Fitness Seller

Sticky Het Honden Topic

• Topic Starter Topic Starter
Bijna 5 maandjes oud ondertussen :)

w1qzrc.jpg

Haha, dat vind ik altijd de mooiste periode van zo'n hond.

Lekker puberen en dan de lichaamsverhoudingen :roflol:
Van die lange slungelige poten en dan grote oren maar toch babyface :D

mijn engelse cocker is gestorven op pasen, hij was nog maar 22 maanden.. mis hem nog elke dag:(
x10pdk.jpg

Die zondag zal ik nooit vergeten, smorgens was hij ok hij was speels en kon niks aanmerken aan hem. Tegen de middag begon hij af en toe last te krijgen kokhalzen en beetje wit schuim op te hoesten.Soms was hij terug beter maar rond 16 uur begon het terug. heb toen meteen zijn lijn gepakt en naar de da gereden.. ze had een foto genomen van zijn hals en boven zijn luchtpijp zat een zwarte vlek dus dacht ze aan luchtophoping door een wonde aan de luchtpijp, ze besloot om hem in slaap te doen maar dat ging ze niet alleen doen en moest een collega opbellen we moesten hem daar laten en ze gingen de oorzaak s'avond laten weten.Klokslag acht uur belde ze dat hij was overleden kort na de verdoving zijn keel was volledig dicht en hij was gestikt.. reanimeren lukte niet meer. Ik heb besloten om hem naar gent te laten brengen voor een autopsie, het resultaat was oedeem in zijn hals en op andere organen.. vergrote milt... stuwingen enz ze kunnen het niet voor 100 % zeggen maar ze denken aan een allergische reactie maar aan wat weten ze niet:(

muskulistyj-pes-foto-test_46803_s__2.jpg

Ziek beest dit

Heb zelf een megelse herder gehad die een stuk groter was dan een normale. Maar die is inmiddels al 6 jaar terug overleden. Toch 15 jaar geworden voor zo'n grote hond.
Het was een afgekeurde politiehond dus hij had wel die opleiding en alles gehad maar hij was afgekeurt op een soort van aangeboren aandoening in zijn heup. Mis hem nog wel als ik er aan denk maar zou wel graag een nieuwe hond willen. :(

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Lekker soezen in het gras

1zg99b6.jpg

Sinds 2 weken de trotse eigenaar van een amerikaanse bulldog!

Ze heet Shelby en is een echte dondersteen! Haha egt zo leuk..
Ik post nu via m'n tel dus een foto komt later wel als iemand interesse heeft.

Gr

Iemand wat meer info over een AmerIkaanse Bully Pitbull?

Forser (veel breder) en een stuk zachter van karakter dan de pittbul zelf. Leuke, vriendelijke honden.

Dit is mijne , een teefje Parsons Jack Russel ( hoogbenig )
2.5 jaar oud , en ze heet Pita

1946qc.jpg

Nog wat foto's van onze Engelse Stafford (11 jaar oud).

10yqmf7.jpg

upou8.jpg

Mooie hond barry

Iemand wat meer info over een AmerIkaanse Bully Pitbull?

Wat wilje weten ?
zijn logger groter langzamer als bv een staff of am pitbull, zijn wel heelijke knullig

heb een teefje van bijna een jaar nu das half bully half am staff, gelukkig dat ze half staff is anders zat er helemaal geen gang in!

het is wel een heerlijk beest maar vergeleken met mn engelse staff van bijna 7 is het maar een langzaam ding :p

alsje op zoek bent naar een sportief beestje is het wel een afrader, :D

id7n1s.jpg
teefje

ab0386.jpg

reu+t**f

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 13:02 ----------

Nog wat foto's van onze Engelse Stafford (11 jaar oud).

10yqmf7.jpg

upou8.jpg

nice lijkt erg op de mijne alleen hij is net iets grijzer, maar goed dat mag ook met die leeftijd!;)

Wat wilje weten ?
zijn logger groter langzamer als bv een staff of am pitbull, zijn wel heelijke knullig

heb een teefje van bijna een jaar nu das half bully half am staff, gelukkig dat ze half staff is anders zat er helemaal geen gang in!

het is wel een heerlijk beest maar vergeleken met mn engelse staff van bijna 7 is het maar een langzaam ding :p

alsje op zoek bent naar een sportief beestje is het wel een afrader, :D

teefje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
reu+t**f

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 13:02 ----------

nice lijkt erg op de mijne alleen hij is net iets grijzer, maar goed dat mag ook met die leeftijd!;)

Past de hond in een gezin met jonge kinderen of baby's?
Heeft de hond veel zorg en aandacht nodig? Mijn vriendin haar Weimeraner is bijvoorbeeld een super aanhankelijk beest dat altijd wil knuffelen. Is dat vergelijkbaar of meer of minder?
Kan de hond af en toe ook een tijdje alleen zijn (+6u-8u)?

Als je nog andere interessante info hebt..

Wat kost bijvoorbeeld zo'n pup?

Past de hond in een gezin met jonge kinderen of baby's?
Heeft de hond veel zorg en aandacht nodig? Mijn vriendin haar Weimeraner is bijvoorbeeld een super aanhankelijk beest dat altijd wil knuffelen. Is dat vergelijkbaar of meer of minder?
Kan de hond af en toe ook een tijdje alleen zijn (+6u-8u)?

Als je nog andere interessante info hebt..

Wat kost bijvoorbeeld zo'n pup?

jawel mits je het beestje eraan laat wennen, heb een neefje van 4 gaan ze prima mee, doen zelfs kalmer niet springen en dergelijk terwijl ze dat wel doen bij volwassenen, wel uitkijken met likken want dat doen ze graag en dat vinden de meeste kinderen niet zo leuk :p

het is net hoe het karakter is en hoe je hem gevormt heb, beetje zoals elke hondensoort.

in principe kan je het aan zo goed als alles laten wennen ook 8 uur alleen thuis zijn en dergelijk.. tis net wat het beestje gewend is.

heb die reu engelse staff die is super aanhankelijk, tot irritant toe! hebben met het teefje wel wat meer gezorgd dat ze niet zo aanhankelijk word aangezien ze een slagje groter word/is dan die andere... ze knuffelt nog steeds wel graag maar probeerd niet continu op schoot te komen.

en de prijs varieert heel erg, als je van plan bent er eentje aan te schaffen moet je gewoon goed kijken en via het internet kanje ook veel info over fokkers enz krijgen.

en zoals ik al zij bully is echt geen sportieve hond ze vinden het heerlijk om even lekker met je te stoeien of een paar km te wandelen maar daar blijft het bij, heb vandaag een stuk proberen te joggen met haar maar dat werd dus geen succes halverwege ging ze op de reet zitten, en ben ik er maar ff bij gaan zitten:o

als je nog wat wilt weten of nieuwschierig bent ofzo pm me maar gewoon ;)

Terug
Naar boven