MuscleMeat

Sticky Het Honden Topic

zag net dit topic en wilde hier even volgende kwijt,
als het hier niet hoor, let me know en ik doe het weg

Heb vorig jaar rond kerst een mechelaar teefje van 5 maanden gekocht,
ze is ondertussen uitgegroeid tot een kleine maar hele mooie en gespierde mechelaar die goed luisterd en super aanhankelijk is aan mij
1 heel groot nadeel, ze is heel bang van vreemde mensen en heb een hele tijd met haar naar speciale hondenschool geweest enzo in de hoop het eruit te krijgen maar was verloren moeite
de bedoeling was dat ik haar veel ging meenemen naar manege en shows en ....
helaas is dit dus echt niet te doen want het is gewoon een marteling voor haar
en ook voor mezelf aangezien ze gewoon trekt naar overal in de hoop te kunnen gaan lopen, wat ze ook doet als ze los geraakt

nu zit ze dus bij gevolg altijd thuis, ze heeft wel drie paardenstallen en twee andere honden waar ze mee samenzit
ook hebben ze een hele grote ren, maar ze heeft toch meer mentale uitdaging nodig en ik ben niet genoeg thuis om haar die te kunnen geven
vandaar ben ik op zoek naar een nieuwe, goede thuis voor haar

denk persoonlijk best bij gepensioneerde mensen ofzo, evt mensen die graag gaan wandelen in ardennen of aan zee of weet ik veel wat

als jullie denken iemand te kennen die interesse zou kunnen hebben in Chase, want zo heet ze, dan hoor ik het graag via pb !

ik zoek nog even een foto om bij te voegen !

Mooi man? Ook een bullmastif?

Wij hebben een bullmastiff, een t**f van nu 3 jaar oud ongeveer. Weegt 75kg en één brok spier, ze zijn een beetje traag van begrip, ontzettend lief en waaks natuurlijk. Vooral als het donker is.

Wij hebben een bullmastiff, een t**f van nu 3 jaar oud ongeveer. Weegt 75kg en één brok spier, ze zijn een beetje traag van begrip, ontzettend lief en waaks natuurlijk. Vooral als het donker is.

Mooi. Daarom wil ik hierna een Bullmastiff. Altijd een Rottweiler gehad. Ook een goed karakter. Goed opgevoed. Maar als mn vrienden langs kwamen of anderen mensen. Kon ik ze nooit alleen laten met de hond.
Ze zijn super ook het gezin gericht.

wel prijzig, maar awesome.

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ongenodigde komen hier niet den hof op :D

20awh3k.jpg

Mooie beesten! Wat voor ras is het? Lijkt veel op andere rassen :o

Bull mastiff??

boerboel

Ik heb een 3 jaar oude ongecastreerde dobermann reu. Liefste hond die ik ooit gehad heb

http://zoom.nl/album/107370/odin/index.html

Hier staan wat foto's
Leuk, zie je niet veel meer nu ze niet meer gecoupeerd mogen worden :)
Ik vind het een prachtig ras, en in het echt nog mooier. Gewoon omdat het hele krachtige honden zijn, maar tegelijkertijd heel sierlijk lopen.

Ik wil niet mierennken, maar ik zie een slipketting: ken je het Wobbler syndroom? Duitse dog en de Dobberman zijn rassen die er gevoelig voor zijn, en de slipketting kan een veroorzaker daarvan zijn. Je zal het vast wel weten hoor... maar is zo lullig als je zoiets niet weet en er te laat achter komt.

Heel mooi ras idd.
@ insideout, waar heb je de uwe gehaald? In de buurt van het Waasland nog?

Ben al een jaar of 2 aan het inlezen enzo over de Boerboel, misschien als de kleine wat groter is eens serieus gaan kijken voor 1.

Vanmorgen is mijn lieve Amerikaanse bulldog t**f gesteriliseerd.
Ik vond het verschrikkelijk om dr achter te laten! Ze is op de laparoscopische manier geholpen.
Dat is via een kijkoperatie, ze heeft dus maar 2 hele kleine sneetjes. Echt super netjes!
Het is wat duurder maar als ze er minder last door heeft heb ik het er voor over!
Zal vd week is een foto van dr posten..

vd1eo7.jpg

2jb5iyd.jpg

Teefje van 11 maandjes. Liever als dit worden ze niet:D

Erg mooie hond! Gaat het goed met andere (mannetjes) honden of moet hij dan de macho uithangen?

Verschilt heel erg per hond. Vrouwtjes gaat altijd goed en het ene mannetje wel en de ander niet maar van echt vechten komt het niet want hij luistert goed naar mijn stem.

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 13:36 ----------

Leuk, zie je niet veel meer nu ze niet meer gecoupeerd mogen worden :)
Ik vind het een prachtig ras, en in het echt nog mooier. Gewoon omdat het hele krachtige honden zijn, maar tegelijkertijd heel sierlijk lopen.

Ik wil niet mierennken, maar ik zie een slipketting: ken je het Wobbler syndroom? Duitse dog en de Dobberman zijn rassen die er gevoelig voor zijn, en de slipketting kan een veroorzaker daarvan zijn. Je zal het vast wel weten hoor... maar is zo lullig als je zoiets niet weet en er te laat achter komt.
Je mag wel een keer meelopen :P

Ik maak me daar niet zo'n zorgen om. Zal voornamelijk gelden als de hond te jong is en het verkeerd hanteren van een slipketting. Die van mij heeft ondertussen behoorlijke nekspieren opgebouwd :rolleyes:
Sterker nog als je een slipketting juist gebruikt dan is het zelfs veel beter dan een normale riem.
Je mag wel een keer meelopen :P

Laatst bewerkt:
Mijn Bulldog, nu 2 jaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven