- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
PlankenkoortsEricR zei:Ik kom niet, dus die flessen Spa Blauw moet je zelf kopen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PlankenkoortsEricR zei:Ik kom niet, dus die flessen Spa Blauw moet je zelf kopen.

mietjeEricR zei:Ik kom niet, dus die flessen Spa Blauw moet je zelf kopen.

EricR zei:Ze zien je al aankomen in een restaurantDrankjes verdient een restaurant het beste aan. Jij gaat toch niet uit eten met je eigen drankvoorraad in een tasje mee?

kilo's aan kip,en jij hebt een wheyshake nodig...Markywannabee zei:ja idd wij moeten allemaal een whey shake menemen etc etc etc etc dat is normaal hoort zo

Trouwens veel ge-bla-bla-bla van jou...maar waarom sta je niet op de lijstMarkywannabee zei:ja veel meer geconcentreerd! ik kan die kilos niet op man kliene maag

ja nou bla die bla omdat bla bla en bla om bla ze bla weet je! en bla die bla balalalalala omdat bla vandar bla blaCentaur zei:Trouwens veel ge-bla-bla-bla van jou...maar waarom sta je niet op de lijst![]()

aha, duidelijk!Markywannabee zei:ja nou bla die bla omdat bla bla en bla om bla ze bla weet je! en bla die bla balalalalala omdat bla vandar bla bla
snap je!![]()
snap je! speciaal in jou taalCentaur zei:

RichardV zei:Wordt echt nog gezellig druk zo.
En Cynthia, hoe groter de man, des te kleiner het hartje.
En ik ben heel lief hoor![]()

Cynthia zei:jaja, want de grootste man moet 's avonds weer braaf naar z'n lieve vrouwtje en kindje
Hoeveel mensen waren er eigenlijk naar de bbq gegaan? straks komen er nog meer mensen naar de wok!

Ik kom uit Eindhoven, zou wel fijn zijn.Capoeirist zei:Wel goed al die zelf kennis
Heb er zin in..flink vreten..
Als er nog mensen uit Omg Eindhoven/Roermond willen carpoolen, ik offer me wel op.

Dan gaan we wat beleven...RichardV zei:BartP rijdt dus![]()
En Capoeirist offert zich wel op om met jou mee te rijden![]()
Morgen eerste officiele rijles...