Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk dat je die aggresieve toon aan slaat omdat je weet dat ik gelijk hebt. Je weet het karakter van die hond niet en als je een hond hebt die erg dominant is wat wil je dan.
En dan mag je me wel uitleggen hoe je zonder schelden die hond dat wijs maken wil, of wil je ff een half uurtje gaan zitten praten met die hond..
en dan nog met die dieren, voordat je zegt die hond is vaak het dominanst. Ik ben van mezelf helemaal niet dominant maar als me moeder een nieuwe vriend krijgt en die is blijkbaar zo gek dat hij gaat bepalen dat ik niet drinken mag en niet na 12uur het huis uit mag en houd van een strakke hand en mij een tik geeft zodra ik dat een keer doe.. Zou dat dan niet op een gevecht uit lopen? en zo zal dat met die katten en een hond ook kunnen gaan. Moet je alleen even bij bedenken dat het krachtsverschil dan net als een volwassen man en een jongetje van 6 is.
+ dat die hond met katten kunnen kan wel zo zijn, maar wie zegt dat die katten een volwassen hond gaan accepteren
En nee ik bedoel nou niet te zeggen dat dit in 90% of zelfs maar 50% van de gevallen is, maar ook al zou het 4/5% zijn.
tis die gedachtengang van jou, zo van het zal allemaal wel goedkomen waardoor er dieren in het asiel komen..
vind deze groot genoeg, een grote hond van 50+ kg trekt mij mee..
vooral de dagen na een benen training.. 

Wel schattig dat jij jezelf al met een hond vergelijkthet gaat niet om de cijfers, of het nou 40,4 of 0.4 % is
volgens mij is het wel duidelijk dat die argumenten van jou op niks trekken toch?

Ja verwent nest is het die van mij,maar je moet ze strak houden,veel lopen en fietsen,ze hebben zoveel energie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Fotos zijn een beetje t*ring groot,maar dit is ons varken!
Een amstaff van 1,5 jaar

Ja verwent nest is het die van mij,maar je moet ze strak houden,veel lopen en fietsen,ze hebben zoveel energie.
toen jij typte denken ben ik gestopt met lezen.. Het gaat der niet om wat jij denkt of wat ik denk of wat dat asiel denkt. Het blijft een dier..Schattig, die blauwneus! Lekker koppie heeft die
Wel schattig dat jij jezelf al met een hond vergelijkt
Waarom kom je dan met cijfers als ze nergens op slaan?
Nee joh, ik heb geen idee waar ik over praat. Jij wel?
Maare, even serieus: waarom zou een asiel een hond bij jou willen plaatsen, als ze denken dat hij je katten opeet? Denk je dat er alleen maar doorgewinterde handelaren in de asielen werken, of misschien vrijwel alleen dierenliefhebbers die het vreselijk vinden als een kat iets zou gebeuren?
Met de plaatsing/agressie hetzelfde: als het een moeilijke hond is, is de kans groter dat hij door een verkeerde plaatsing alleen maar moeilijker wordt. Meeste asielen voorkomen dat liever.
Rangorde is van veel factoren afhankelijk. Als dieren in jouw huist de rangorde nog echt uitmoeten vechten (en er dus een strijd is) heb je sowieso al een verkeerde match gemaakt
De rassen die jij opnoemt, zijn trouwens vaak het moeilijkste als ze tussen de 1-2 jaar zijn (beetje afhankelijk van het het ras. Er zit nogal wat verschil tussen een staff en bv een Boerboel). Is bij bepaalde rassen niet iets om te onderschatten, het zijn niet allemaal makkelijke Labradorretjes
Maar als jij al een kruising Bulldog gehad hebt, en deze de basis nog niet eens kon aanleren, weet je dat vast wel
Maargoed dit dwaalt lekker af. Dat je geen dier uit het asiel wilt, en/of liever een pup wilt, is niets mis mee. Iedereen heeft zijn voorkeur, en dat moet zo blijven. Maar dat je met al die onzin over asielen komt, vind ik gewoon erg jammer. Is gewoon nergens voor nodig, zeker niet als het nergens op slaat![]()
Je krijt eerst de kans om kennis te maken met zo'n dier. Dan kun je al wel genoeg inschatten wat voor karakter zo'n dier bezit.
Maar ben bang dat jij zo'n triest mannetje bent die een hond neemt voor de status (lees: liefst groot en vechthondachtige) en niet voor het gezelschap. Met dat soort honden is niks mis, maar duidelijk niet geschikt voor jou.
Honden zijn echt leuk maar vechthonden niet, dan mis je echt een stuk uit je hoofd als je denkt dat die toch lief zijn of denkt dat je stoer ermee bent.
Ik geef de voorkeur aan een 38 special voor bescherming.
Altijd bij me ook als ik mijn kleine hondje uitlaat, maak zo je vechthond af ter plekke, en gaan zitten voor verboden wapenbezit doe ik zo weer.
Take Care !

Jij denkt echt dat ik dom ben hé met mijn 40 jaar en jeugd op de straten van Amsterdam![]()

Anders zou je dat niet zo open en bloot verkondigen op een forum
Of ben jij trotse bezitter van een wapenvergunning?
Jij bent echt een sukkeltje!
Ga lekker spelen jonge!
Stop met aandacht zoeken sukkel.