Fitness Seller

Sticky Het Honden Topic

YNHNFIZ.jpg

Kruising herder/poolhond

Willen deze dit jaar laten dekken door een volbloed husky.
Ben erg benieuwd of het lukt want 1 puppy word sowieso van mij dan :D

Onze ARTHUR... 5j, kruising Labrador / Berner Sennen. Groot, krachtig & aanhankelijk als een Berner Sennen. Leergierig & waakzaam als een Labrador. Machtig dier!

2n1wewl.jpg

e7mec8.jpg

Dit is Fido: een kruising van een Podengo Portugues en nog iets ..

qpmemc.jpg

En dit is Franky: zit wat dichter tegen het echte ras Podengo Portugues aan:

1fxz01.jpg

Beiden uit Spanje overgevlogen en vroeger mishandelt. Fido is op zijn rug gebrandmerkt en Franky is in een doosje langs de snelweg in de volle zon gedumpt.

Respect dat je die honden in huis genomen hebt.

Waarom zou je zo'n hond brandmerken?

Waarom zou je zo'n hond brandmerken?

Je moest eens weten wat ze daar met die honden doen. Hij heeft een hele grote brandwond op zijn rug .. en ze zijn allebei heel bang voor onbekende mensen. Denk dat zoiets er toch altijd in blijft zitten.

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 21:25 ----------

Respect dat je die honden in huis genomen hebt.

Het is een hele goede organisatie, en mijn moeder is een ontzettende honden-freak. (ik stiekem ook)

Je moest eens weten wat ze daar met die honden doen. Hij heeft een hele grote brandwond op zijn rug .. en ze zijn allebei heel bang voor onbekende mensen. Denk dat zoiets er toch altijd in blijft zitten.

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 21:25 ----------

Het is een hele goede organisatie, en mijn moeder is een ontzettende honden-freak. (ik stiekem ook)

Sneu man, triest volk

Is dat via resque dogs europe?

Mijne (zie avatar) helaas maand geleden moeten laten inslapen. Hij is 10.5 jaar geworden. Eigenlijk al meer dan we van te voren gedacht hadden. Best vreemd geen gesnurkt en gesnuif in huis :)........

Dit is de engelse stafford van een goede vriend, echt een super beest. Heel zachtaardig en vriendelijk. Hij kwam best nog wel eens een dagje bij mij maar sinds ik katten heb helaas niet meer.

2le416u.jpg

f2py5i.jpg

2vjv6vs.jpg

2vnnyu8.jpg

2elttsp.jpg

1zyg9i8.jpg

165fgw.jpg

eg8tua.jpg

Dit is Fido: een kruising van een Podengo Portugues en nog iets ..

qpmemc.jpg

En dit is Franky: zit wat dichter tegen het echte ras Podengo Portugues aan:

1fxz01.jpg

Beiden uit Spanje overgevlogen en vroeger mishandelt. Fido is op zijn rug gebrandmerkt en Franky is in een doosje langs de snelweg in de volle zon gedumpt.

Nice :) oom en tante hebben ook honden uit Spanje.

Wij hebben zelf een puppy op straat gevonden in Griekenland, lag daar met ma en 2 andere puppy's. Beetje win-win situatie, hond van de straat af en toch een puppy.

image_zpsb92825f5.jpg

lieve honden hier allemaal :D Helaas zie ik mezelf pas een hond kopen na mn studietijd, maar is dat te doen als je je hond best vaak zo'n 8-9 uur alleen moet laten thuis? of misschien 1 keer in de middag dat je langs kunt om m uit te laten.

Ik weet nog dat mn ouders vroeger toen we een berner sennen hadden ook gewoon veel werkten en dan was ie soms ook zo lang alleen thuis. Deed dat beest toen iig niet moeilijk over :) Hoe zit dat met mensen die nog steeds een hond hebben? Blijft ie ook weleens lange tijd thuis zonder problemen? Wat doen jullie zodat ie het chiller thuis heeft en moet ie echt soort getraind worden om lang alleen te kunnen zijn?
Hangt vast wel van het soort hond af ook...Wij deden vroeger iig muziek aan en daar moest ie het maar mee doen :P

m1nybx6w33ps.jpg

hebben jullie nog tips, zoek goede balllen (ter grote van een voetbal) voor men hond, is een kruising tussen jack russel en amer. stafford.

Heb nog geen echt lederen gebruikt maar ben er achter gekomen dat hij veeeull te pittig is voor een plastic bal en een voet-volleybal ( beide <5min kapot)

Lederen voetballen kan prima, daar doen ze wel een tijdje mee. Mijn Jack russel kruising heeft al anderhalf jaar 2 lederen voetballen en ze zijn nog steeds niet helemaal kapot en hij is er reuze blij mee!

Lederen voetballen kan prima, daar doen ze wel een tijdje mee. Mijn Jack russel kruising heeft al anderhalf jaar 2 lederen voetballen en ze zijn nog steeds niet helemaal kapot en hij is er reuze blij mee!

ja dat zou je zeggen dat die het houden maar hijs echt een beetje sterk heb ik het idee ( kaakkracht) neemt dingen wat zwaarder als hem zelf zijn gewoon in zen mond en gaat er mee wandelen..

Vraagje aan de hondenbezitters. Hoe lang zitten jullie honden alleen overdag? Ik neem aan dat de meeste van jullie werken/naar de les moeten. Hoe doen jullie dat om de honden niet te lang alleen te laten?

hey wat toevallig dat ik dat net een paar posts eerder vraag.. :D

Had het niet gezien. Ik kijk vooral naar de prentjes in dit topic.

Heeft die organisatie ook een website oid?

Ik heb al eerder gehoord van organisaties in spanje en andere landen waar ze mishandelde honden willen laten overvliegen.

Ik ben eig op zoek naar een derde hond, en wil geen pup meer.

---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 13:45 ----------

Vraagje aan de hondenbezitters. Hoe lang zitten jullie honden alleen overdag? Ik neem aan dat de meeste van jullie werken/naar de les moeten. Hoe doen jullie dat om de honden niet te lang alleen te laten?

Mijn husky's zitten 8uur alleen!!

Enja ik ga er s'morgens en s'avonds een dik half uur mee gaan wandelen, meestal zijn ze daar wel bekaf van en de rest van de dag zijn ze braaf..

Hangt een beetje af van hoe je die hond opvoedt, ik heb een maat waarbij de hond de hele buurt bijeen bleit als hij nog maar naar de bakker gaat..

De ene hond kan alleen, de ander niet, in mijn ogen hangt het altijd af van hoe je je hond opvoedt en aan dingen laat wennen.. Just my 2 cents.

Terug
Naar boven