Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Willen deze dit jaar laten dekken door een volbloed husky.
Ben erg benieuwd of het lukt want 1 puppy word sowieso van mij dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je moest eens weten wat ze daar met die honden doen. Hij heeft een hele grote brandwond op zijn rug .. en ze zijn allebei heel bang voor onbekende mensen. Denk dat zoiets er toch altijd in blijft zitten.
---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 21:25 ----------
Het is een hele goede organisatie, en mijn moeder is een ontzettende honden-freak. (ik stiekem ook)
Dit is Fido: een kruising van een Podengo Portugues en nog iets ..
![]()
En dit is Franky: zit wat dichter tegen het echte ras Podengo Portugues aan:
![]()
Beiden uit Spanje overgevlogen en vroeger mishandelt. Fido is op zijn rug gebrandmerkt en Franky is in een doosje langs de snelweg in de volle zon gedumpt.
oom en tante hebben ook honden uit Spanje.
Helaas zie ik mezelf pas een hond kopen na mn studietijd, maar is dat te doen als je je hond best vaak zo'n 8-9 uur alleen moet laten thuis? of misschien 1 keer in de middag dat je langs kunt om m uit te laten.
Hoe zit dat met mensen die nog steeds een hond hebben? Blijft ie ook weleens lange tijd thuis zonder problemen? Wat doen jullie zodat ie het chiller thuis heeft en moet ie echt soort getraind worden om lang alleen te kunnen zijn? 
Lederen voetballen kan prima, daar doen ze wel een tijdje mee. Mijn Jack russel kruising heeft al anderhalf jaar 2 lederen voetballen en ze zijn nog steeds niet helemaal kapot en hij is er reuze blij mee!
Het is een hele goede organisatie, en mijn moeder is een ontzettende honden-freak. (ik stiekem ook)
Vraagje aan de hondenbezitters. Hoe lang zitten jullie honden alleen overdag? Ik neem aan dat de meeste van jullie werken/naar de les moeten. Hoe doen jullie dat om de honden niet te lang alleen te laten?
Had het niet gezien. Ik kijk vooral naar de prentjes in dit topic.