- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, mijn hond de reu komt uit Nederland.Heel mooi ras idd.
@ insideout, waar heb je de uwe gehaald? In de buurt van het Waasland nog?
Ben al een jaar of 2 aan het inlezen enzo over de Boerboel, misschien als de kleine wat groter is eens serieus gaan kijken voor 1.

Enorm. Is mijn eerste hond en het is niet altijd gemakkelijk om met zo'n half kalf om te gaan maar kan em niet meer wegdenken uit mijn leven

Hahaha nee hoeft niet hoor. Zo te lezen heb je er al vaker van gehoord, en dan weet je waar je op moet lettenIk maak me daar niet zo'n zorgen om. Zal voornamelijk gelden als de hond te jong is en het verkeerd hanteren van een slipketting. Die van mij heeft ondertussen behoorlijke nekspieren opgebouwd
Sterker nog als je een slipketting juist gebruikt dan is het zelfs veel beter dan een normale riem.
Je mag wel een keer meelopen![]()

Mijn Bulldog, nu 2 jaar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat hebben vrouwen wel vaker, boos worden om bijna niks.![]()
Bijna niks? Jij noemt een hondje van nauwelijks 10 kg een lap vlees geven dat bijna eenzelfde grote portie is als haar dagelijkse voeding, niks?
Ze is keer flink ziek geworden omdat ze 1x andere brokjes kreeg bij haar eigen brokjes. Tuurlijk word ik dan boos, mensen moeten geen troep aan andermans honden geven.

Die van ons eet gewoon een pak boter en chocolade paashaas op en geeft geen krimp

Die van ons eet gewoon een pak boter en chocolade paashaas op en geeft geen krimp

Dafuq, chocolade kan dodelijk zijn voor een hond.. Niet elke hond is er super gevoelig voor. Die van ons vreet overigens ook alles. Elke dag broodje leverworst. Soms rijst met kip, spaghetti met gehakt, aardappels met jus en kip. En hamburgers, gehaktballetjes.. Dat beest lust er wel pap van.
Ohja, als ik zure haring eet moet hij ook stukjes hebben.. En met tonijn hetzelfde![]()
Dafuq, chocolade kan dodelijk zijn voor een hond.. Niet elke hond is er super gevoelig voor. Die van ons vreet overigens ook alles. Elke dag broodje leverworst + ei eiwit. Soms rijst met kip, spaghetti met gehakt, aardappels met jus en kip. En hamburgers, gehaktballetjes.. Dat beest lust er wel pap van.
Ohja, als ik zure haring eet moet hij ook stukjes hebben.. En met tonijn hetzelfde![]()

Die van mij niet, en ga t niet proberen ook haha na die drama van die paar nieuwe brokjes. Ze kon niet meer lopen van de buikpijn toen :/
Geen boter en chocola voor mijn hondje dus
---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 22:54 ----------
Chocola kán dodelijk zijn als het pure gehalte hoog is en in grote hoeveelheid.
Minder kan ze wel ziek maken ja haha.
Mijn hondje wilt wel veel eten en ze kreeg vaak ook zalmkoppen (ze krijgt voor avondeten rauwvlees). Maar ze is ook beetje te dik haha, dus geem extraatjes meer
gaat al 4 jaar zo en nog steeds perfect gewichtHmm vervelend wel, die van ons is echt een afvalbak. Alles wat eetbaar is gaat er in.
Voordeel is wel dat ze haar eigen brokjes niet met liefde eet, dus als ze honger krijgt eet ze wat. Hoef je ook niet op te letten wat ze allemaal binnen krijgt omdat ze zelfregulerend isgaat al 4 jaar zo en nog steeds perfect gewicht
alleen kan ik t niet altijd geven helaas.Raszuiver met een ras wat niet in Nederland erkend is? Pitbull is een verzamelnaam voor meerdere rassen zonder stamboom, kwalificering vindt plaatst op uiterlijke kenmerken
Met raszuiver moet je dan doelen op de American Pit Bull Terrier, waarvoor geen Nederlandse stambomen te krijgen zijn. Doorgaan zijn die Amerikaans, en enorm makkelijk te vervalsen
---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 21:05 ----------
Dat je met zulke rassen niet het risico moet willen lopen dat het uit een vechtlijn komt. Een lijn waar het temperament getest wordt door 1 van de pups op te offeren (als in: een pup van 6 weken die iets moet vasthouden en levend door midden wordt gesneden om te kijken hoe lang de pup het vast blijft houden. En als in: een lijn waar de fokproductie zo hoog ligt, dat je serieus moet uitkijken voor het Rode Cocker syndroom/doorgefokt gedrag).
Chocola kán dodelijk zijn als het pure gehalte hoog is en in grote hoeveelheid.
Minder kan ze wel ziek maken ja haha.
Mijn hondje wilt wel veel eten en ze kreeg vaak ook zalmkoppen (ze krijgt voor avondeten rauwvlees). Maar ze is ook beetje te dik haha, dus geem extraatjes meer

Correct, chocolade is ook dodelijk voor mensen..
Maar het was melk en daar mag een hond van 10 kilo bijna 2 kilo van op voor t giftig wordt. Pure chocola is bij 100-200 gram al einde verhaal.
Was ook niet de bedoeling.. Maar goed, verder eet ze inderdaad echt alles. Enkele keer dat het een plas kots is maar daarna is ze weer happy