AndroidHealthClinic

Sticky Het Honden Topic

image1_zps2097618d.jpg

Dit is mijn hondje (kruising maltezer). Ze kijkt alleen een beetje duf op de foto :p

Schattig hierboven :)
Opthoclean (kan je bij de Dierenarts ophalen) werkt trouwens tegen die traanstrepen bij de ogen (al helpt dat niet als ze bij haar ogen geknipte haren heeft die in dr oog prikken, zoals veel van Boomers. Maar ik geloof niet dat zij dat heeft)? Maar ze is vast niet minder schattig om die streepjes :) :)
Die van ons is ook heel lief

Wel een eerste klas aandachtsh**r, dat met haar poot doet ze echt bij iedereen als ze aandacht wilt. Als je haar negeert gaat ze zelfs op je schoot staan dat je er niet meer om heen kan
Dat is toch leuk? :)

Denk dat je spontaan een binnenwaardse erectie krijgt als ze gaat praten
He, niet zo naar doen over haar he!

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 07:43 ----------

Kwam het zo op jou over? Ik ben daar dus niet trots op :rolleyes: Ik kan me er dood aan ergeren omdat een rondje lopen door de wijk ook een blaf senade is. Hij is als puppy gegrepen door grote honden en is daardoor fel geworden.

Ja ik ben er echt trots op.

Volgens mij lijkt mijn hondje ook wel wat op jou, jullie hebben beide haar op de tanden.
Ja, dacht ik ff. Maar fijn om te lezen dat het niet zo is, en excuus dan :)

Schattig hierboven :)
Opthoclean (kan je bij de Dierenarts ophalen) werkt trouwens tegen die traanstrepen bij de ogen (al helpt dat niet als ze bij haar ogen geknipte haren heeft die in dr oog prikken, zoals veel van Boomers. Maar ik geloof niet dat zij dat heeft)? Maar ze is vast niet minder schattig om die streepjes :) :)
Dankje!
Nja ik laat die streepjes zo, want ze komen toch wel en middeltjes gebruiken is meestal doelloos werk haha.

• Topic Starter Topic Starter
Kwijlbekkie op fotoshoot bij Maxi zoo

179wuo.jpg

En daarnet bij een lekkere schrobbeurt

2iifo1l.jpg

Ja, dacht ik ff. Maar fijn om te lezen dat het niet zo is, en excuus dan :)

Geen probleem haha, ligt alleen voor het grootste deel wel aan mezelf. :o als hij in die blafmodus schiet krijg ik zelf soms een nerveuze adrenaline ??? Want je schrikt je ten eerste de pl**ris als hij zo uit het niets omslaat. Ik doe wel mijn best om hem met de juiste aanpak terecht te zetten, want op dit moment kan hij helaas niet los.

Iemand hier met een Rhodesian Ridgeback?
I looove these
Het is jammer dat ik zelf geen hond meer kan houden maar anders zou ik t wel weten:D

Dit ben ik met mijn Kelly :D
Een maffe mopshond en mijn held(in).

2cdbe3q.jpg

Mopshonden zijn zoooooo geweldig (ik had er een samen met mn ex, hij heeft haar gehouden) toch wel blij mee want ze is keiiii druk :')
Wel schattig

Deze is vrij rustig en die van mijn zus ook moet ik zeggen.
Ze heeft zo haar momenten, maar dat hebben wij mensen ook :D

Hier is ze 2,5 maand(amerikaanse akita)
2rm2kbr.jpg

Japaner(3jaar)
2u9mnwh.jpg

Wil zelf ook erg graag een amerikaanse akita.. mogelijk wordt t toch een shiba inu op den duur. Vriendin is bang van grotere honden dusja.

Wil zelf ook erg graag een amerikaanse akita.. mogelijk wordt t toch een shiba inu op den duur. Vriendin is bang van grotere honden dusja.

Gaat ze niet minder schrik hebben als ze hem kent vanaf puppy? Dan merk je bijna niet op dat hij zo groot word. Tegen dat hij groot is , is ze hem al gewoon.

Neemt ze mee naar een fokker en ze is verkocht:)

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 20:04 ----------

Schattig hondje :p Jammer dat ze zo snel groot worden

Dit is mijn hond:
Sesto_zpse05499e0.jpg

Mooie hond, welk ras? Heeft iets weg van een golden retriever , maar in een ander kleurtje..

Mooie hond, welk ras? Heeft iets weg van een golden retriever , maar in een ander kleurtje..

Thnx. Kruising, moeder is een berner sennen, de vader is een zwerfhond en ze wisten niet zeker wat het was. Ze zeiden dat het een 'golden red river' was dacht ik. Zagen in een dorpje in italie een affiche met daarop de moederhond met pasgeboren pups (2 dagen oud). We waren toen gaan kijken en waren gelijk verkocht. Vrienden van ons wilden een andere (wel gewoon zwart-wit), maar de pups waren nog te klein om mee te nemen. Toen zijn mijn ouders na 8 weken een weekendje heen en weer naar italie geweest om de hondjes op te halen :)

wat recente pics van onze Beauceron :) ze is nu bijna 1 jaar en 1 maand

rjnuip.jpg

16h45xu.jpg

2nrenwg.jpg

Terug
Naar boven