- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeft ook niet, alle kip en cola light is voor ome Centaur, voor de rest zoeken jullie het maar uit.RichardV zei:Oke duidelijk kerel.
Denk ook dat we de 30 niet voorbij gaan.
Maar het is toch niet zo dat wij als 1 groep om 1 wok mogen gaan zitten en dat we elkaar de koppen dan in moeten slaan om een stukkie vlees![]()

Emile zei:Neemt ome testo nog een fles rum mee?
Zal wel goed smaken bij de wok![]()
Drankjes verdient een restaurant het beste aan. Jij gaat toch niet uit eten met je eigen drankvoorraad in een tasje mee?spa blauwEricR zei:Ze zien je al aankomen in een restaurantDrankjes verdient een restaurant het beste aan. Jij gaat toch niet uit eten met je eigen drankvoorraad in een tasje mee?

Markywannabee zei:

RichardV zei:Wordt echt nog gezellig druk zo.
En Cynthia, hoe groter de man, des te kleiner het hartje.
En ik ben heel lief hoor![]()
ja hallo die neem ik lekker zelf mee! veel te duurInfinity zei:

precies!!!!Centaur zei:en als ze over je spa blauw gaan zeiken moet je gewoon zeggen dat er speciale BB shit in zit, die hun toch niet verkopen.![]()

Markywannabee zei:

Kijk uit he, ik weet waar je huis woont, dat adres is ook zo uitgetypt.EricR zei:Lijst is bijgewerkt, bedankt heren ik kon er weer mooi boodschappen voor halen![]()