal voordat ie weer terug zou zijn. Heb hem op vrijdag opgestuurt en de 2e woensdag daarna was hij weer terug. Deze keer met een brief erbij van microsoft waarin stond: om u sneller weer gameplezier te beleven ontvangt u nu een replacement unit. Vanmiddag ga ik deze replacement unit eens even fijn uitproberen :D. ook nog fijn 2 maanden gratis xbox live wat je schijnbaar gratis krijgt als ie kapot gaat. Helaas speel ik nooit op internet :P

Ik ben van plan om ook een Xbox360 te kopen. Ik heb wat leeswerk gedaan en kwam tot de conclusie dat de nieuwste versie van de Xbox360 een lite-on dvd speler bevat, en dat deze niet te flashen is. Als ik een Xbox360 koop wil ik hem wel laten flashen, maar dit zou dan met een swap-drive moeten. Heeft iemand hier ervaring mee, en werkt dat een beetje goed?

Heb hem laten flashen in Gouderak, hij heeft er een andere drive in gezet en werkt perfect hoor, heb geen originele spellen en speel sowieso niet op live.

Heb hem laten flashen in Gouderak, hij heeft er een andere drive in gezet en werkt perfect hoor, heb geen originele spellen en speel sowieso niet op live.

Ik las dat het ombouwen van de nieuwe LiteOn alleen kan door een nieuwe DVD-drive in te bouwen. Ze halen dan de key van de oude eruit en zeten deze in de nieuwe drive. Kost je wel rond de 100/120e :o - Maarja, dat heb je er met twee spellen uit.

Heb overigens Fable 2 en Gears Of War 2 ook uitgespeeld. Fable 2 s echt té makkelijk voor woorden. Het is dat ik nog sidequests erbij deed, anders was ik binnen vier uur klaar. Gears Of War is echt GRUWELIJK vet. Prachtig, echt een schitterend mooi spel. Deze moet je eigenlijk op een HD scherm spelen. Daarnaast is de gameplay natuurlijk uber en het verhaal ook leuk.

[edit]Ik hoor net een stukje na de aftiteling bij GOW2, ik heb zo het gevoel dat GOW3 er ook komt :D [/edit]

gisteren Fable II besteld bij gamehubs voor 35 eutjes! Hopelijk krijg ik hem nog binnen ook

Dat gamehubs is te vertrouwen dus

Paar nieuwe vette games die binnenkort uitkomen:

- Far Cry 2 (pas uitgekomen
- Call of Duty World at War
- Forza Motorsport 3
- Gears of War 2
- FIFA 2009

Wordt weer ff ouderwets gamen :D

Forza Motorsport 2 komt nog een keer uit? :D

Vandaag de xbox teruggekregen omdat ie een tijdje geleden ring of death had. Ik heb hem vandaag welgeteld 10 minuten geprobeerd en hij was weer kapot. Als ik een spel wou spelen of een dvd afspelen ,kreeg ik de foutmelding "kan disc niet lezen". Dus ik zal hem nog maar eens ter reparatie moeten opsturen . :(

Iemand al fallout 3 en farcry 2 aan het spelen? Hoe zijn ze?

Ik lees je reply nu pas, maar ik heb dus ook inmiddels een xbox360, en ook laten flashen in Gouderak, die gozer is een oud klasgenoot van me. Had gelukkig nog een BenQ, dus geen gelazer met drive-swaps.

Iemand al fallout 3 en farcry 2 aan het spelen? Hoe zijn ze?

Farcry 2 op de PC aan het spelen maar vind het nu teveel free-roam geworden. In Farcry had je natuurlijk ook de vrijheid om je over het eiland te begeven maar was het verhaal toch redelijk lineair. Nu heb je allerlei activeiten die je zelf kan kiezen wat voor mij aandoet als los zand. Heb misschien nog niet lang genoeg gespeeld maar heb tot nu toe weinig met de open wereld van Farcry 2.

Farcry 2 op de PC aan het spelen maar vind het nu teveel free-roam geworden. In Farcry had je natuurlijk ook de vrijheid om je over het eiland te begeven maar was het verhaal toch redelijk lineair. Nu heb je allerlei activeiten die je zelf kan kiezen wat voor mij aandoet als los zand. Heb misschien nog niet lang genoeg gespeeld maar heb tot nu toe weinig met de open wereld van Farcry 2.

Ik vind die aparte missies ook minder. Ben soms wel half uur alleen maar aan het rijden.

Terug
Naar boven