XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

EricR zei:
Betaling binnen van MrJ.

RichardV, nog niet binnen. Zal morgen weer checken.

Laat mij ff weten hoe of wat, want bij mij stond ie al als goedgekeurd (dus meestal dag later over).

Anders moet ik ff snel kijken wat er verkeerd gaat.

he!
wie komt er nu allemaal want krijg beetje de indruk dat er nog minder gaan komen dan op de bbq zo komt MR big niet! ( hij wilde mijn gezicht geen 2 keer zien was hem wa te veel )
ik ben vandaag voor het eerst weer een beetje lekker mbt de jetlag. dus ga binnenkort even alles op een rijtje zetten! en waarschijnlijk de betaling doen ! wil wel even weten hoe het gaat zitten met de woc

Markywannabee zei:
he!
wie komt er nu allemaal want krijg beetje de indruk dat er nog minder gaan komen dan op de bbq zo komt MR big niet! ( hij wilde mijn gezicht geen 2 keer zien was hem wa te veel )
ik ben vandaag voor het eerst weer een beetje lekker mbt de jetlag. dus ga binnenkort even alles op een rijtje zetten! en waarschijnlijk de betaling doen ! wil wel even weten hoe het gaat zitten met de woc
het lijstje van de mensen van wie de betaling binnen is, staat in de eerste post op pagina 7 van deze thread

Met RichardV en Testo komen we tog al op 10 man :D

Mensen maakt u niet zo druk. Er komen heus nog zat aanmeldingen. Ik kom (hoogstwaarschijnlijk) ook, zal binnenkort es ff dat geld gaan regelen.

Mijn betaling was goedgekeurd, krijg ik net d emelding dat er iets gewijzigd is met telebaankieren.
Dus kunnne dingen verkeerd zijn gegaan.
Dus heb het net maar opnieuw gedaan, want was nog niet ingehouden en stond ook niet in het rijtje van nog te betalen.
Dus Eric, als je hem dadleijk 3 of 4 keer krijgt, graag retourneren ;)

Zelda zei:
Mensen maakt u niet zo druk. Er komen heus nog zat aanmeldingen. Ik kom (hoogstwaarschijnlijk) ook, zal binnenkort es ff dat geld gaan regelen.
15 euro??

als dat een probleem is shiet ik die wel voor hoor!

kun je rente loos terug betalen in termijnen ahaah

he zijn er nog mensen uit amerfoortr ( daar was toch die woc niet? )

want wie gaat er na de woc nog uit? en waar kunnen we pitten :-)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit het met MightyChicken? Die weigert toch niet weer hè? :D

ja! DBC doet de wok! hij word geroosterd

Hehe lekker!!

Weet zeker dat ik na afloop die 145 kg ga aantikken. Desnoods met 2 kg eend in mijn pens! :)

Terug
Naar boven