Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is toch leuk?Die van ons is ook heel lief
Wel een eerste klas aandachtsh**r, dat met haar poot doet ze echt bij iedereen als ze aandacht wilt. Als je haar negeert gaat ze zelfs op je schoot staan dat je er niet meer om heen kan

He, niet zo naar doen over haar he!Denk dat je spontaan een binnenwaardse erectie krijgt als ze gaat praten
Ja, dacht ik ff. Maar fijn om te lezen dat het niet zo is, en excuus danKwam het zo op jou over? Ik ben daar dus niet trots opIk kan me er dood aan ergeren omdat een rondje lopen door de wijk ook een blaf senade is. Hij is als puppy gegrepen door grote honden en is daardoor fel geworden.
Ja ik ben er echt trots op.
Volgens mij lijkt mijn hondje ook wel wat op jou, jullie hebben beide haar op de tanden.

Dankje!Schattig hierboven
Opthoclean (kan je bij de Dierenarts ophalen) werkt trouwens tegen die traanstrepen bij de ogen (al helpt dat niet als ze bij haar ogen geknipte haren heeft die in dr oog prikken, zoals veel van Boomers. Maar ik geloof niet dat zij dat heeft)? Maar ze is vast niet minder schattig om die streepjes![]()
![]()
Nog beter!Dankje!
Nja ik laat die streepjes zo, want ze komen toch wel en middeltjes gebruiken is meestal doelloos werk haha.

Ja, dacht ik ff. Maar fijn om te lezen dat het niet zo is, en excuus dan![]()
als hij in die blafmodus schiet krijg ik zelf soms een nerveuze adrenaline
Want je schrikt je ten eerste de pl**ris als hij zo uit het niets omslaat. Ik doe wel mijn best om hem met de juiste aanpak terecht te zetten, want op dit moment kan hij helaas niet los.Dit ben ik met mijn Kelly
Een maffe mopshond en mijn held(in).
![]()
Mopshonden zijn zoooooo geweldig (ik had er een samen met mn ex, hij heeft haar gehouden) toch wel blij mee want ze is keiiii druk :')
Wel schattig

Jammer dat ze zo snel groot wordenWil zelf ook erg graag een amerikaanse akita.. mogelijk wordt t toch een shiba inu op den duur. Vriendin is bang van grotere honden dusja.

Schattig hondjeJammer dat ze zo snel groot worden
Dit is mijn hond:
![]()
Mooie hond, welk ras? Heeft iets weg van een golden retriever , maar in een ander kleurtje..

Boks!Hier is ze 2,5 maand(amerikaanse akita)
![]()
Japaner(3jaar)
![]()

Boks!
Waar heb je je Amerikaantje gehaald? Heb er zelf ook een sinds een halfjaar![]()

wat recente pics van onze Beauceronze is nu bijna 1 jaar en 1 maand
![]()
![]()
![]()