Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foto van mijn monstertje:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
had gisteren nog een hond aangevallen die 3x zo groot als hem is, erg dominant tegenover andere reutjes.

Alsof je daar trots op bent...Haha hij is ook wel een lief hondje, maar ook wel een erg fel en pittig beestjehad gisteren nog een hond aangevallen die 3x zo groot als hem is, erg dominant tegenover andere reutjes.
Ja, op de vorige pagina had hij het ook al gezegd...Ik vind het ook wel een rare opmerking want dat is niet normaal als een hond dat soort gedrag vertoont. Hoogste tijd om Cesar Milan te bellen dan.

Ja, op de vorige pagina had hij het ook al gezegd...
Wat een droppie
En **** dat, ik vind die van I_Xyalsjdaklweoijeqaenogwattus nog steeds lief, en pluizige puppies totaaaal niet (is dat geloofwaardig?).i xyzyx i
ieder heeft z'n eigen voorkeur dus zo gek is dat niet, persoonlijk vind ik maltezers vreselijke honden.
Ik kan me er dood aan ergeren omdat een rondje lopen door de wijk ook een blaf senade is. Hij is als puppy gegrepen door grote honden en is daardoor fel geworden.Ja, op de vorige pagina had hij het ook al gezegd...
Wat een droppie
En **** dat, ik vind die van I_Xyalsjdaklweoijeqaenogwattus nog steeds lief, en pluizige puppies totaaaal niet (is dat geloofwaardig?).i xyzyx i

Die van ons is ook heel lief
Wel een eerste klas aandachtsh**r, dat met haar poot doet ze echt bij iedereen als ze aandacht wilt. Als je haar negeert gaat ze zelfs op je schoot staan dat je er niet meer om heen kan![]()