XXL Nutrition

Sticky Het Honden Topic

Like a boss :P

Die honden die eruit zien als 'vechthonden' hebben niet allemaal het karakter daarvan.. Ik kom wel eens van die honden met de ultieme 'vechthonden' uiterlijk tegen.. maar je ziet ze wel in elkaar kruipen wanneer mijn kleine foxje fel gaat grommen en blaffen... :roflol:

blijft leuk.. :o

:roflol:

Die van mij zat x aan de deur te krabben, doe ik deur open, sprint ze naar binnen en gaat ze voor t raam staan...

Dus ik naar buiten kijken zit er kat in de tuin, wat een held.

Of dat ze weg rende voor een chihihuhaha ofzo puppy :o

Honden zijn echt leuk maar vechthonden niet, dan mis je echt een stuk uit je hoofd als je denkt dat die toch lief zijn of denkt dat je stoer ermee bent.
Ik geef de voorkeur aan een S&W 38 special voor bescherming in plaats van een vechthond.
Altijd bij me ook als ik mijn kleine hondje uitlaat, maak zo je vechthond af ter plekke, en gaan zitten voor verboden wapenbezit doe ik zo weer.

Take Care !

Slechte ervaring gehad met een vecht hond? Het ligt toch echt vaak aan het baasje hoe het beestje is maar goed.
Zoiezo zijn honden of beesten nooit 100 procent te vertrouwen,maar die van mij komt geen centje agressie uit gelukkig. Lief en trouw beestje.
Ieder zo.zen mening laten we hier nou niet een hele discussie van maken.

Hahhaa dat is dus niet zo held.. :roflol:

Die van mij is al meerdere keren gegrepen door honden van +60 kg.. Sindsdien is hij heel fel geworden en gaat de strijd ook graag aan.. Nu moet ik met hem oppassen dat hij geen honden aanvalt.. :rolleyes:

Maar wanneer het gebeurd is het gelijk corrigeren. :)

Hahhaa dat is dus niet zo held.. :roflol:

Die van mij is al meerdere keren gegrepen door honden van +60 kg.. Sindsdien is hij heel fel geworden en gaat de strijd ook graag aan.. Nu moet ik met hem oppassen dat hij geen honden aanvalt.. :rolleyes:

Maar wanneer het gebeurd is het gelijk corrigeren. :)

Mijn hond is 2x aangevallen.. Een keer door een golden retriever, die beet en had alleen maar vacht te pakken, waar die in bleef hangen.. Mijn hond liep gewoon door, met die hond nog aan 'm.. Like a pro. :)

En een keer wilde een duitse herder 'm aanvallen, duitse herder kwam op 'm af gerend en pas toen die dicht bij kwam en zag hoe groot mijn hond was, maakte die een noodstop :roflol:

Mijn hond is 2x aangevallen.. Een keer door een golden retriever, die beet en had alleen maar vacht te pakken, waar die in bleef hangen.. Mijn hond liep gewoon door, met die hond nog aan 'm.. Like a pro. :)

En een keer wilde een duitse herder 'm aanvallen, duitse herder kwam op 'm af gerend en pas toen die dicht bij kwam en zag hoe groot mijn hond was, maakte die een noodstop :roflol:

Dat kan een hond best verpesten wanneer hij eenmaal is aangevallen.. Vergeten ze nooit meer, en nemen ze gelijk mee met de eerst volgende confrontatie..

Die van mij is een hondje van 10 kg, en er liep een zwarte herder en een witte herder los.. Die zwarte begon en had zij bek helemaal om zijn ruggetje, en die witte begon op hem te stampen.. Gelukkig geen wonden opgelopen.. ik greep die zwarte in zijn nek en duwde 'm van hem af..

Haha like a pro :roflol: dan moet hij wel behoorlijk groot zijn als een duitse herder hem al groot vind :p

Dat kan een hond best verpesten wanneer hij eenmaal is aangevallen.. Vergeten ze nooit meer, en nemen ze gelijk mee met de eerst volgende confrontatie..

Die van mij is een hondje van 10 kg, en er liep een zwarte herder en een witte herder los.. Die zwarte begon en had zij bek helemaal om zijn ruggetje, en die witte begon op hem te stampen.. Gelukkig geen wonden opgelopen.. ik greep die zwarte in zijn nek en duwde 'm van hem af..

Haha like a pro :roflol: dan moet hij wel behoorlijk groot zijn als een duitse herder hem al groot vind :p

Vorige pagina, staan 2 foto's ;)..
M'n pa is 1.80m en wanneer m'n hond met z'n voorpoten tegen me vader schouder aangeleund stond, kwam die hond 2 koppen boven hem uit.

Herders hond is klein vergeleken een uit de kluiten gewassen new foundlander.;)

Heb al een hele tijd niet meer, (overleden aan hersenvlies ontsteking) maar mis 'm zeker. Later wil ik ook weer een new foundlander. Beesten hebben een ontzettend zacht en lief karakter, zijn erg rustig en erg goed met kinderen. Vroeger toen me jongste broertje klein was, jaar of 2/3 ging die op z'n rug zitten en als de hond op stond kon die paardje rijden haha. :)

:roflol: iron bij ons in de buurt had zo'n vrouw ook zo'n hond.. Op een gegeven moment liep ze met een kleine hond, zelfde postuur alleen dan stuk kleiner. Kon t niet laten te vragen of ze haar hond te heet gewassen had.

Dacht dat t hun 2e hond was maar schijnbaar hebben ze nog een jack russel :fa: die grote was overleden.. Maar goed, ze kon er wel om lachen

Hahaha:D

Vorige pagina, staan 2 foto's ;)..
M'n pa is 1.80m en wanneer m'n hond met z'n voorpoten tegen me vader schouder aangeleund stond, kwam die hond 2 koppen boven hem uit.

Herders hond is klein vergeleken een uit de kluiten gewassen new foundlander.;)

Heb al een hele tijd niet meer, (overleden aan hersenvlies ontsteking) maar mis 'm zeker. Later wil ik ook weer een new foundlander. Beesten hebben een ontzettend zacht en lief karakter, zijn erg rustig en erg goed met kinderen. Vroeger toen me jongste broertje klein was, jaar of 2/3 ging die op z'n rug zitten en als de hond op stond kon die paardje rijden haha. :)

Sodejuu wat een monster! :p haha, dan is hij wel aardig groter dan een duitse herder, en dan is het opvoeden ook zeer belangrijk.. anders word een lastige opgave om de controle over zo grote hond te krijgen..

Ik wist nooit dat een hersenvlies ontsteking kon optreden bij een hond.. :eek: dat kan ik me wel voorstellen, een hond word gauw je maatje.. Ook belangrijk natuurlijk.. die van mij kent kinderen niet, en is er al gauw bang voor als ze intresse tonen.. Dan schiet hij in de verdediging. :o haha geweldig, band tussen hond en kind kan heel sterk zijn wanneer het ook echt goed gaat.. :)

Ik moet eigenlijk nog wel foto's hebben van onze hond + labrador van vriend naast 2 van die grote beesten..

Die labrador kon met gemak onder die grote honden door lopen :roflol:

Machtig mooie beesten, kleine kinderen kunnen er met gemak op paardrijden

:roflol: iron bij ons in de buurt had zo'n vrouw ook zo'n hond.. Op een gegeven moment liep ze met een kleine hond, zelfde postuur alleen dan stuk kleiner. Kon t niet laten te vragen of ze haar hond te heet gewassen had.

Dacht dat t hun 2e hond was maar schijnbaar hebben ze nog een jack russel :fa: die grote was overleden.. Maar goed, ze kon er wel om lachen

Hahaha :P Zo zie ik wel eens mensen die elk jaar een nieuwe puppy kopen.. wtf ben je dan wel niet voor dierenliefhebber? Ik was gelijk verkocht aan het karakter van mn hond :p

Hahaha :P Zo zie ik wel eens mensen die elk jaar een nieuwe puppy kopen.. wtf ben je dan wel niet voor dierenliefhebber? Ik was gelijk verkocht aan het karakter van mn hond :p

Vriend van mij doet dat ook :roflol:

Nouja die voed ze op om blinde geleide hond te worden en gebruikt ze onderwijl als p*ssy magnet.

Vriend van mij doet dat ook :roflol:

Nouja die voed ze op om blinde geleide hond te worden en gebruikt ze onderwijl als p*ssy magnet.

Hahaa dat vind ik dan weer anders met die honden die worden opgeleid voor blinde geleide hond.. dat vind ik ook goed, maar dat zou ik zelf niet kunnen.. ik raak snel gehecht.. :P

Toen die van mij zo puppy was, toen was het ook echt een p*ssy magnet.. Damn.. een keer zo zomerse dag, constant meisjes contact leggen.. en ik was stront verkouden :o dus was te ****ed up om een gesprek aan te gaan.. :roflol:

Hahaa dat vind ik dan weer anders met die honden die worden opgeleid voor blinde geleide hond.. dat vind ik ook goed, maar dat zou ik zelf niet kunnen.. ik raak snel gehecht.. :P

Toen die van mij zo puppy was, toen was het ook echt een p*ssy magnet.. Damn.. een keer zo zomerse dag, constant meisjes contact leggen.. en ik was stront verkouden :o dus was te ****ed up om een gesprek aan te gaan.. :roflol:

Haha t is anders als je een hond neemt waarvan je weet dat hij moet gaan he.. Daarnaast heeft hij zelf 2 honden die van hem zelf zijn dus t is niet dat je opeens zonder hond zit..

Haha t is anders als je een hond neemt waarvan je weet dat hij moet gaan he.. Daarnaast heeft hij zelf 2 honden die van hem zelf zijn dus t is niet dat je opeens zonder hond zit..

Ja dat is zo.. maar je bouwt toch wel een band op met zo beest.. :D ja dan is het anders als je ook nog 2 honden hebt :P

Vechthonden worden pas vechthonden door hun opvoeding..

De hond van een vriend is bij hem zo kalm als wat maar als zijn broer m vast heeft is het een heel ander beest.

Moest een hond mijn hond wat aandoen dan moet de eigenaar niet verbaasd opkijken als zijn auto een x uitbrand. Op de heide loopt ook regelmatig zo'n kerel met 7 herders, schijnt dat ze al meerdere keren een hond gebeten hebben. Snap niet dat die kerel niet een gebiedsverbod krijgt want meerdere mensen lopen daar niet meer omdat hij die beesten niet onder controle heeft.

Ja precies dit soort dingen.
Kijk, ik heb een hondje dat maar een paar kilo weegt, hij was eigenlijk van me wijf maar werd te groot voor haar en hij trok heel erg naar mij toe, dus ik elke dag met hem lopen, hollen enz.
Meestal samen met mijn zoontje die een vorm van autisme heeft dus voor hem is zo een beestje echt het einde.
Ik heb nog nooit een hond gehad, laat staan iets of iemand dat van mij hield in dit leven, info terzijde: mijn ouders waren door drank aangestuurde gekken die mij van af zeer jonge leeftijd kompleet afgeragd hebben, mijn vader schreeuwde al vanaf dat ik drie was "STUK VERDRIET" naar mij.
Maar lang verhaal kort ik ben dus keihard en ik heb een klein beestje dat op 1 of andere manier onvoorwaardelijk van mij houdt.
En mijn kind dat autistisch is echt gek op hem.
Als je met je vechthond ons wilt pakken, ik maak je gewoon kapot, dat zweer ik.
Ik weet dat mensen met vechthonden allemaal beelden hebben van rap muziek of films met die honden maar ik ben echt beschadigd en ben gestoord maar zoek nooit de confrontatie, zoek jij dat wel met mij dan gaan we tot het gaatje.
Heb er zat in me buurt en heb ze al gewaarschuwd, en als je beetje slim bent zie dat ik ene dag een AP van 20 ruggen om heb en de andere dag een Rolex van 15 en overmorgen weer wat anders, ben niet een hele grote jongen maar ken wel zat mensen en als jij denkt dat je ff angst aan kan jagen met je pitbull dan zit je echt verkeerd.

Ja precies, dan moet je ook de baas zijn voor zo hondje.. want ze hebben niet het lichaam om zichzelf te verweren.. Ik ken dat wel ja, dan is een hond een ideale uitkomst voor mensen met autistische aspecten.

Ik heb tot nu toe ook weinig liefde gekend, en ben ook veel de grond in gestampt.. een hond blijft je trouw, en geeft je onwijs veel liefde.. en zo vechthond of valse hond of wtf dan ook moet het ook niet bij mij proberen, want dan ben ik in staat om een hond dood te trappen, mijn hondje is mn alles wat dat betreft.. :P

Ik heb ook voor een tijd terug het duistere wereldje leren kennen, en heb ook veel contacten daarin opgebouwd.. Nu ben ik daaruit gestapt dan, en heb ik meer vijanden dan vrienden.. maar als ze je naam maar eenmaal weten.. heb ook zo 'i dont give a ****' mentality opgebouwd..

Ben altijd al weggeweest van wolfhonden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vechthonden worden pas vechthonden door hun opvoeding..

De hond van een vriend is bij hem zo kalm als wat maar als zijn broer m vast heeft is het een heel ander beest.

Moest een hond mijn hond wat aandoen dan moet de eigenaar niet verbaasd opkijken als zijn auto een x uitbrand. Op de heide loopt ook regelmatig zo'n kerel met 7 herders, schijnt dat ze al meerdere keren een hond gebeten hebben. Snap niet dat die kerel niet een gebiedsverbod krijgt want meerdere mensen lopen daar niet meer omdat hij die beesten niet onder controle heeft.

Mee eens, vechthonden worden niet geboren.. maar worden zo gemaakt..
Per persoon kan een hond zich anders opstellen ja :p wel geniaal, zie je ook wel met die politie honden die in hun vrije tijd gewoon gezinshonden zijn.. :p

Precies, daar heb je dan ook alle rede toe.. ik hou mijn hond ook aan de lijn als ik weet dat hij andere honden lastig valt, en ik doe hem ook altijd vast als er andere honden naderen in het bos.. En dan heb je ook van die mensen die hun hond(en) 50 meter voor zich uit hebben lopen en dat die hond(en) wel fel uithalen.. en gewoon doen alsof het de normaalste zaak is.. nou dan vind ik het normaal om zo hond de t*ring in te trappen.. en desnoods het baasje ook. :P

Is dat een fokker dan? 7 honden is niet eens toegestaan als je er geen vergunning voor hebt.. ik vind herders pracht beesten, maar het zijn geen honden die iedereen kan opvoeden.. En daar zijn veel zwarte herders een goed voorbeeld van.. :o

Ben altijd al weggeweest van wolfhonden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ken iemand die er 1 heeft, hij heb ook zo een extra teen aan zijn achterpoten.
Is een geweldig beest en mijn kleine hondje is helemaal gek op hem en ziet een soort vader in hem.

Terug
Naar boven