Fitness Seller

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

EricR zei:
Ze zien je al aankomen in een restaurant :D Drankjes verdient een restaurant het beste aan. Jij gaat toch niet uit eten met je eigen drankvoorraad in een tasje mee?

Dat brengt me wel op ideeen :cool:

ja idd wij moeten allemaal een whey shake menemen etc etc etc etc dat is normaal hoort zo

ja veel meer geconcentreerd! ik kan die kilos niet op man kliene maag

Centaur zei:
Trouwens veel ge-bla-bla-bla van jou...maar waarom sta je niet op de lijst ???
ja nou bla die bla omdat bla bla en bla om bla ze bla weet je! en bla die bla balalalalala omdat bla vandar bla bla

snap je!:D

Waar heb je het over dan als je nie eens komt :cool:

jawel jawel! ahum! och ja dit heeft nu ook niet zpn zin meer!

ik zal eerlijk zeggen dat ik pas wilde aanmelden en betalen op het laaste moment!

ik vreesde namenlijk dat men als men zzag dat ik ook ging komen men niet meer wilde komen ;-)

RichardV zei:
Wordt echt nog gezellig druk zo.
En Cynthia, hoe groter de man, des te kleiner het hartje.
En ik ben heel lief hoor:)

jaja, want de grootste man moet 's avonds weer braaf naar z'n lieve vrouwtje en kindje ;)

Hoeveel mensen waren er eigenlijk naar de bbq gegaan? straks komen er nog meer mensen naar de wok!

Cynthia zei:
jaja, want de grootste man moet 's avonds weer braaf naar z'n lieve vrouwtje en kindje ;)
Hoeveel mensen waren er eigenlijk naar de bbq gegaan? straks komen er nog meer mensen naar de wok!

Je hebt gelijk.:D
Ik ben gewoon een sukkel die helemaal niks te vertellen heeft;)

Wel goed al die zelf kennis :p

Heb er zin in..flink vreten..

Als er nog mensen uit Omg Eindhoven/Roermond willen carpoolen, ik offer me wel op.

18 betaalde mensen al!
Wordt gezellig :)

Capoeirist zei:
Wel goed al die zelf kennis :p

Heb er zin in..flink vreten..

Als er nog mensen uit Omg Eindhoven/Roermond willen carpoolen, ik offer me wel op.
Ik kom uit Eindhoven, zou wel fijn zijn. :)

BartP rijdt dus:D
En Capoeirist offert zich wel op om met jou mee te rijden;)

nou! niet schrikken maar ik heb betaald ;-)

nu gaan er zeker mensen zich afmelden ;-)

ik las dat het er al 18 waren dus dacht voordat het dadelijk richting de 30 gaat! ;-)

word aardig wat zeg! zozo

Terug
Naar boven