XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Ok, geld is overgemaakt, ik ben erbij.

I shet misschien niet verstandig om nu al bij dat restaurant het aantal personen vast te leggen die zich nu al hebben opgegeven?
Dadelijk wil je 2 weken van te voren reserveren voor 30 man (want het begint nu toch al aardig op te lopen) en krijg je te horen dta er geen plek is voor zoveel man.
Eind van de week zitten we zowiezo op 20 man, dus die kan je dan toch beter maar vast leggen of zie ik dat verkeerd?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal even contact opnemen met Jospeh, ik heb hem verteld dat ik op max 25-30 reken, en hij zei dat ik dan 2 weken van tevoren moest reserveren.
Ik wilde de reservering sluiten op 1 december a.s., dan zit je op 16 dagen van tevoren.

Oke duidelijk kerel.
Denk ook dat we de 30 niet voorbij gaan.

Maar het is toch niet zo dat wij als 1 groep om 1 wok mogen gaan zitten en dat we elkaar de koppen dan in moeten slaan om een stukkie vlees :);)

RichardV zei:
Oke duidelijk kerel.
Denk ook dat we de 30 niet voorbij gaan.
Maar het is toch niet zo dat wij als 1 groep om 1 wok mogen gaan zitten en dat we elkaar de koppen dan in moeten slaan om een stukkie vlees :);)
Hoeft ook niet, alle kip en cola light is voor ome Centaur, voor de rest zoeken jullie het maar uit. :D

Neemt ome testo nog een fles rum mee?

Zal wel goed smaken bij de wok :)

Emile zei:
Neemt ome testo nog een fles rum mee?

Zal wel goed smaken bij de wok :)

Ze zien je al aankomen in een restaurant :D Drankjes verdient een restaurant het beste aan. Jij gaat toch niet uit eten met je eigen drankvoorraad in een tasje mee?

Het zou me al verbazen als hij uit eten gaat met een tasje. :D

en als ze over je spa blauw gaan zeiken moet je gewoon zeggen dat er speciale BB shit in zit, die hun toch niet verkopen. :cool:

Centaur zei:
en als ze over je spa blauw gaan zeiken moet je gewoon zeggen dat er speciale BB shit in zit, die hun toch niet verkopen. :cool:
precies!!!!

is speciaal! jij begrijpen zeg ik dan! ( zijn toch chinesen of zo niet? ):D

Lijst is bijgewerkt, bedankt heren ik kon er weer mooi boodschappen voor halen:D

Laat ze maar komen, heb je trouwens een nieuwe smilie gevonden in de smileylist?:D

Er kan nog steeds betaald worden via mijn bankrekening. Voor degenen die nog naar de WOK gaan, PM me even als je mijn gegevens wilt.

hij is waarschinlijk wat dingen gaan kopen zoals wat flesjes spa blauw voor mij die neemt hij dan mee naar de wok ;-)

Ik kom niet, dus die flessen Spa Blauw moet je zelf kopen.

Terug
Naar boven